З 25 березня по 30 березня 2024 року викладачами кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту та реабілітації були проведені кураторські години, що були присвячені «Тижню доброчесності».
Зав. кафедри, доцент Дразіна Є. В. підготувала кураторську годину для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт (11 група) спільно зі студенткою Гарсією-Остаповою В., в межах програми проходження виробничої (асистентської) практики, за темою: «Принципи академічної доброчесності». Професор Башавець Н. А. провела кураторську годину зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) (12 група) за темою: «Академічна доброчесність, як ключовий принцип освітньої та наукової діяльності». Доцент Ігнатенко С. О. провела кураторську годину для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) (44 група) за темою: «Доброчесність ‒ як запорука якості освіти». К. пед. н., ст. викл. Кучеренко Г. В. провів кураторську годину для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) (23 група) за темою: «Етика штучного інтелекту: виклики та перспективи для дослідницької доброчесності». Викладач Богатов А. О. провів кураторську годину для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт (22 група) за темою: «Культура академічної доброчесності в закладах вищої освіти».
Під час проведення кураторських годин були висвітленні проблеми основних порушень академічної доброчесності: академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ`єктивне оцінювання, хибне співавторство. Здобувачі були ознайомлені з відповідальністю за порушення академічної доброчесності та з основними етичними проблемами, пов'язаними з розвитком та використанням штучного інтелекту. Були обговорені перспективи розвитку штучного інтелекту з точки зору дослідницької доброчесності.
Студенти активно брали участь у дискусіях, ставили викладачам цікаві та гострі питання. Кожний захід викликав великий резонанс і змушував задуматися над важливими етичними питаннями та шляхами ефективного усунення можливих порушень академічної доброчесності під час навчання та майбутньої професійної діяльності.