21 жовтня 2024 року було проведено гостьову лекцію «Комплексні методики оздоровлення та диференційованої корекції рухових порушень у дітей» у межах реалізації освітнього компонента ОК 11 «Сучасні оздоровчі системи у фізичній культурі» для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за ОПП Середня освіта (Фізична культура) Університету Ушинського.
Запрошений лектор кандидат педагогічних наук, доцент НУ «Одеської політехніки» Бесєда Володимир Вікторовіч доповів результати власних наукових пошуків та педагогічних експериментів щодо умов і особливостей диференційованої корекції рухових порушень у дітей як нормотипових, так і при наявності пошкоджень опорно-рухового апарату. На лекції були присутні доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін Башавець Наталія Андріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної педагогіки і реабілітації Начинова Олена Василівна, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент Дразіна Євдокія Володимирівна, викладач кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін Воробйова Софія Володимирівна, студенти-магістранти першого року навчання денної та заочної форм.
В ході лекції доповідач ознайомив здобувачів з провідними методиками корекції рухових порушень: масажна гімнастика, кинезотейпування, боді- тренінг, пасивні укладання та ін. Висвітлив алгоритм побудови роботи щодо оздоровленню та корекції, яка починається із діагностування, запропонував тестові і авторські методики розвитку фізичних якостей. Визначив та розкрив спеціальні та універсальні принципи корекційно-розвиткового впливу на організм, виокремив та пояснив блоки фізичного виховання, які доречно використовувати в процесі професійної діяльності. В ході лекції студенти залучались до обговорення певних питань, проводився «мозковий шторм» та колективне моделювання роботи майбутнього вчителя фізичної культури з впровадження технологій К.Купера, Норбекова тощо.
Лекція стимулювала здобувачів вищої освіти до поглиблення, розширення та збагачення знань щодо використання комплексних методик оздоровлення, та методик диференційованої корекції рухових порушень організму.
Дякуємо за співпрацю на шляху підготовки сучасних учителів фізичної культури.