4 грудня 2025 р., доцентом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Університету Ушинського Галущенко Вікторією Іванівною у рамках співпраці було організовано та реалізовано гостьову лекцію зі здобувачами 4 курсів першого (бакалаврського) рівня та здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності Спеціальна освіта (Логопедія) з освітніх компонентів «Логопедія. Порушення писемного мовлення», «Сучасні підходи та напрямки діагностики порушень в логопедії» за темою: «Мультидисциплінарний підхід до подолання труднощів засвоєння писемного мовлення у молодших школярів»
Спікер - кандидат педагогічних наук, доцентка кафедри логопедії та логопсихології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Чередніченко Наталія Володимирівна, яка представила надзвичайно цікавий, фундаментальний, структурований лекційний матеріал за темою порушень писемного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення та у структурі більш складних деструктивних розладів. Було розкрито основні питання діагностики, труднощі засвоєння шкільних навичок, специфічні порушення письма та читання, розкрито зміст комплексного підходу до корекційно-розвивального навчання з дітьми. Було надано багато практичного матеріалу з власного досвіду. Лекція мала бінарний характер, оскільки питання, що розглядались викликали надзвичайну зацікавленість і спонукали до діалогу, додаткових питань діагностики та корекції. Здобувачі мали змогу висловити власні думки, а також зробити змістовні висновки.
Викладачі кафедри та студенти, магістри відзначили високий науково-теоретико-практичний рівень проведення гостьової лекції, високий професіоналізм, педагогічну майстерність, інклюзивність авторського матеріалу. Щиро дякуємо шановній Наталії Володимирівні і сподіваємось на подальшу співпрацю.
Наближаємо Перемогу разом!

4 грудня 2025 р., доцентом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Університету Ушинського Галущенко Вікторією Іванівною у рамках співпраці було організовано та реалізовано гостьову лекцію зі здобувачами 4 курсів першого (бакалаврського) рівня та здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності Спеціальна освіта (Логопедія) з освітніх компонентів «Логопедія. Порушення писемного мовлення», «Сучасні підходи та напрямки діагностики порушень в логопедії» за темою: «Мультидисциплінарний підхід до подолання труднощів засвоєння писемного мовлення у молодших школярів»