Інформаційні бюлетені

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Результати

Досягнуті результати

1. Розроблено інструменти аналізу цільових груп проєкту (укр, eng)

2. Вивчено сучасний стан підготовки викладачів професійної освіти у ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (укр, eng)

3. Розроблено план поширення результатів проєкту (eng)

4. Розроблено Концепцію партнерського управління підготовкою викладачів професійної освіти у ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (укр, eng)

5. Розроблено Положення «Про ресурсний центр професійної освіти з технологій та дизайну» (укр)

6. Розроблено План сталого розвитку результатів проєкту Erasmus+ PAGOSTE

7. Оновлено професійний стандарт «Викладач професійного навчання»

8. Створено портал «Партнерський простір 015» https://015.org.ua/

9. Створено Асоціацію з розвитку неперервної освіти https://vetdev.org.ua/

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Loading...

Країни учасники

ПРОЄКТНИЙ КОНСОРЦІУМ

 

Проєктний консорціум складається з партнерів, які мають довгу історію співпраці, та нових учасників.

Координатор, Університет Констанцу (UKON), який вже більше 20 років співпрацює з Київським національним економічним університетом (KNEU) в рамках проєктів DAAD та проєктів Erasmus + (BUSEEG під керівництвом Віденського університету бізнесу та економіки, ITE-VET під керівництвом Університету Констанцу) і Віденським економічним університетом (WU) в рамках вищезазначених проєктів Erasmus + та в рамках спільної наукової та студентської діяльності. Ці три партнери складають серцевину консорціуму, забезпечуючи його надійність. З точки зору різноманітності моделей професійно-технічної освіти (ПТО) та підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) важливо було включити до проєкту південно-європейську країну через відмінні моделі ПТО та підготовки викладачів для цієї сфери освіти порівняно з Австрією чи Німеччиною, тому університет Риму Тре приєднався до консорціуму проєкту.

Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України також є колишнім партнером Університету Констанцу в останньому Erasmus + проекті ITE-VET. Це науково-дослідний інститут в Україні, який має наукові зв’язки з українськими закладами вищої освіти, які активно беруть участь в дослідженнях в області професійно-технічної освіти, та закладами професійно-технічної освіти (школами, коледжами, центрами). Серед таких вищих навчальних закладів – Українська інженерно-педагогічна академія, Національний транспортний університет та Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Ці університети мають доволі невелику історію участі в проєктах Erasmus +, однак вони є важливими закладами вищої освіти у сфері підготовки викладачів ЗПТО в Україні.
Оскільки проєкт PAGOSTE спрямований на вдосконалення механізмів управління професійно-технічною освітою в Україні на загальнодержавному рівні, було важливо запросити Міністерство освіти і наук в Україні як головний державний орган виконавчої влади у сфері освіти. Міністерство визначило потенціал проєкту, який відповідає поточним процесам реформування ПТО в Україні, та прийняло запрошення до проєкту.

Необхідність започаткування більш тісних зв'язків та навіть міцних «мостів» між закладами вищої освіти та закладами професійно-технічної освіти в Україні була вирішальною мотивацією, яка об'єднала університети та державні організації з трьох країн.

 

Партнери:

 

  • Університет Констанц, Німеччина
  • Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія
  • Римський університет Тре, Італія
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Україна
  • Національний транспортний університет, Україна
  • Українська інженерно-педагогічна академія, Україна
  • Міністерство освіти і науки України, Україна
  • Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Україна

 

 

Координатор: Професор Томас ДАЙСІНГЕР, PhD

Контакти: тел.: +49 (0) 75 31/88-42 73

е-адреса: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

 

Координатор проєкту від України:

 

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, www.kneu.edu.ua

тел.: +380444565610, +380444596112, факс: +380442262573

Відповідальна особа:

Світлана ЦИМБАЛЮК, д.е.н., доц., декан факультету управління персоналом, соціології та психології

Контакти:тел.: +380505390818; e-адреса: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Партнери з України:

 

Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України, www.ivet-ua.science

тел.: +380442527175; факс: +380442527175

Відповідальна особа: Олександра БОРОДІЄНКО, д.пед.н., проф., завідувач лабораторії

Контакти: тел.: +380501985092

e-адреса: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Національний транспортний університет), Україна, www.ntu.kar.net

тел.: +380442808203; факс: +380442808203

Відповідальна особа: Наталія БОНДАР, д.е.н., професор, декан факультету економіки та права

Контакти: тел.: +38 044 2887100

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

МОН (Міністерство освіти і науки України), Україна, www.mon.gov.ua

тел.: +380444813221; факс: +380444814796

Відповідальна особа: Ірина ШУМІК, кандидат наук з державного управління, Генеральний директор директорату професійної освіти

Контакти: тел.: +38 044 287 82 06

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Україна, https://pdpu.edu.ua

тел.: +38-048-723-40-98

Відповідальна особа: Тетяна ФОГЕЛЬ, к.пед.н., доцент

Контакти: тел.: +38 067 9881249

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Українська інженерно-педагогічна академія, www.uipa.edu.ua

тел.: +3805727312862; факс: +3805727313236

Відповідальна особа: Роман НЕСТЕРЕНКО, Керівник навчального центру

Контакти: тел.: +380 57 733 79 93

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 


PROJECT CONSORTIUM

The consortium consists of partners, which have a long history of cooperation, and new participants.

The coordinator, the University of Konstanz (UKON), has had cooperation with Kyiv National Economic University (KNEU) for more than 20 years within DAAD projects and Erasmus+ projects (BUSEEG led by the Vienna University of Business and Economics, ITE-VET led by the University of Konstanz), and Vienna University of Business and Economics (WU) within the above mentioned Erasmus+ projects and within collaborative scientific and student exchange activities. These three partners make the core of the consortium ensuring its reliability. It seemed sensible to include a Southern European country within the project due to different patterns of vocational education and training and vocational teacher training compared to Austria or Germany, therefore, the Roma Tre University joined the project consortium.

The Institute of Vocational Education and Training of the National Pedagogical Academy of Ukraine is also a former partner of the University of Konstanz in the last Erasmus+ Project ITE-VET. It is a research institute in Ukraine, which has scientific connections with Ukrainian higher education institutions that are active in vocational education research and VET institutions (schools, colleges, centers). Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, the National Transport University and the South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky are among such higher education institutions. Both universities have a modest history of participation in Erasmus+ projects, however, they are important higher education institutions in the sphere of vocational teacher training in Ukraine.

Because the project PAGOSTE aims at improving the governance mechanisms in vocational teacher education in Ukraine at the national level, it was of crucial importance to invite the Ministry of Education and Sciences in Ukraine as the main state executive body in the sphere of education. The Ministry identified the potential of the project, which goes in line with the current reforming processes in VET in Ukraine, and accepted the invitation to the project.

The need to establish closer links or even solid “bridges” between higher education institutions and vocational schools and thus to improve vocational teacher training as well vocational education in Ukraine was the crucial motivation, which united the universities and state organisations from three countries.

Partnership:

  • University of Konstanz, Germany
  • Wirtschaftsuniversität Wien, Austria
  • Università degli Studi di Roma Tre, Italy

Vadym Hetman Kyiv National Economic University, Ukraine

  • South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushinsky, Ukraine
  • National Transport University, Ukraine
  • Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, Ukraine
  • Ministry of Education and Science of Ukraine, Ukraine

Institute of Vocational Education and Training of the National Academy of Education Sciences of Ukraine, Ukraine

Coordinator and General Manager:

Dr. Thomas Deiβinger, Professor

Contacts: tel: +49 (0) 75 31/88-42 73

 e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

Project coordinator in Ukraine

Vadym Hetman Kyiv National Economic University; www.kneu.edu.ua

tel.: +380444565610,  +380444596112; fax: +380442262573

Responsible person: Svitlana TSYMBALIUK, Sc.Dr., Associate Professor, Dean of Faculty of Personnel Management, Sociology and Psychology

Contacts: tel.: +380505390818; e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

Partners from Ukraine:

Institute of Vocational Education and Training of the National Academy of Education Sciences of Ukraine, www.ivet-ua.science

tel.: +380442527175; fax: +380442527175

Responsible person: Oleksandra BORODIYENKO, Sc.Dr., Professor, Head of Laboratory

Contacts: tel.: +380501985092

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

National Transport University, www.ntu.kar.net

tel.: +380442808203; fax: +380442808203

Responsible person: Natalia BONDAR, Sc.Dr., Professor, Dean of Faculty

Contacts: tel.: +38 044 2887100

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Ministry of Education and Science of Ukraine, www.mon.gov.ua

tel.: +380444813221; fax: +380444814796

Responsible person: Iryna SHUMIK, Dr., Director General of Directorate

Contacts: tel.: +38 044 287 82 06

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

 

Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, www.uipa.edu.ua

tel.: +3805727312862; fax: +3805727313236

Responsible person: Roman NESTERENKO, Head of Educational Center

Contacts: tel.: +380 57 733 79 93

e-mail: 该 Email 地址已受到反垃圾邮件插件保护。要显示它需要在浏览器中启用 JavaScript。

Про проєкт

Загальна інформація про проєкт PAGOSTE

Erasmus+ проєкт направлений на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО в цілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Ця "проблема узгодженості" матеріалізується у вигляді "пробілу між теорією та практикою", оскільки "споживачі" дипломів про професійну освіту, будучи роботодавцями майбутніх учителів, зазвичай не приймають участь у визначенні або, щонайменше, впливі на те, як майбутні викладачі навчаються в університеті та як те, що вони вивчають може бути пов’язане і використане в класі. Ця однобічна інституційна реальність пояснює, чому викладачі не відчувають себе добре підготовленими до майбутнього професійного призначення.
Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм чи методика викладання, і це навіть може означати створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО, спосіб.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.


The Erasmus+ project deals with governance in vocational teacher education (VTE) in Ukraine. The professionalization of teachers working in the field of vocational education and training (VET) is considered to be more complex than in the general education system as here the relevance of teachers’ competences not only has an impact on learners (vocational students), but also on the quality of VET as such and its functionality for the employment sector. An overarching quality criterion is to ensure that expectations of vocational schools and the motivations and competences of future teachers can be aligned.

This ‘matching problem’ is materialized by the ‘theory-practice gap’ as the ‘users’ of VTE qualifications, being the employers of future teachers, are normally not involved in setting up or at least influencing how teachers are trained and how whatever they learn at university can be linked with and applied to in the classroom. This one-sided institutional reality explains why teachers do not feel well prepared for their future occupational destination.

PBG (partnership-based governance) is seen as an instrument to tackle this problem by including VET schools in activities such as curricula development or teaching methodology, and it even could mean establishing a governance system based on partnerships reaching beyond these two stakeholders. Since decentralisation is a major aspect of current Ukrainian VET policy, PGB in VTE fits into the political agenda, by questioning traditional roles of responsible institutions.

The project aims at developing and piloting governance structures between the Ukrainian partner HEIs and regional VET schools. The focus is on overcoming the theory-practice gap between university education and teaching requirement in VET, and on setting up governance in a new, i.e. partnership-based manner between relevant institutions in VTE.

The project aims at creating awareness for a modern VTE system in Ukraine, and at raising the status of the teaching profession.


Проєктний консорціум

Проєктний консорціум складається з партнерів, які мають довгу історію співпраці, та нових учасників.

Координатор, Університет Констанцу (UKON), який вже більше 20 років співпрацює з Київським національним економічним університетом (KNEU) в рамках проєктів DAAD та проєктів Erasmus + (BUSEEG під керівництвом Віденського університету бізнесу та економіки, ITE-VET під керівництвом Університету Констанцу) і Віденським економічним університетом (WU) у межах вищезазначених проєктів Erasmus + та спільної наукової та студентської діяльності. Ці три партнери складають серцевину консорціуму, забезпечуючи його надійність. З погляду різноманітності моделей професійно-технічної освіти (ПТО) та підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) важливо було включити до проєкту південно-європейську країну через відмінні моделі ПТО та підготовки викладачів для цієї сфери освіти порівняно з Австрією чи Німеччиною, тому університет Риму Тре приєднався до консорціуму проєкту.

Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України також є колишнім партнером Університету Констанцу в останньому Erasmus + проєкті ITE-VET. Це науково-дослідний інститут в Україні, який має наукові зв’язки з українськими закладами вищої освіти, що активно беруть участь у дослідженнях в галузі професійно-технічної освіти, та закладами професійно-технічної освіти (школами, коледжами, центрами). Серед таких ЗВО – Українська інженерно-педагогічна академія, Національний транспортний університет та Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Ці університети також мають свою історію участі в проєктах Erasmus + і є важливими закладами вищої освіти у сфері підготовки викладачів ЗПТО в Україні.
Оскільки проєкт PAGOSTE спрямований на вдосконалення механізмів управління професійно-технічною освітою в Україні на загальнодержавному рівні, було важливо запросити Міністерство освіти і наук в Україні як головного державного органу виконавчої влади у сфері освіти. Міністерство визначило потенціал проєкту, який відповідає поточним процесам реформування ПТО в Україні, та прийняло запрошення до участі у проєкті.

Необхідність започаткування більш тісних зв'язків та навіть міцних «мостів» між закладами вищої освіти та закладами професійно-технічної освіти в Україні була вирішальною мотивацією, яка об'єднала університети та державні організації з трьох країн.


 

Project Consortium

The consortium consists of partners, which have a long history of cooperation, and new participants.

The coordinator, the University of Konstanz (UKON), has had cooperation with Kyiv National Economic University (KNEU) for more than 20 years within DAAD projects and Erasmus+ projects (BUSEEG led by the Vienna University of Business and Economics, ITE-VET led by the University of Konstanz), and Vienna University of Business and Economics (WU) within the above mentioned Erasmus+ projects and within collaborative scientific and student exchange activities. These three partners make the core of the consortium ensuring its reliability. It seemed sensible to include a Southern European country within the project due to different patterns of vocational education and training and vocational teacher training compared to Austria or Germany, therefore, the Roma Tre University joined the project consortium.

The Institute of Vocational Education and Training of the National Pedagogical Academy of Ukraine is also a former partner of the University of Konstanz in the last Erasmus+ Project ITE-VET. It is a research institute in Ukraine, which has scientific connections with Ukrainian higher education institutions that are active in vocational education research and VET institutions (schools, colleges, centers). Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, the National Transport University and the South Ukrainian National Pedagogical University are among such higher education institutions. Both universities have a modest history of participation in Erasmus+ projects, however, they are important higher education institutions in the sphere of vocational teacher training in Ukraine.

Because the project PAGOSTE aims at improving the governance mechanisms in vocational teacher education in Ukraine at the national level, it was of crucial importance to invite the Ministry of Education and Sciences in Ukraine as the main state executive body in the sphere of education. The Ministry identified the potential of the project, which goes in line with the current reforming processes in VET in Ukraine, and accepted the invitation to the project.

The need to establish closer links or even solid “bridges” between higher education institutions and vocational schools and thus to improve vocational teacher training as well vocational education in Ukraine was the crucial motivation, which united the universities and state organisations from three countries.


Повна назва проєкту: "Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні" ( 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP )

Коротка назва проєкту: PAGOSTE

 

Структурний проєкт

 

Пріоритет – Розвиток потенціалу вищої освіти

 

Тривалість проєкту: 15 січня 2020 – 14 січня 2023

 

Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Сторінка у Facebook

 

Цільова група: студенти ЗВО, які навчаються за програмами підготовки викладачів професійної освіти, викладачі професійної освіти, керівники закладів професійної освіти, Міністерство освіти і науки України, слухачі закладів професійної освіти, роботодавці

 

Офіційний сайт проєкту:

 

Отримувач гранту: Університет Констанц, Німеччина, www.uni-konstanz.de

 

Партнерство:

  • Університет Констанц, Німеччина, www.uni-konstanz.de
  • Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія, www.wu-wien.ac.at
  • Римський університет Тре, Італія, www.uniroma3.it
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна, www.kneu.edu.ua
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Україна, pdpu.edu.ua
  • Національний транспортний університет, Україна, www.ntu.edu.ua
  • Українська інженерно-педагогічна академія, Україна, www.uipa.edu.ua
  • Міністерство освіти і науки України, Україна, mon.gov.ua
  • Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Україна, www.ivet-ua

 

Мета та завдання проєкту:

підвищення якості та актуалізація підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти

 

Завдання проєкту:

  • налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами
  • запровадити механізми управління на основі партнерства в систему підготовки викладачів для професійної освіти
  • дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти управління на основі партнерства

Напрями діяльності за проєктом:

  • Аналіз системи управління підготовкою викладачів для професійної освіти
  • Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства (УОП)
  • Змістовий внесок європейських партнерів в розробку механізмів УОП
  • Запровадження механізмів УОП для національного рівня
  • Підвищення поінформованості, поширення та використання результатів
  • Координація та організація реалізації проєкту
  • Менеджмент, забезпечення якості та стійкості результатів проєкту

 

Основні результати проєкту:

  1. Проаналізовано систему управління підготовкою викладачів для професійної освіти
  2. Розроблено та впроваджено механізми управління на основі партнерства(УОП)
  3. Зроблено внесок європейськими партнерами в розробку механізмів УОП
  4. Запроваджено механізми УОП на національному рівні

 

© 2024 Університет Ушинського
mahjong banyak fitur terselubungjebret petir gledek x1000 olympusmahjong cetak scatter terbanyakmomen gacor mahjonghubungan pgsoft scatter hitamstrategi big win starlight princessbobol kemenangan fantastis mahjongbonus scatter terbaik mahjong waysfestival menuju kekayaan mahjong waysmendaftar akun gim gacorsweet bonanza hasilkan duitteknik sakti mahjong ways 1ketiduran pas lagi freespin mahjonglink vip mahjong jadi portal cuan utama cara kesambar petir zeus gates of olympus 1000taktik gacor rahasia mahjong wayskemenangan logis mahjong winslink game mahjong cuanpola keras mahjong ways 2jackpot mahjong ways 2rahasia ampuh mahjong waysrantai jackpot mahjong ways 3peristiwa jackpot mahjong terjadirtp mahjong tinggi di asia tenggarartp online gachor penuhjalur kemenangan gates of gatot kacabocoran pg soft rtp unggulkunci big win mahjong wins 2kegacoran pola jitu mahjong ways 2mahjong ways 2 mengoptimalkan profittantangan mahjong terkinimahjong ways 2 berikan kemenangangame pg softmahjongtrik starlight christmassitus cheat game anti rungkadtips dan trik situs abc1131teknik scatter gatot kacametode jackpot scatter nagalangkah terbaik bermain gamejakarta news mimpi jadi kenyataanpola gacor jackpot pausaplikasi game88rtp game maxwingame olympus 1000akun game maxwintrik menang starlight christmasgame kakek zeusscatter hitam mahjong ways 2trik sensational sweet bonanzatips gampang menang game onlinegame online yang sering berikan kemenanganspaceman pragmatic playjackpot paus olympuskeuntungan situs gacor terbaikbocoran rtp terbarusitus gacor dengan bonus menarikstrategi jackpot server kambojartp cerdas game onlinetaruhan bola sbobetgame online mudah maxwinstrategi rtp solidstrategi cuan setiap hariremaja bandung mendapat kejutanpenemuan trik terbaru pragmaticmahasiswa medan dapat maxwinpola sensational game pragmaticciri ciri game yang memberikan kemenangan terbaikgame server luar negerirtp game pragmaticsitus game server koreagame777 gampang menangbocoran rtp mudah jackpotgame maxwin x500game deposit 10 ribupola gacor gates of olympusperkalian bandito maxwinsitus terbaik jackpot maxwinfitur bomb sweet bonanzatrik menang sabung ayammaxwin game dragon hutchtrik jackpot maxwin midas fortuneakun spesial gacor vipbocoran gacor cuan terbarumaxwin modal recehbanjir wild perkalian pg softroad tour abc1131pegawai komdigikisah pasutri beruntunggame terbaru abc1131game pgsoftbocoran wild west goldgame tidak gacorkode cit lucky nekotrik jackpot spacemangame gacortrik jp modal receh terbaik 2024game pg softgame mahjong winslink game joker gacorsitus game gacor terbaik 2024cheat game starlight princesstrik jackpot starlight princesscheat gatot kacafull wild mahjong wayskunci menang game onlineolympus pragmatic maxwinkemenangan mahjong winsperkalian mahjong wayslink game hoki terbarutrend rtp terakuratakun maxwin gates of gatot kacabocoran game gacor pg softakun gacor pg softvip jackpot royal house spadegaminggates of olympussitus game server thailand terbarucheat game gacorsitus game online jackpot sensationalgame server koreagame starlight princess 1000trik rahasia menang freespinmahjong ways 2kisah inspiratif seorang pemudagame pragmatic terbarurahasia kemenangan besardaftar game gacor jokerpola gacor romacheat game server luar negeriscatter mahjong naga hitambocoran game mudah jackpot hari inipola terbaik slot88akun gacor bonanza xmaspola wild west gold jackpotrahasia jackpot mahjong ways 2pola gacor sensationalpermata biru olympusjackpot luar olympusmahjong wins gacorsitus gacor anti rungkadpola gacor mahjong winsstrategi profit mahjong waysseorang pria tersambar petirrahasia baru mahjong wins 3inovasi terbaru bermain mahjong winscara ampuh wild tersambung terusgame server singapura jackpot terbesarsitus game luar negeri tergacor 2024game online dengan cuan terbesarrahasia main mahjong ways 2akun gacor sweet bonanza xmaspola sensasional game gacor 2024pola gacor wild west goldpola gacor terbaik game88situs game anti rungkad terbarucara mendapatkan scatter hitam mahjong wins 3petualangan seru slot sweet bonanza xmas 1000pola dan strategi menang di mahjong waysserangan scatter hitam maksimalkan kemenanganstrategi untuk menang di mahjong wayskerajaan starlight princessmahjong pg softgame tresures of aztecsugar rush banjir perkaliansitus gacor luar negerisitus gacor server singapuragame online cuan terbesarbocoran jackpot hari initrik jackpot besar olympusrumus mahjong naga hitamasiaklubmacauklubhksbetheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76inlis.lombokbaratkab.go.idjcvdcme.comtrik terbaik mencapai x500 olympuspola jackpot mahjong ways 2game sugar rushgame luar negeribanper.kemenparekraf.go.iddianasari.padangpanjang.go.id