Вітаємо здобувачів вищої освіти денної та заочної форми 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем освітньо-професійної програми «Середня освіта (Фізична культура)» зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) з захистом щодо проходження виробничої (педагогічної у закладах загальної середньої освіти) практики, яка проходила з 15 квітня по 24 травня 2024 року.
Бази практики: Приватний заклад «Одеський ліцей «ВЄДА», Одеський ліцей №5 Одеської міської ради, Одеський ліцей №16 Одеської міської ради, Одеський ліцей №22 Одеської міської ради, Одеський ліцей №31 Одеської міської ради, Одеський ліцей №40 Одеської міської ради, Одеський ліцей №44 Одеської міської ради, Одеська гімназія №46 Одеської міської ради, Одеський ліцей №49 Одеської міської ради, Одеський ліцей №55 Одеської міської ради, Одеський ліцей №56 Одеської міської ради, Одеська гімназія №61 Одеської міської ради, Одеський ліцей №68 Одеської міської ради, Одеський ліцей №81 Одеської міської ради, Одеський ліцей №90 ім. О. С. Пушкіна Одеської міської ради, Одеський ліцей №101 Одеської міської ради, Одеська гімназія №105 Одеської міської ради, Одеський ліцей №117 Одеської міської ради, Одеський ліцей №122 Одеської міської ради, Одеський економічний ліцей Одеської міської ради, Дачненський ліцей №1 Дачненської сільської ради, Іванівський ліцей імені Б. Ф. Деревˈянка Іванівської селищної ради Березівського району Одеської області, Красносільський ліцей Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, Нерубайський академічний ліцей №1 Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області, Ставрівський опорний ліцей з дошкільним відділенням, початковою школою та гімназією Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області, Усатівський ліцей ім. П.Д. Вернидуба Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області.
Мету та завдання практичної підготовки студентів було досягнуто, а саме: забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів фізичної культури теоретичними і методичними знаннями основних професійно-педагогічних функцій педагога в навчально-виховному процесі; сформувати практичні вміння та навички учителів фізичної культури до роботи у закладах загальної середньої освіти.
Критерії оцінювання результатів практики здобувачів були наступні:
- ступінь виконання здобувачем завдань практики;
- якість знань, виявлених під час практики та їх відображення у звітній документації;
- рівень сформованості умінь та навичок практичної роботи здобувача освіти як учителя фізичної культури.
Вітаємо здобувачів з успішним захистом та бажаємо подальшого вдосконалення професійної майстерності з фаху.