Результати опитування щодо якості освіти

 ДОВІДКА

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ "ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ"  СПЕЦІАЛЬНОСТІ 017 «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ» ДЕРЖАВНОГО ЗАКЛАДУ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ імені К. Д. УШИНСЬКОГО»

 Відповідно до плану роботи університету у травні-червні 2020 р. проводилися онлайн-опитування здобувачів освіти щодо якості освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» /за другим (магістерським) рівнем вищої освіти/ за допомогою  інформаційної системи ІАСУ МОНУ.

В опитуванні взяли участь загалом 18 здобувачів освіти згаданої ОПП. Анкетування проводилось на умовах добровільної участі та анонімності. Опитування стосувалося якості освітнього процесу у першому та другому семестрах 2019/2020 навчального року.

Мета проведеного опитування полягала у:

  • дослідженні найбільш властивих критеріїв якісної сторони викладання навчальних дисциплін;
  • виявленні слабких та сильних сторін в організації освітнього процесу, що впливають на його ефективність;
  • виявленні ступеню поінформованості здобувачів освіти щодо можливостей, які надає ОПП;
  • визначенні пропозицій, потреб та зауважень здобувачів освіти;
  • визначенні рейтингового місця викладачів за якістю викладання;
  • інформуванні громадськості про результати опитування.

За результатами респонденти зазначали, що під час опанування навчальних дисциплін викладачі:

- ознайомлювали їх зі світовими науковими здобутками (100% опитаних);

- використовували на заняттях елементи індивідуалізованого та диференційованого навчання (94%);

- у достатньому обсязі надавали інформацію про цілі, зміст, очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання (100%);

- застосовували чіткі і прозорі критерії оцінювання; давали змогу вчасно ознайомлюватися з формами контрольних заходів (94%);

- залучали до аудиторних занять професіоналів-практиків, роботодавців, експертів галузі (76%).

Водночас, респонденти констатували: наявність атмосфери взаємної поваги та партнерства, взаєморозуміння та довіри між викладачами і студентами (94%); відсутність обмеження з боку науково-педагогічних працівників академічної свободи здобувачів освіти (88%).

Викладання усіх навчальних дисциплін здійснювалося науково-педагогічними працівниками на високому рівні.

Найвище здобувачі освіти оцінили якість викладання А. І. Босенка (11,48 балів, «Технології функціональної діагностики у фізичній культурі»), Г. В. Тітової  (11,28 балів, «Методика з обраного виду спорту»), П. Б. Джуринського (11.27 балів, «Теорія і методика фізичної культури»), В. Г. Тодорової (11,18 балів, «Технології спорту вищих досягнень») та ін.

Чільне місце посіли три критерії якості:

  • професійні компетентності викладачів (10,98 б.);
  • тактовність у спілкуванні й уважність до запитань здобувача освіти (10,96 б.);
  • об`єктивність оцінювання компетентностей, знань і вмінь здобувача освіти (10,96 б.).

На думку респондентів, навчальні дисципліни освітньої програми забезпечували набуття соціальних навичок, так званих soft skills (повністю та до певної міри забезпечували – 99% відповідей).

100% опитаних відзначили відсутність нав’язування вибіркових дисциплін. 71% були повністю задоволені дієвістю процесу вибору навчальних дисциплін, 29% - в основному задоволені.

Усім опитаним відомі вимоги щодо дотримання доброчесності під час освітнього процесу, переважна більшість (94%) здобувачів освіти також обізнана про способи звернення до комісії з доброчесності.

Учасники опитування були в цілому задоволені організацією практик (задоволені – 69%, скоріше задоволені – 31 %). На думку студентів, практична підготовка сприяла здобуттю та/або формуванню компетентностей (професійно-важливих якостей), необхідних для майбутньої професійної діяльності (на високому рівні сприяла - 85%, на середньому рівні – 15%).

94% опитаних відзначили, що їхні пропозиції, оцінки, поради стосовно покращання освітньої програми враховуються повністю або беруться до уваги частково.

Загалом 88% опитаних констатували, що набір дисциплін освітньої програми для успішної роботи за фахом повністю достатній, 12% - що частково достатній. Абсолютна більшість респондентів (80%) відзначили, що їхні очікування щодо змісту освітньої програми повністю збіглися з її реальним змістом.

Більшістю учасників анкетування були високо оцінені такі параметри навчання в університеті, як:

- рівень безпеки освітнього середовища університету для життя та здоров`я (83% оцінили її на високому рівні /від 8 до 10 балів з 10 можливих/; на середньому рівні – 17% /від 5 до 7 балів/);

- функціонування в університеті соціально-допоміжних структур (повністю задоволені 71%, частково – 18%, 11% утруднилися з відповіддю);

- підтримка з боку університету з освітніх, організаційних, інформаційних, консультаційних, соціальних питань (83%);

- організація в університеті роботи, проведення заходів щодо профілактики та недопущення випадків сексуальних домагань, дискримінації, конфліктних ситуацій, булінгу тощо (95%).

Водночас, за результатами дослідження було установлено, що:

  • 25% відзначили про необхідність ознайомлення їх з процедурою визнання результатів навчання, отриманих у межах неформальної освіти; деяку перевантаженість обсягу навчального навантаження; більше половини респондентів (62%) указали на дефіцит часу для наукової роботи.

Студентами вносилися поодинокі пропозиції щодо удосконалення змісту освітньої програми, зокрема щодо:

  • вилучення дисципліни «Інформатика»»;
  • доповнення основного блоку дисциплінами «Охорона життя».

Один опитаний висловив побажання збільшити обсяг практичної підготовки за рахунок скорочення теоретичної.

Отримані в ході дослідження результати розглянуті на засіданні кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисицплін та за можливістю ураховані під час організації освітнього процесу за вказаною вище освітньо-професійною програмою.

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 rtp mahjong ways 2 sedang tinggiscatter naga hitam mahjong waysspin auto mahjong wins 2jackpot mahjong satu tongkronganmahjong ketahuan gampang bocorkaisar89pinbet76kompas76rrc4dasosiasi cuan mahjong winsgame super gacor mahjong ways2017 mahjong favorit2018 mahjong kejutan2019 mahjong bisa banget cuan2020 mahjong edan bangetstrategi mahjong ways2 dari coretan visual gamelucky piggy inspirasi skripsi dan psikologi warnasweet bonanza logika scattermahjong ways jadi terapi mental maxwinkomunitas scatter anak kos jogja belajar cuanbelajar strategi bisnis dari mahjong winskoi gate transformasi content creator dari layar gamemahjong ways peluang cuan modal pas pasanteknik mahjong ways2 dipakai wd rutin tiap harifeeling dan pola gampang mahjong ways22013 mahjong buktikan langsung2014 mahjong panas taik ayam2015 mahjong scatter hitam2016 mahjong tetap ghacorstrategi mixparlay sbo abc1131 raih cuan 450 jutamomentum scatter mahjong ways2 abc1131 bantu cuan ratusan jutatrik malam gates of olympus abc1131 tembus jackpot x4800pola scatter hitam mahjong wins3 abc1131 di jam spesifikcuan sahur starlight princess1000 abc1131 transfer 120jutascatter hitam mahjong wins3 awsbet jackpot malam modal recehpola scatter unik starlight princess awsbet bantu cuan baruspin santai mahjong ways2 awsbet tembus perkalian x1200pola pelan teratur mahjong wins3 awsbet hasilkan 210jutamahjong ways2 awsbet cocok pemula profit konsisten2041 mahjong kejadian lagi2042 mahjong ketiban hoki2005 mahjong era keemasan2006 mahjong emai gila kali2007 mahjong caer teros2008 mahjong balik fokus2043 mahjong menyalah king2044 mahjong seperti hujanciri ciri putaran berikan kekalahan mahjong waysusahakan push mahjong ways terus menerusputri cantik starlight princess 1000xgaya main baru mahjong wins 3 terbarumahjong wins gong xi fa caisambut jackpot tertinggi mahjong ways 2panduan menang harian mahjong ways abc1131 tarik wd stabilrtp live casino evolution abc1131 maksimalkan peluang menangstrategi high frequency mahjong wins 3 awsbet maxwin rtp tertinggiscatter sarapan mahjong wins 3 depok menang pagi haristrategi terbaru 7 langkah cerdik buka misteri jackpot dan raih kemenangan maksimal di mahjong waysrahasia maxwin strategi terbaru mahjong ways ala pg soft untuk kemenangan gacorpg soft ungkap strategi eksklusif cara ampuh maxwin di dunia mahjong ways yang membuat game ini semakin mengguncang dunia hiburan digitalnew era gaming 7 taktik dinamis dominasi wild scatter di mahjong ways yang bakal ubah cara main game andagacor dan bergoyang trik unik desain kemenangan di mahjong ways terbaru strategi ampuh raih jackpot maksimalmahjong wins scatter hitam lagi fomomahjong ways vs mahjong winsbanyak kemenangan dalam provider pragmatic playgame jackpot paus situs mpoxokeberuntungan sugar rush abc1131 pola dan rtp live akuratmodal receh jadi jackpot gates of olympus abc1131deposit praktis e wallet abc1131 gopay instan dan amanscatter hitam mahjong ways abc1131 jackpot tanpa ribetstrategi scatter hitam mahjong ways abc1131 maxwinpola spin mahjong wins 3 teknik betting efisienstrategi lucky neko awsbet jackpot mudahpola double bet baccarat awsbet profit stabilkisah supri rp900jt fortune rabbit teknik betting awsbetrtp peak mahjong ways 2 auto spin jackpot besarlangkah pasti maxwin strategi terbaru di mahjong ways ala pg soft1997 mahjong kehidupan petani1998 mahjong hampir rungkat1999 mahjong cuan besar2000 mahjong rekomendasi ahok2001 mahjong agen profit2002 mahjong awal kebangkitan2039 mahjong menyalah king2040 mahjong habis gelapfreespin mahong ways karawang cuan tengah malammahjong wins 3 abc1131 jadi terapi finansial ramadanscatter emas dan wild bikin wd harian di abc1131pekerja bangunan jadi investor berkat mahjong abc1131tempo main mahjong pg soft di abc1131 cocok saat sahuralgoritma olympus1000 terbaca jam sahur awsbetkomunitas live baccarat awsbet punya pola cepatupdate freespin habanero awsbet coba menang tanpa modalwild bounty showdown gacor lagi scatter tengah maxwinpola zigzag rtp live jadi tren main anak muda di awsbetheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303ABC1131mpoxlABC1131 AMPSLOT MPO DANA