29 листопада під керівництвом доцента кафедри Галущенко Вікторії Іванівни студенти здобувачі вищої освіти за другим (магістерським) рівнем освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта (Логопедія)» зі спеціальності А6 Спеціальна освіта долучились до неймовірно цікавого та актуального, високопрофесійного, сучасного вебінару «Менеджмент дисфагії: міжгалузевий підхід». Це дуже корисна та цікава подія, оскільки конференція за участю провідних висококваліфікованих клінічних логопедів, лікарів, реабілітологів надала можливість дізнатися про сучасні, найфективніші підходи до діагностики, корекції, реабілітації та профілактики такого складного порушення, як дисфагія, що включає глибокий ретельний аналіз неврологічних та нейроанатомічних складових побудови корекційно-реабілітаційної роботи та є надзвичайно актуальною та суперечливою щодо міжгалузевої взаємодії фахівців і перш за все логопедів, покращенню якості допомоги пацієнтам.
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти висловлює щиру подяку організаторам заходу та особисто голові ГО “Ассоціації Клінічних логопедів України” Зарицькій Аллі Василівні за можливість отримання такої цікавої науково-теоретичної та практичної інформації, за тепле дружнє спілкування та надані цікаві практичні матеріали для подальшої професійної діяльності!

29 листопада під керівництвом доцента кафедри Галущенко Вікторії Іванівни студенти здобувачі вищої освіти за другим (магістерським) рівнем освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта (Логопедія)» зі спеціальності А6 Спеціальна освіта долучились до неймовірно цікавого та актуального, високопрофесійного, сучасного вебінару «Менеджмент дисфагії: міжгалузевий підхід». Це дуже корисна та цікава подія, оскільки конференція за участю провідних висококваліфікованих клінічних логопедів, лікарів, реабілітологів надала можливість дізнатися про сучасні, найфективніші підходи до діагностики, корекції, реабілітації та профілактики такого складного порушення, як дисфагія, що включає глибокий ретельний аналіз неврологічних та нейроанатомічних складових побудови корекційно-реабілітаційної роботи та є надзвичайно актуальною та суперечливою щодо міжгалузевої взаємодії фахівців і перш за все логопедів, покращенню якості допомоги пацієнтам.