Підведення підсумків практики з математики у закладах загальної середньої освіти
У п’ятницю, 5 квітня 2024 року у дистанційному форматі були підведені підсумки виробничої практики з математики в закладах загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем денної і заочної форм четвертого року навчання освітньо-професійної програми «Середня освіта (Фізика. Математика)», яка проходила з 19 лютого 2024 р. по 15 березня 2024 р.

Група студентів Університету Ушинського спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» протягом квітня-травня 2024 р. вивчатиме онлайн-курс «Основи економічної теорії» в Грузинському технічному університеті (м. Тбілісі).
Ви запрошені на день відкритих дверей навчально-наукового інституту природничо-математичних наук, інформатики та менеджменту Університету Ушинського.
Студенти спеціальностей 073 Менеджмент та 281 Публічне управління та адміністрування долучилися до заходів тижня доброчесності, які проводила кафедра освітнього менеджменту та публічного управління.
У четвер, 28 березня 2024 року здобувачі освіти другого року денної форми навчання спеціальності Середня освіта (Математика) разом з куратором академічної групи від кафедри вищої математики та статистики Ольгою Болдарєвою долучилися до круглого столу «Академічна доброчесність в освітньому середовищі», що був організований кафедрою освітнього менеджменту та публічного управління на чолі з Оксаною Сакалюк.
28 березня 2024 року кафедрою освітнього менеджменту та публічного управління було організовано круглий стіл «Академічна доброчесність в освітньому середовищі», який проводився відповідно до університетських заходів Тижня доброчесності.
У межах «Тижня доброчесності в Університеті Ушинського» здобувачі освіти першого та другого років денної і заочної форм навчання спеціальності Середня освіта (Математика) разом з викладачами кафедри вищої математики та статистики Анастасією Дудко і Ольгою Болдарєвою на кураторських годинах відвідали воркшоп «Будь доброчесним – поводься безпечно : поради молодим вченим щодо запобігання академічного плагіату».