Якість підготовки Phd

1. Загальні відомості

2. Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти в Університеті Ушинського:


Загальні відомості

Аспірантура в університеті працює з 20-х років ХХ століття. Щорічно в аспірантурі навчається понад 200 осіб, а у докторантурі – 10 осіб. 

Перелік наукових спеціальностей, за якими проводиться набір на навчання в аспірантурі та докторантурі ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університеті імені К. Д. Ушинського»

АСПІРАНТУРА

Прийом на навчання здійснюється в межах ліцензованого обсягу для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та спеціальностей:

011 – освітні, педагогічні науки;

014 – середня освіта (музичне мистецтво);

015 – професійна освіта;

017 – фізична культура і спорт;

032 – історія та археологія;

033 – філософія;

035 – філологія;

052 – політологія;

053 – психологія;

105 – прикладна фізика та наноматеріали;

111 – математика.

 


ДОКТОРАНТУРА

Галузь науки/Спеціальність
Галузь знань/Спеціальність
01 Фізико-математичні науки
      1. Математичний аналіз
01.04.07. Фізика твердого тіла
11 Математичний аналіз
111 Математика
10 Природничі науки
105 Прикладна фізика та наноматеріали
07 Історичні науки
07.00.01 Історія України
03 Гуманітарні науки
032 Історія України
09 Філософські науки
09.00.02 Діалектика і методологія пізнання
09.00.03 Соціальна філософія та філософія історії
03 Гуманітарні науки
033 Філософія
13 Педагогічні науки
13.00.01 Загальна педагогіка та історія педагогіки
13.00.04 Теорія та методика професійної освіти
01 Освіта
011 Освітні, педагогічні науки
19 Психологічні науки
19.00.01 Загальна психологія, історія психології
19.00.07 Педагогічна та вікова психологія
05 Соціальні та поведінкові науки
053 Психологія
23 Політичні науки
23.00.02 Політичні інститути та процеси
05 Соціальні та поведінкові науки
052 Політологія

В університеті функціонують спеціалізовані вчені ради з присудження наукового ступеня доктора наук:

Д 41.053.01 (Педагогічні науки)

Голова ради – Богуш Алла Михайлівна, д.пед.н., професор

Профіль ради: 13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)», 13.00.04 «Методика професійної освіти», 13.00.08 «Дошкільна педагогіка».

Д 41.053.03 (Психологічні науки)

Голова ради – Чебикін Олексій Якович, д.псих. н., професор.

Профіль ради: 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології», 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія».


Порядок прийому на навчання для здобуття ступеня доктора філософії в 2024 році

Правила прийому до докторантури у 2024 році 


Вступники до аспірантури подають до приймальної комісії такі документи:
  • сертифікат про складання ЄВІ;
  • заяву на ім’я ректора; 
  • 2 копії диплома про закінчення закладу вищої освіти із зазначенням здобутого освітньо-кваліфікаційного рівня, завірену відділом кадрів за місцем роботи або навчання;
  • копію додатку до диплома; 
  • 2 копії паспорта ( за наявності паспорту нового зразка обов’язково додавати витяг з реєстру про місце проживання);
  • 2 копії ідентифікаційного коду;
  • копію трудової книжки (у разі її наявності завіряється відділом кадрів за місцем роботи); 
  • 3 фото 3ˣ4;  
  • дослідницьку пропозицію відповідно до спеціальності, на яку вступає; 
  • оригінал та 2 копії  військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць).

Програми вступних іспитів


Перелік документів, необхідних для вступу до докторантури:

- розгорнута пропозиція, в якій міститься план дослідницької роботи та\або інформація про обсяг наукової роботи, необхідної для підготовки наукових досягнень до захисту;

- копія диплома доктора філософії або кандидата наук;

- копію паспорта;

- копію трудової книжки (у разі її наявності завіряється відділом кадрів за місцем роботи);

- копії наукових публікацій за темою дисертації (наукової доповіді);

- оригінал та копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);

- копія свідоцтва про визнання документа про науковий ступінь (у разі здобуття наукового ступеня громадянином України в іноземному закладі вищої освіти).

- підтвердження оплати за перший рік навчання (для контрактної докторантури).


Адреса: м.Одеса, вул. Старопортофранківська, 26; Каб. 15

Телефон: 048-752-98-39

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Група у фейсбуці: https://www.facebook.com/groups/4909285125817190/

Завідувач відділу аспірантури та докторантури: Хижняк Ірина Анатоліївна

Провідний фахівець: Мужеляк Юлія Валеріївна 

Секретар: Прокопенко Ганна Сергіївна 


Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти в Університеті Ушинського:
Нормативна база
  • Положення  про внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», затверджене рішенням вченої ради від 01.09.2022 р. (пр.№1), зі змінами від 26 вересня 2024 року (пр.№2), введених в дію наказом №309 від 27.09.2024 р.
  • Положення про комісію з якості освіти ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», затверджене рішенням вченої ради від 01.09.2022 р. (пр.№1), введеного в дію наказом №193 від 05.09.2022 р.
  • Положення про наукову раду ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», затверджене рішенням вченої ради від 23.02.2023 р. (пр.№8), введеного в дію наказом №43 від 24.02.2023 р.
  • Положення про освітньо-наукову програму в ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» та третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти, затверджене рішенням вченої ради від 26.12.2024 р. (пр.№7), введеного в дію наказом №415 від 26.12.2024 р.
та інші положення, що врегульовують процес підготовки докторів філософії в Університеті Ушинського.

 Система внутрішнього забезпечення якості

Згідно п.3.1. Положення про внутрішнє забезпечення якості система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності (ОД) та якості вищої освіти (ВО) передбачає здійснення Університетом Ушинського таких процедур і заходів (згідно із Законом України «Про вищу освіту»):
- координація дій усіх учасників освітнього процесу;
- оптимальний розподіл повноважень;
- прозорість ухвалення рішень на всіх управлінських рівнях;
- студентоцентроване навчання;
- рейтингова система оцінювання знань;
- регулярний моніторинг якості навчання і викладання, надання освітніх послуг тощо;
- розроблення й запровадження сучасних навчальних дисциплін;
- упровадження інноваційних технологій та сучасних методик викладання;
- моніторинг, перегляд та вдосконалення освітніх програм;
- розроблення методичних рекомендацій для забезпечення освітнього процесу;
- забезпечення академічної доброчесности;
- підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, співробітників Університету;
- забезпечення якісного складу науково-педагогічних працівників;
- забезпечення внутрішньої комунікації, зворотного зв’язку і доступності необхідної інформації для університетської громади;
- співпраця зі стейкголдерами: випускниками Університету Ушинського, зокрема й Асоціацією випускників, центрами зайнятості; населення, працедавцями, органами державної влади, Радою ректорів ЗВО Одеського регіону, Асоціацією університетів України, закладами освіти, громадськими організаціями, вітчизняними і зарубіжними партнерами, дипломатичними та консульськими установами тощо;
- комунікація з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та іншими акредитаційними інституціями, зокрема й іноземними акредитаційними агентствами та агентствами із забезпечення якості вищої освіти;
- інтернаціоналізація Університету Ушинського.
Розподіл відповідальності за забезпечення якості
 
За забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти за третім (освітньо-науковим( рівнем ВО в Університеті Ушинського відповідають:
  1. Ректор Університету Ушинського.
  2. Проректор з наукової роботи (ліцензування та акредитація освітніх програм за третім (освітньо-науковим та освітньо-творчим) рівнем; координація науково-дослідної діяльності кафедр; аналіз показників наукової роботи науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти; бібліотечні та інші інформаційні ресурси; інтеграція наукових досліджень та освітнього процесу; функціонування відділу аспірантури та докторантури; забезпечення підвищення кваліфікації та стажування викладачів; проведення якісної кадрової політики Університету; співпраця з Комісією з якості освіти, Науковою радою, Центром забезпечення якості освіти).
  3.  Проректор з міжнародної, соціально-гуманітарної та науково-педагогічної роботи (координація роботи з інтернаціоналізації: сприяння формуванню професійно вмотивованого контингенту через різні види профорієнтації; реалізація організаційно-виховних заходів, зокрема і щодо розвитку позанавчальної активності здобувачів вищої освіти; співпраця з відділом міжнародних зв’язків, підготовчим відділенням (для іноземних громадян), підготовчими курсами, психологічною службою, відділом професійних та суспільних комунікацій).
  4.  Комісія з якості освіти (підкомісія за третім (освітньо-науковим) рівнем). (науково-методичний супровід освітніх програм підготовки фахівців освітнього степеня доктора філософії (PhD), змісту робочих програм навчальних дисциплін, програм професійного розвитку (підвищення кваліфікації) науково-педагогічних, педагогічних працівників та фахівців відповідно до попиту на вітчизняному й міжнародному ринках праці).
  5.  Наукова рада (моніторинг якості науково-дослідницької складової підготовки докторів філософії в межах освітньо-наукових програм).
  6. Центр забезпечення якості освіти (забезпечення проведення моніторингу якості надання освітніх послуг через опитування учасників освітнього процесу, інших стейкголдерів, зокрема й роботодавців; формування на підставі моніторингових досліджень єдиної бази даних результатів та рекомендацій щодо управлінських рішень з підвищення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти; надання консультативної допомоги з питань якості вищої освіти всім учасникам освітнього процесу щодо моніторингових заходів).
  7.  Кафедри, робочі групи, групи забезпечення ОНП (удосконалення освітніх компонент, освітніх програм, якості викладання, дотримання норм академічної доброчесности тощо).
  8. Відділ міжнародних зв’язків (організація відбору, вступу на навчання іноземців; координація академічної мобільності; налагодження зв’язків із зарубіжними партнерами та стейкголдерами; інші форми інтернаціоналізації).
  9.  Рада молодих учених (сприяння реалізації права аспірантів на поєднання навчання і досліджень; участь у заходах, спрямованих на формування культури академічної та дослідницької доброчесности серед молодих науковців та аспірантів; захист інтересів аспірантів в ухваленні управлінських рішень; сприяння презентації наукових результатів аспірантів на наукових заходах, конкурсах тощо).

Здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітньо-наукових програм

Процес реалізації ОНП передбачає її періодичний моніторинг та перегляд (не рідше одного разу на рік).
 
Моніторинг ОНП передбачає:
  • перегляд і постійний контроль та модернізацію ОНП;
  • аналіз досягнутих результатів навчання (академічна успішність здобувачів, кількість наукових публікацій, відсоток захищених дисертацій, траєкторії працевлаштування випускників тощо);
  • перегляд змісту ОНП на предмет відповідності критеріям забезпечення якості та тематиці дисертаційних досліджень здобувачів;
  • встановлення зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу (опитування здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, співробітників Університету);
  • сприяння підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників, співробітників Університету Ушинського, задіяних до викладання в аспірантурі та наукового керівництва аспірантами;
  • забезпечення доступності інформації щодо результатів діяльності Університету Ушинського всім зацікавленим сторонам на офіційному вебсайті закладу;
  • постійне вдосконалення інформаційної системи Університету Ушинського для створення ефективного інформаційно-освітнього середовища;
  • запобігання та виявлення текстових запозичень (академічного плагіату) в працях викладачів Університету та аспірантів, статті у фахових виданнях;
  • урахування потреб, пропозицій та зауважень стейкголдерів;
  • перевірку на відповідність Стандартам, нормативно-правовим документам всеукраїнського та локального рівня, до яких вносились зміни.
В університеті запроваджено практику проведення внутрішнього моніторингу якості підготовки докторів філософії за кожною ОНП та за  науковими напрямами: «Суспільні науки» (7 ОНП), «Гуманітарні науки» (3 ОНП) та «Природничі та математичні науки» (2 ОНП). Для цього були розроблені форми для щорічного внутрішнього моніторингу, за якими вперше у 2024 році проведено самооцінювання освітньої та наукової діяльності за кожною ОНП з подальшим узагальненням показників за напрямом та загалом за третім рівнем вищої освіти в університеті. Результати такого моніторингу розглядалися на засіданнях Наукової ради та Вченої ради університету у квітні – травні 2024 року.
Рішення вченої ради про якість підготовки докторів філософії за напрямами:
Щорічно в червні на плановому засіданні вченої ради університету розглядається питання «Стан забезпечення якості освітньої діяльності, якості вищої освіти та академічної доброчесності в університеті», де висвітлюються загальні тенденції, проблеми та перспективи розвитку внутрішньої системи забезпечення якості в університеті загалом та за третім рівнем ВО зокрема.
      Рішення вченої ради 2023, 2024
Результати внутрішнього моніторингу заслуховуються на засіданнях Наукової ради та є підставою для оновлення освітньо-наукових програм та ухвалення рішення про їх рекомендацію до затвердження вченою радою університету.
Процедура перегляду освітньо-наукової програми здійснюється з метою її вдосконалення не рідше як один раз за повний курс навчання за освітньою програмою.
В Університееті Ушинського запроваджена практика щорічного перегляду ОНП за змістовими складниками, крім місії (цілей) і програмних результатів навчання (якщо зміна останніх не викликана запровадженням нових стандартів освіти чи їх модернізацією).
 Процедура перегляду освітньо-наукової програми здійснюється з урахуванням:
- вимог стандартів вищої освіти, професійних стандартів (за наявності);
- стратегії розвитку Університету Ушинського;
- наявності офіційних документів, що визначають цілі навчання і характеризують програмні компетентності та результати навчання;
- періоду акредитації освітньо-наукової програми;
- оцінки актуальності освітньо-наукової програми, її цілей;
- відповідності назви освітньо-наукової програми її змісту в межах спеціальності;
- запланованих результатів навчання (компетентностей);
- кредитного виміру освітніх компонент, що відповідає обсягу роботи здобувача вищої освіти й обґрунтованого поєднання годин аудиторних занять та самостійної роботи;
- оцінювання здобувачами вищої освіти рівня задоволеності освітньо-науковою програмою;
- висновків та пропозицій роботодавців.
Зміни відображаються в матрицях, навчальному плані, робочих програмах навчальних дисциплін, програмах практик тощо.
Для забезпечення процедури перегляду усі проєкти ОНП на наступний рік розміщуються на офіційному вебсайті університету (https://pdpu.edu.ua/sferi-diyalnosti/osvitnia/proekty-osvitnikh-prohram) для проходження процедури громадського обговорення у відкритому доступі терміном не менше ніж 1 місяць.
Забезпечуються такі канали участі в процедурах обговорення ОНП:
  • письмова рецензія стекголдера;
  • заповнення форми збору пропозицій на вебсайті університету (https://pdpu.edu.ua/sferi-diyalnosti/osvitnia/proekty-osvitnikh-prohram);
  • участь в обговоренні програми під час зустрічі з групою розробників ОНП;
  • усні пропозиції розробникам під час участі в освітніх та наукових заходів;
  • надання пропозицій під час щосеместрових опитувань аспірантів;
  • надання пропозицій через форму опитування стейкголдерів (відкрита постійно) https://pdpu.edu.ua/steikholdery/opytuvannia  ;
  • участь в засіданні кафедри, на якому розглядаються результати громадського обговорення ОНП;
  • інші способи.
Етапи перегляду змісту, оновлення та затвердження чинної освітньо-наукової програми:
п/п
Зміст робіт
Термін виконання
1.
Перегляд змісту освітньо-наукової програми робочою групою, кафедрою, що забезпечує освітній процес
Листопад
2.
Розміщення гарантом проєкту оновленої ОНП на офіційному вебсайті університету
До 30 листопада
3.
Процедура громадського обговорення
До 31 грудня або не менше одного місяця з моменту оприлюднення проєкту ОНП на вебсайті
4.
Розгляд і обговорення рекомендацій та пропозицій до змісту освітньо-наукової програми на засіданні кафедри, що забезпечує освітній процес
до 15 січня
  1.  
Представлення гарантом нової редакції освітньо-наукової програми на засіданні Наукової ради
до 20 січня
  1.  
Затвердження нової редакції ОНП на засіданні вченої ради університету
До 30 січня
  1.  
Розміщення оновленої ОНП та навчальних планів до неї на офіційному вебсайті університету
Протягом 5 днів після затвердження та введення в дію наказом ректора
Для тих ОНП, які проходять акредитацію затвердження нової редакції освітньо-наукової програми здійснюється після отримання рекомендацій та пропозицій від експертної групи та галузевої експертної ради Національного агентства із забезпечення якості освіти.

Встановлення зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу (опитування здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, співробітників Університету)

В Університеті Ушинського вже багато років поспіль існує практика опитування учасників освітнього процесу, яка наразі налічує декілька каналів збору інформації з метою покращання рівня підготовки докторів філософії. Зокрема, існують такі види опитувань:
  1. Загальноуніверситетське анонімне щосеместрове опитування аспірантів щодо якості навчання в університеті;
  1. Опитування стейкголдерів під час перегляду ОНП https://pdpu.edu.ua/steikholdery/opytuvannia;
  2. Опитування стейкголдерів, які беруть участь в освітньому процесі, про якість ОНП та рівень підготовки аспірантів за нею https://pdpu.edu.ua/steikholdery/opytuvannia
  3. Опитування науково-педагогічних працівників щодо внутрішнього забезпечення якості оcвіти.
Загальноуніверситетське анонімне щосеместрове опитування аспірантів щодо якості освітньої діяльності та вищої освіти, рівня задоволеності змістом та методами навчання, якості викладання, доступності та дієвості інформаційних, консультативних, матеріально-технічних систем забезпечення освітніх та дослідницьких потреб аспірантів існує в університеті більше 15 років.
Опитування здійснюється щосеместрово до початку екзаменаційної сесії. Опитувальники складаються окремо для аспірантів 1-2 років та 3-4 років навчання. Для аспірантів 1-2 років навчання анкета передбачає оцінку рівня викладання навчальних дисциплін, а також вивчення рівня задоволеності аспірантами організацією освітнього та наукового процесів за програмою, якістю підготовки докторів філософії в університеті тощо. Застосовуються як відкриті, так і закриті питання. Усі опитування є анонімними.
Під час опитування аспіранти 1-2 років навчання оцінюють рівень викладання навчальних дисциплін кожним науково-педагогічним працівником за такими критеріями:
- зрозумілість та ясність викладання матеріалу;
- використання інформаційно-комунікативних технологій (медіазасобів, презентацій та ін.);
- об'єктивність оцінювання компетентностей, зокрема набутих знань, умінь і навичок здобувачів вищої освіти;
- застосування інтерактивних методів навчання (диспути, дискусії, рольові та ділові ігри, навчальні проєкти, ігрові методи тощо);
- здатність зацікавити здобувачів вищої освіти у вивченні навчальної дисципліни;
- тактовність у спілкуванні й уважність до запитань здобувача вищої освіти;
 - уміння мотивувати самостійну роботу здобувача вищої освіти;
- професійні компетентності викладача;
- спонукання до участі в наукових дослідженнях і творчій роботі;
- практична цінність, сформованість отриманих знань на майбутню професію.
Аспіранти в анонімній формі виставляють відповідні оцінки з навчальних дисциплін, з яких відбувся підсумковий контроль, у спеціальних бланках-анкетах окремо для лекційних і практичних занять. Дисципліни оцінюються за 12-ти бальною шкалою.
Оброблення результатів здійснюється Центром забезпечення якості освіти за допомогою інформаційної системи ІАСУ МОНУ. За результатами готується довідка в розрізі освітньо-наукових програм, а також загалом по аспірантурі. Усі довідки надсилаються гарантам ОНП та завідувачам кафедр, які відповідають за реалізацію ОНП, загальна по аспірантурі – в наукову раду, завідувачу відділу аспірантури і докторантури, проректору з наукової роботи.
 
Опитування стейкголдерів запроваджено в університеті з 2021 року. Усі форми є відкритими протягом року, результати також відкриті і доступні для ознайомлення усім зацікавленим особам.
Кафедри та групи забезпечення ОНП можуть запроваджувати власні опитування з метою вивчення думки їх аспірантів, а також запроваджувати інші опитування (випускників, стейкголдерів тощо).
Результати всіх опитувань та висловлені в них рекомендації, пропозиції та зауваження розглядаються на засіданнях кафедри та беруться до уваги при щорічному моніторингу освітньо-наукових програм, їх перегляді та оновленні.
Окрім опитувань, широко використовуються й інші форми зворотного зв'язку. Зокрема, для аспірантури актуальними є запрошення випускників за цією спеціальністю та програмою попередніх років, а також знаних фахівців в галузі з числа представників академічної спільноти для проведення комунікаційних зустрічей, відкритих пар, бінарних занять тощо, під час яких зокрема обговорюються й питання підготовки докторів філософії, змісту ОНП, перспектив підготовки наукових кадрів тощо.
Крім того, отриманню зворотного зв'язку про якість наукових досліджень, методологічний інструментарій, тематику дисертаційних досліджень за кожною спеціальністю та ОНП сприяють процедури відкритого захисту аспірантів в разових спеціалізованих радах. Отримати оцінку проміжних результатів дисертаційних досліджень від провідних науковців сприяють конференції, семінари, круглі столи тощо.

Забезпечення якісного складу науково-педагогічних працівників

Забезпечення якісного складу науково-педагогічних працівників є одним із пріоритетних завдань внутрішньої системи забезпечення якості в університеті. Зокрема, на рівні підготовки докторів філософії особлива увага приділяється підбору кадрів до груп забезпечення освітньо-наукових програм, груп забезпечення освітнього процесу та наукового керівництва аспірантів.
Усі групи забезпечення ОНП відповідають п. 35 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності за третім (освітньоо-науковим) рівнем, а саме мають у складі не менше двох докторів наук для здійснення керівництва науковою складовою кожної ОНП. До складу групи забезпечення всіх ОНП входять не менш як три особи, які мають освітню та/або професійну кваліфікацію, відповідну освітній програмі, науковий ступінь та/або вчене звання та працюють у закладі освіти за основним місцем роботи.
Гарантами всіх 12 ОНП, які наразі реалізуються в Університеті Ушинського, є штатні науково-педагогічні працівники, які мають науковий ступінь доктора наук та вчене звання за спеціальністю, у межах якої реалізується освітня програма, стаж науково-педагогічної роботи яких не менше як десять років, мають досвід підготовки наукових кадрів та здійснюють наукове керівництво аспірантами, залучені до викладання в аспірантурі, мають високу публікаційну активність та наукову репутацію.
До складу груп забезпечення освітнього процесу за кожною ОНП залучаються науково-педагогічні працівники університету, які відповідають п. 38 Ліцензійних умов, мають науковий ступінь та вчене звання, яке відповідає спеціальності, за якою реалізується ОНП (для фахових ОК), мають стаж науково-педагогічної (наукової) роботи не менше 3 років, мають відповідні наукові публікації та навчально-методичне забезпечення з дисципліни. Рішення про залучення НПП до викладання певних навчальних дисциплін (ОК) ухвалює завідувач кафедри, на якій працює викладач, за погодженням з гарантом ОНП та завідувачем відділу аспірантури і докторантури. До викладання дисциплін елективної складової ОНП можуть долучатися НПП – фахівці з інших спеціальностей, але за умови наявності наукового ступеню та статусу розробника навчальної дисципліни.
Усі аспіранти, які наразі навчаються в аспірантурі, забезпечені науковими керівниками з числа провідних НПП університету – представників цієї спеціальності, які мають науковий ступінь доктора чи кандидата наук, стаж науково-педагогічної роботи за спеціальністю не менше 3 років.  Ключовим критерієм для призначення наукового керівника аспіранту є дотичність наукових інтересів керівника та аспірантів, що визначається тематикою публікацій, досвідом проєктної, науково-дослідної роботи, наявністю підвищення кваліфікації тощо. На всіх ОНП дотримується вимога щодо можливості одночасного наукового керівництва 5 здобувачами наукового ступеня для докторів наук та 3 – для кандидатів наук.

Підвищення кваліфікації НПП, задіяних до викладання та наукового керівництва аспірантами

Усі НПП, які долучаються до викладання навчальних дисциплін в аспірантурі та наукового керівництва здобувачів наукового ступеня доктора філософії, двічі на рік (березень, жовтень) проходять перевірку на відповідність Ліцензійним вимогам та дотримання вимог щодо підвищення кваліфікації в обсязі не менше 180 годин за 5 років. Відповідна інформація вноситься в ЕДЕБО.
Право вибору суб’єкта, теми та форми підвищення кваліфікації залишається за викладачем, проте рекомендується обрання тематики програм у відповідності до навчальних дисциплін, які викладає НПП та його наукових, освітніх, професійних інтересів тощо.
В Університеті Ушинського працює програма корпоративного навчання для всіх учасників освітнього процесу, яка реалізується Південноукраїнським центром професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Університету Ушинського (https://pdpu.edu.ua/novyny-inf-centru), та регулярно проводяться Школи наукових керівників, Школи гарантів та інші, орієнтовані на третій рівень вищої освіти, заходи.
Зокрема, у 2023 році (08-31 травня 2023 р.) університет став одним із ініціаторів проведення всеукраїнської пілотної програми «Інноваційний науковий керівник PhD» (180 год, 6 кредитів ЄКТС). Проєкт реалізувався під егідою ВГО «Інноваційний університет» за ініціативою учасниць міжнародного проєкту «Інноваційний університет і лідерство» (Фаза VI. «Моделі академічної автономії та університет в системі освіти впродовж життя»), які представляли Університет Ушинського, Львівський державний університет внутрішніх справ, НУ «Львівська політехніка», ДНУ імені Василя Стуса, НТУ «Дніпровська політехніка», Інститут цифровізації освіти НАПН України та Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.
Тематика занять включала в себе такі теми, як-то: «Академічна доброчесність та дослідницька доброчесність», «Мотивація інноваційного наукового керівника, стресостійкість та сатисфакція», «Формування іміджу вченого: напрями та цифрові інструменти», «Цифрові технології та інструменти відкритої наук для виконання наукового дослідження», «Цифрові технології для спільної роботи над документами і презентаціями: на допомогу вченому», «Соціальні мережі для розбудови персонального іміджу вченого», «Портрет сучасного наукового керівника: обриси професійних і особистісних якостей», «Інтернаціоналізація та можливості для наукових керівників і аспірантів», «Міжнародні тренди в підготовці докторів філософії. Напрями співпраці з іноземними партнерами» та ін.
За цією програмою 43 наукові керівники з Університету Ушинського пройшли підвищення кваліфікації та отримали відповідний сертифікат.
У 2024 році у межах корпоративного навчання за програмою «Інструментарій дослідника» пройшли підвищення кваліфікації 27 наукових керівників та 72 аспіранти з Університету Ушинського. Загальна кількість учасників – 278 осіб. Програма була розроблена у співпраці з Інститутом цифровізації освіти НАПН України, Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та НУ «Львівська політехніка» та передбачала навчальний курс, орієнтований на аспірантів, молодих учених та молодих наукових керівників, який охоплював таку тематику: «Відкрита наука і штучний інтелект: можливості для аспірантів», «Використання кількісних та якісних методів в емпіричних дослідженнях», «Статистичний аналіз даних психолого-педагогічного експерименту із використанням деяких програмних продуктів», «Цифрові технології та інструменти відкритої науки у роботі вченого: поради аспірантам», «Архітектура нейронних мереж: алгоритми навчання та застосування», «Вимоги до психодіагностичних методів при їх застосуванні спеціалістами інших професій», «Методологічний інструментарій порівняльно-педагогічних досліджень».
Університет сприяє поглибленню рівня володіння іноземними мовами учасників освітнього процесу. Зокрема, існує можливість вивчення англійської, китайської, корейської, турецької мов. Забезпечується можливість проходження мовних курсів, а також складання іспиту на рівень володіння англійською мовою рівня В2 на базі університету.
Бібліотека Університету Ушинського щорічно проводить просвітницькі заходи щодо користування науковими профілями, пошуку інформації в базах даних, академічної доброчесности тощо.
Підтримується ініціатива НПП до професійного розвитку шляхом неформальної та інформальної освіти, зокрема, в межах предметного поля навчальних дисциплін, які вони викладають.
Наявність підвищення кваліфікації, їх відповідність навчальним дисциплінам, зокрема в сфері наукового керівництва та дослідницької діяльності, відкритої науки, є одним із критеріїв, за яким здійснюється внутрішній моніторинг якості підготовки докторів філософії в Університеті Ушинського.

Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу

Структура навчально-методичного забезпечення освітніх компонентів ОНП визначається розділом 11 Положення про організацію освітнього процесу в Університеті Ушинського (https://pdpu.edu.ua/polozhennia ).
Кожна ОК, передбачена навчальним планом освітньо-наукової програми обов’язково має робочу програму, зміст та структура якої визначається Положенням про робочу програму навчальної дисципліни за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти(https://pdpu.edu.ua/polozhennia).
Усі робочі програми освітніх компонентів затверджуються (перезатверджуються) перед початком навчального року, розміщуються на сторінці кафедри, яка відповідає за реалізацію ОНП, на сторінці відділу аспірантури і докторантури у вкладці «Робочі програми» (https://pdpu.edu.ua/orhanizatsiia-osvitnoho-protsesu/robochi-prohramy) та в кабінеті дисципліни, створеній  на платформі Teams, для користування аспірантами під час навчання.
Силабуси навчальних дисциплін в аспірантурі не передбачені.  Натомість, використовується інші навчально-методичні видання. Зокрема, навчальні посібники, підручники, конспекти лекцій, методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та самостійної роботи тощо. Авторами таких навчально-методичних праць є викладачі, які, як правило, є авторами-розробниками навчальних дисциплін, до яких підготовлені такі видання.
Структура, вимоги до змісту таких видань визначається «Положенням про порядок наукових та навчально-методичних видань в Університеті Ушинського» (https://pdpu.edu.ua/upravlinnya/naukovo-metodichna-rada). Для отримання рекомендації вченої ради університету до друку усі навчально-методичні видання проходять процедуру внутрішнього та зовнішнього рецензування, потім розгляду на засіданні Науково-методичної комісії університету. Усі рекомендовані до друку вченою радою  навчально-методичні видання розміщуються у вільному доступі в репозитарії університету http://dspace.pdpu.edu.ua/
Під час проведення щорічного внутрішнього моніторингу відбувається перевірка стану забезпечення освітніх компонент актуальною навчально-методичною літературою. Моніторинг 2024 року доводить, що всі ОК забезпечені щонайменше одним навчально-методичним виданням.
Крім того, внутрішній моніторинг свідчить про регулярне оновлення навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін в частині актуалізації тематики лекційних матеріалів, осучаснення переліку рекомендованої літератури, розширення тематики та диверсифікації видів ІНДЗ, приведення їх у відповідність до наукових інтересів аспірантів тощо.
З метою поглиблення інтернаціоналізації освітнього процесу за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти з 2024 року рекомендується розширення кола рекомендованих джерел за рахунок іншомовним джерел та підготовка окремих модулів навчальної програми іноземною (зокрема, англійською) мовою.

Забезпечення академічної доброчесності учасників освітнього процесу

В Університеті Ушинського для забезпечення доброчесності:
- створено низку локальних нормативних актів, що містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності учасників освітнього процесу;
- використовуються сучасні технологічні рішення  для виявлення текстових збігів, які застосовуються для перевірки академічних текстів на плагіат;
- запроваджено низку суб’єктів (комісій, груп), які відповідають за забезпечення академічної доброчесності учасників освітнього процесу;
- проводяться заходи з популяризації культури доброчесності.
На офіційному вебсайті університету у розділі «Забезпечення якості освітньої діяльності», підрозділ «Політика доброчесності» (https://pdpu.edu.ua/sferi-diyalnosti/osvitnia/zabezpechennia-iakosti-osvitnoi-diialnosti/polityka-dobrochesnosti) розміщено всю необхідну інформацію про заходи та політики, які здійснює університет для формування культури академічної доброчесності в академічній спільноті.
Політика, стандарти дотримання академічної доброчесності викладені у Кодексі честі учасників освітнього процесу та Положенні про академічну доброчесність учасників освітнього процесу.
Порядок виявлення та встановлення фактів недоброчесності, а також заходи і процедура розгляду питання про виявлення та встановлення фактів недоброчесності викладено в Положенні про порядок виявлення та встановлення фактів недоброчесності.
Порядок виявлення плагіату в академічних текстах учасників освітнього процесу, зокрема в дисертаційних дослідженнях аспірантів, регламентований Інструкцією щодо процедури технічної перевірки на наявність текстових запозичень (академічного плагіату) https://pdpu.edu.ua/doc/universitet/yakist/Instr.pdf 
В університеті діє Комісія з питань доброчесності, діяльність якої регламентується Положенням про комісію з питань доброчесності, інформація про її роботу розміщена на вебсайті університету.
Загальну координацію дотримання академічної доброчесності виконує Група сприяння академічній доброчесності, яка розробляє заходи з популяризації культури доброчесності, здійснює моніторинг дотримання визначених університетом правил та процедур, проводить просвітницькі заходи тощо.
На першій зустрічі з аспірантами, яка традиційно проходить у перший місяць їх навчання, презентується сформована в університеті система забезпечення академічної доброчесності, пояснюються процедурні вимоги її дотримання, та можливі наслідки в разі недотримання цих процедур на норм.
Головним технологічним інструментом протидії порушенням академічної доброчесності наразі є програмний продукт StrikePlagiarism (http://surl.li/bdyjd ), рекомендований МОН України та призначений для аналізу й оцінки академічного тексту, виявлення текстових збігів/подібності/схожості робіт, автоматичного визначення заміни символів і літер у тексті, зворотної автоматичної підстановки в текст правильних символів і пошуку на плагіат модифікованої версії.
Технічним адміністратором і координатором використання Системи в Університеті Ушинського є бібліотека.
Процедура перевірки дисертаційного дослідження на плагіат
Науковий керівник  завершене дисертаційне дослідження здобувача ОС доктора філософії допускає до процедури перевірки на плагіат. Здобувач за заявою подає текст роботи Системному Оператору (директору бібліотеки) в роздрукованому та електронному форматі в термін, встановлений  Положенням про  присудження наукового ступеня доктора філософії та скасування рішень разової спеціалізованої вченої ради університету (https://pdpu.edu.ua/doc/viddil_aspirantury_ta_doktor/polojennia/PA009.pdf ).
Системний Оператор завантажує до Системи електронний формат роботи, підготовлений для перевірки, на наявність збігів / подібності / схожості текстів. Упродовж 5 робочих днів Системний Оператор генерує звіт подібності та надає його для аналізу науковому керівнику.
Звіт подібності надає інформацію, що дозволяє провести незалежну оцінку визначення рівня подібності академічного тексту та коректності встановлених запозичень у тексті. Усі виявлені фрагменти текстових запозичень у роботі мають бути розглянуті на предмет належного оформлення цитувань та посилань на першоджерела. Система визначає рівень збігів / подібності / схожості текстів, що перевіряються, до текстів документів, що містяться у внутрішніх базах даних Системи, Університету Ушинського, університетів-партнерів та в інтернеті. Звіт подібності для робіт, що перевіряються, не є універсальною гарантією відсутності текстових запозичень.
 Системний Оператор не дає оцінки змісту наукової роботи, а виконує виключно порівняльний аналіз електронної версії відповідно до текстів Системи. Остаточне рішення щодо наявності в роботі наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, та відтворення опублікованих текстів інших авторів без зазначення авторства або неналежне цитування приймається науковим керівником.
Інтерпретація показників звіту подібності системи StrikePlagiarism :
 ● коефіцієнт подібності № 1 – показник (у відсотках), що визначає рівень текстових запозичень, знайдених у певних джерелах (базах даних та Інтернеті), розраховується на підставі коротких словосполучень (мінімум 5 слів поспіль);
● коефіцієнт подібності № 2 (додатковий) – показник (у відсотках), що визначає рівень текстових запозичень, знайдених у певних джерелах (базах даних та Інтернеті), який розраховується на підставі словосполучень, довжина яких становить 25 слів поспіль;
● коефіцієнт цитувань (додатковий) – показник (у відсотках), що вказує на рівень процитованих текстових фрагментів у роботі;
● сигнали «Тривога» – вказує на наявність у тексті знаків одного алфавіту, замінених схожими знаками іншого алфавіту. Значна кількість таких замін може вказувати на спробу фальсифікувати результат перевірки з метою збільшення показників оригінальності тексту;
 ● сигнали «Інтервали», «Мікропробіли», «Білі знаки», «Парафрази (SmartMarks)» – вказують на наявність у тексті збільшення кількості встановлених інтервалів між літерами, кількості пробілів із нульової довжиною, або прихованих символів (використання невидимих знаків між словами). Такі дії свідчать про спробу фальсифікувати результат перевірки з метою збільшення показників оригінальності роботи;
● пошук контенту, згенерованого штучним інтелектом – модуль дає змогу перевірити будь-який тип роботи на наявність контенту, згенерованого ШІ. У разі наявності сигналу «Тривога», «Білі знаки» робота потребує додаткової перевірки наукового керівника (консультанта) на предмет виявлення маніпуляцій з текстом.
За результатами перевірки на наявність збігів / подібності / схожості необхідно враховувати, що допустимий відсоток академічного плагіату в роботах здобувачів вищої освіти має дорівнювати нулю!
Рекомендований допустимий відсоток збігів / подібності / схожості в дисертаційних роботах, за умови належного їх цитування, встановлюється рішенням спеціалізованої вченої ради з урахуванням специфіки роботи (галузь знань, спеціальність) та виду роботи.
Якщо робота і звіт подібності допущені (прийняті) науковим керівником, робота допускається до попереднього захисту і процедура наявності текстових запозичень (академічного плагіату) завершується. Звіт подібності долучається до матеріалів текстових робіт. Успішно захищені роботи впродовж наступного місяця розміщуються в базі даних Системи.
Звіт подібності додається до матеріалів справи здобувача наукового ступеня доктора філософії та може бути наданий членам спеціалізованої ради для аналізу (за запитом).
Процедура перевірки дисертаційного дослідження на наявність збігів в тексті є безкоштовною (перша). У разі необхідності перевірки роботи вдруге після внесення змін – процедура здійснюється за кошти здобувача у відповідності до Положення про надання платних послуг бібліотекою Університету Ушинського (https://pdpu.edu.ua/doc/norm_doc/P056.pdf). Надання в разову спеціалізовану вчену раду довідок або інших документів про перевірку дисертаційної роботи на плагіат в інших системах, програмних застосунках, в інших ЗВО та наукових установах не допускається.  
Усі дисертаційні роботи аспірантів розміщуються для попереднього ознайомлення в порядку проходження процедури захисту на офіційному вебсайті Університету Ушинського на сторінці разових спеціалізованих рад (https://pdpu.edu.ua/sferi-diyalnosti/naukova/spetsializovani-vcheni-rady/314-spetsializovani-vcheni-rady-z-prysudzhennia-stupenia-doktora-filosofii), а також розміщуємо роботу в репозитарії Університету Ушинського (http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/69), в Національному репозитарії академічних текстів України (https://nrat.ukrintei.ua/ ), в бібліотеці Університету Ушинського – паперовий варіант.
Процедура перевірки академічних текстів на наявність текстових збігів застосовуються також до всіх статей, які розміщуються в наукових фахових виданнях, засновником яких є Університет Ушинського, а також з 2024 року до монографій, яким надається рекомендація до друку вченою радою Університету Ушинського (якщо інше не передбачено договором). Звіти подібності щодо перевірки наукових статей здійснює редакційна колегія наукових видань, монографій – Науково-методична комісія Університету Ушинського.
У разі виявлення підозр щодо дотримання вимог академічної доброчесності в академічних текстах та діяльності учасників освітнього процесу в Університеті Ушинського розроблена процедура встановлення фактів недоброчесності та їх розгляду Комісією з питань доброчесності, яка описана в Положенні про встановлення фактів недоброчесності (https://pdpu.edu.ua/doc/universitet/dobro/nb/p_viyav.pdf ).  Зокрема, процедура передбачає можливість письмового звернення, а також подачу повідомлення через вебсайт університету - https://pdpu.edu.ua/sferi-diyalnosti/osvitnia/zabezpechennia-iakosti-osvitnoi-diialnosti/polityka-dobrochesnosti
У разі підтвердження фактів порушення вимог академічної доброчесності, зокрема виявлення в тексті дисертації фактів плагіату та інших недоброчесних практик, визначених законодавством України про освіту, до таких здобувачів можуть бути застосовані види відповідальності, передбачені Положенням про присудження наукових ступенів доктора філософії та скасування рішень разових спеціалізованих рад та законодавством України.
За період реалізації освітньо-наукових програм з підготовки докторів філософії в Університеті Ушинського (з 2016 року), функціонування Комісії з доброчесності Університету Ушинського (з 2021 року) жодного звернення щодо підозр чи фактів недоброчесності в діях та академічних текстах учасників освітнього процесу за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти не було.

© 2025 Університет Ушинського
alur putaran mahjong terkinilink akses situs mahjong barumengasa skill main mahjongoptimasi fitur mahjongmahjong ways scatter tanpa hentitrik ampuh mahjong wayskegacoran instan ahjong ways 2kemahiran mahjong ways 2 metode memaksimalkan fitur wild mahjongstrategi perkalian beruntun sweet bonanzabocoran akun istimewa server luargame profit server thailand 2025paham rtp cambodia gachorsoftware auto maxwin pg softmahjong ways 2 bagi jackpotpola viral mahjong ways 2rahasia jitu mahjong ways 3tips ampuh memainkan mahjong waysjackpot progresif mahjong ways 2pg soft banjir scatter hitampola rawan menang olympus dicerahasia scatter spesial olympusudin raih jackpot starlight princessx censorship mahjong waysmahjong gold scatter safetyciptakan ekosistem game online lebih baikkesempatan dapat fitur spesial olympusmahjong scatter naga kegelapanmahjong wins3 permainan nomor satuperforma dragon scatter mahjong wayswild west gold penuh kebahagiaanteknik original mahjong wins 3worth it kejar jackpot lucky nekokaisar89slot gacorlink slot gacorslot demositus slot gacorjackpot progresif aztec gemsjackpot maksimal mahjong ways 2berlayar menuju jackpot pausmendaki gunung tinggi maxwin olympusjackpot gatot kaca tombak kemenanganakun gacor spesial vip cuan terus anti rungkadtrik gacor jackpot game midas fortune8 permainan game online terpercaya7 jenis taruhan judi bola terbaik di bandar bola afbcara tembus 4 parlay sbobet untuk pemulabocoran rtp pragmaticgame server thailandsitus game mahjong wins maxwinbocoran rtp game terbaru dan tertinggigame mahjong gacoruang kemenangan starlight princesslegenda naga emas mahjong waysrtp mahjong wins paling akuratsemangkok kemenangan gates of olympusbocoran game pg soft rtp tinggitrik maxwin admin legendarispedagang sayur maxwin lucky nekojackpot besar mahjong wins 2akun gacor server filipinasitus gacor server australiascatter hitam mahjong winspola pasti jp game mahjong waystrik makswin sweet bonanza 1000rtp live mahjong ways terbarumahjong ways bagi jp dan makswintrik menang starlight princessgame kakek zeusscatter hitam mahjong ways 2trik sensational mahjong winsgame mahjong ways0356 ibu palembang jackpot awal tahun koi gate awsbet0355 teknik baru mahjong ways 2 awsbet multiplier gacor0354 rahasia scatter wild mahjong ways 1 peluang menang besar0353 pemuda surabaya sweet bonanza modal bisnis baru0352 misteri scatter hitam mahjong wins 3 awsbet bongkar rahasia0351 petir x500 gates of olympus rizal menang puluhan juta0350 ibu medan menang puluhan juta mahjong ways awsbet0349 update terbaru starlight princess 1000 cara jackpot0348 strategi scatter multiplier x1000 mahjong ways 2 awsbet0347 pemain sulawesi menang besar mahjong wins 3 awsbetpak haris penjual soto naik haji dari mahjong ways 2jackpot awal tahun mahjong ways 1 raih ratusan jutamisteri rtp live mahjong ways 3 dan peluang menangteknik auto jp mahjong ways 2 bawa keberuntunganayah solo raih tabungan ratusan juta modal rp10 ribuibu rumah tangga malang menang scatter hitamandri pemula menjadi sultan di gates of olympusteknik scatter wild gacor raih kemenangan besarrizki menang mahjong ways 2 dengan modal kecilpak darman makassar raih jackpot mahjong wins 3buat akun pragmatic play dengan rtp gacorstrategi ampuh menang mahjong ways 2penjual burger yogyakarta menang 42 juta seharitips menang besar mahjong wins 3 terbuktiujang kuli bangunan raih jackpot sensasional1065 akun vip amsiong ketua1066 mahjong ampun bang1067 mahjong fokus incar scatter1068 mahjong belum profit1069 mahjong tiada batas1070 mahjong gampang maxwin1071 mahjong naga hitam1072 mahjong cuan tanpa ribet1073 mahjong akhirnya jp1074 mahjong cetak uang1075 mahjong hangat tai kucing1076 mahjong hebat parah1077 mahjong gak mau pulang1078 depo receh menang1079 scatter jp1080 mahjong menang besar1081 olympus trik mudah1082 pola ghacor terupdate1083 mahjong pola maxwin1084 mahjong menang besar1085 tips main santuy1086 game bocor terbaik1087 olympus cheat1088 gatot cuan melimpahsitus pragmatic jackpot berlimpahmahjong wins game pengubah nasibmysteri scatter hitam mahjong winspola andalan pg softstrategi maxwin sweet bonanzagame gacor dengan jam menanggame gacor mahjong winsgame online baru dengan kemenangan luar biasapecah simbol mahkota gates of olympuskeistimewaan mahjong black scatterbocoran admin pg softakun gacor maxwin olympuskemenangan epic wild west goldpola spin mahjong wins 3fitur menarik wild banditomaxwin slot server spanyolragam jenis slot online di slot777rekomendasi bocoran rtp mudah jackpot dalam permainan slot onlinertp slot pragmaticslot server luar negerislot maxwin x500slot deposit 10 ribupola gacor gates of olympuspola sensational slot pragmaticciri ciri slot online yang memberikan kemenangan terbaik dan gampang jackpottren slot wild west goldmahasiswa demo nitizen heboh kemenangan slotsensasi bermain sweet bonanza di tengah isu panasstarlight princess game slot favoritfakta menarik popularitas dunia slot mahjongkombinasi tema oriental dan fitur bonus mahjongrahasia dan tips mahjong wins 3scatter hitam viral di indonesiacara menggunakan scatter hitamtips slot online menangjackpot lucky leprechaunstrategi slot blood suckersrahasia slot treasure nilepanduan lengkap menjadi jutawan dari mudainovasi terbaru abc1131 tanpa polaslot tidak gacor menjadi mudah maxwinspesial imlek game mahjong ways 2teknik lucky nekolink game joker gacortrik jackpot spaceman1057 mahjong jp ratusan juta1058 mahjong rahasia cuan1059 mahjong update terbaru1060 game dahsyat1061 mahjong semakin meroket1062 mahjong bisa diakali1063 mahjong teori konspirasi1064 mahjong pintu cuan0346 melihat lebih dekat permainan digital 20250345 bagaimana pemain menggunakan strategi baru dunia game0344 taruhan digital di era modern0343 ungkap rahasia popularitas permainan slot0342 tren slot online dikalangan pemain indonesia0341 melampaui ekspetasi kombinasi bonus freespin kemenangan awsbet 20250340 menggapai jackpot legendaris panduan lengkap bonus harian awsbet0339 trik rahasia pola gacor hidden feature mahjong ways 3 awsbet0338 game slot canggih slot interaktif hadiah tahun baru imlek awsbet0337 fenomena jackpot statistik tersembunyi mendominasi wild west goldpola permainan gates of olympusmahkota selayar dan x500 olympusmahjong wins 3 black scattersitus gacor joker gamingbocoran rtp pragmatic playsitus bola online terpercayateknik dasar slot onlinepetualangan seru mahjong ways 2akun maxwin starlight princesstips menang dengan modal recehtrik jackpot game mahjong winstrik jp modal recehdaftar game tergacor 2025daftar rtp game nolimit citycheat game gates of olympus 1000akun maxwin gates of gatot kacasitus game server thailandgame gacor pragmatic playstrategi sah untuk menang game mahjongakun gacor pg softtips makswin mahjong ways 2cara mendapatkan scatter hitam mahjongpola pasti jackpot mahjong wins 3scatter maxwin mahjong waystrik anti rungkad mahjong ways 10336 mengungkap misteri rtp tinggi strategi baru slot online awsbet0335 sensasi menang waktu subuh golden hour jarang diketahui awsbet0334 bukan game gates of olympus sumber cuan berkelanjutan modal kecil0333 kisah nyata waktu luang jadi keuntungan slot online awsbet0332 festival hadiah tidak pernah berakhir event tahun baru awsbet0331 langkah sederhana trik bankroll keuntungan tanpa henti gates of olympus0330 era baru slot chatgpt prediksi pola jackpot terakurat awsbet0329 teknologi vr slot online sensasi bermain nyata bonus awsbet0328 kombinasi pola tradisional dan data modern mahjong wins 3 awsbet0327 tantangan dunia slot strategi quantum random jackpot awsbet 2025heylink magic134heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxompoxo