Відгуки іноземних студентів
Reviews from graduates and honorary guests
Reviews from graduates and honorary guests
Участь Університету Ушинського у
МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЄКТАХ
№ |
Назва програми, проєкту, гранту |
Факультет |
1 |
Проєкт NanEOS («електронний ніс нового покоління») програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» SPS (985043) |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
2 |
Проєкт PaNS– нова парадигма для квантових обчислювань, грант HPC-Europa3 INFRAIA WP9 730897 від Університету Единбургу (Велика Британія) |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
3 |
Проєкт “Fuel from the Sun” (штучний фотосинтез) грантової програми Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (ЄС) |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
4 |
Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP |
ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ |
5 |
Проєкт щодо створення наносистем на основі оптично контролюємих 3-D масивів із гібридизованих квантових точок в межах гранту HPC-Europa3 INFRAIA 730897, за фінансової підтримки Єврокомісії та Академії Фінляндії. |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
6 |
Проєкт Дослідницької організації з виконання міжнародних проєктів “COMTESFHTa.s.” (Чехія) |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
7 |
Грантова програма Харбінського інженерного університету (КНР) щодо дослідження матеріалів термоядерної енергетики |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
8 |
Проєкт «Місто Ізмаїл та його фортифікація за джерелами 16-19 ст.», за участі Центру арабських та турецьких досліджень SOTA (Нідерланди) та Університету Ушинського |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
9 |
Проєкт Гамбурзького університету з питань медіації, за сприяння Німецького Бюро медіації (Німеччина) |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
10 |
Проєкт «Транскордонне співробітництво країн Центрально-Східної Європи» (Польща, Молдова, Україна) |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
11 |
Проєкт «Феномен соціальної солідарності в Республіці Молдова та в Україні: порівняльне дослідження» (Молдова, Україна) |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
12 |
Проєкт «Новий концепт сонячної енергетики - фотохімічне перетворення CO2». Програма Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (Іспанія, Барселона). |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
13 |
«Інклюзивна освіта в Одеській області» за підтримки Kultur Kontakt Austria (Австрійської служби міжнародного співробітництва у сфері освіти та досліджень) |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
14 |
Проєкт «На шляху до інклюзії» у межах Програми «Освітні проєкти АМО» Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» (Чехія) |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
15 |
Проєкт з вивчення впливу сонячного опромінення на ефективність гібридних нанокаталізаторів за проєктом Fuel from the Sun («Штучний фотосинтез») грантової програми Горизонт-2020. |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
16 |
Проєкт з створення наноприладів для вивчення і знищення бактерій без використання антибіотиків у межах роботи “Українсько-Азербайджанського науково-навчального центру” (за участі науковців із США, Польщі та Ізраїля); |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
17 |
Проєкт з нанобіотехнологій у межах роботи Українсько-Азербайджанського науково-навчального центру (за участі науковців із США та Польщі) щодо розробки полімерних плівок для медичних масок, які не тільки захищатимуть від бактерій та вірусів, зокрема COVID-19, але й швидко знищуватимуть їх при потраплянні на поверхню матеріалу; |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
18 |
Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP |
ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ |
19 |
Проєкт із соціальної адаптації звільнених військовослужбовців «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NAPUSS), за підтримки Університету Нурд (Норвегія), Міжнародного благодійного фонду «Євразія», Міністерства оборони України |
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ |
20 |
Проєкт HYNANO «Функціоналізація нанодротів для DSSC» від Національної Дослідницької Ради Італії |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
21 |
Проєкт NANOBAC з розробки трекових біосенсорів (ЄС та Казахстан). Участь у дослідженняхз розробки трекових біосенсорів. |
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ |
22 |
Україно-китайський проєкт «Біла книга сучасної системи освіти України» |
ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ, ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Участь Університету Ушинського у
МІЖНАРОДНИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРОЄКТАХ
№ |
Назва програми, проєкту, гранту |
Факультет |
1 |
Українсько-польський методологічний семінар Інновації в музичній і хореографічній освіті та підготовці до неї вчителів в Україні та Польщі |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
2 |
Міжнародний культурно-мистецький освітній проєкт С.О.Т. «Спілкування. Освіта. Творчість» |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
3 |
Міжнародний багатожанровий фестиваль мистецтв “The Indigo Factor” |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
4 |
Міжнародний багатожанровий фестивальний проєкт «Пори року в Одесі» |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
5 |
Україно-польський проєкт «Танець та музичний рух у міжкультурному суспільно-виховному діалозі» |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
6 |
Фестиваль «Літня школа танцю» |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
7 |
Міжнародний мистецько-освітній науковий проєкт “Art education in the socio-cultural space” |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
8 |
Міжнародний фестивальний проєкт “Constellation” |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
9 |
Міжнародний конкурс мистецтв “INTERSTELLAR” |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
10 |
Міжнародний проєкт “Constellation – 20VS Covid-19 / Life goes on” |
МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ |
11 |
ХІІІ Міжнародний конкурс снігових скульптур. м. Харбін (Китай) |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
12 |
Міжнародна виставка пейзажу «Меморіал Куїнджі» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
13 |
Міжнародна виставка «Море акварелі» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
14 |
Фестиваль піщаних скульптур “Odessa_Sand_Fest” |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
15 |
Всеукраїнський дистанційний багатожанровий конкурс мистецтв «Зимові забави» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
16 |
IV Online-конкурс Образотворчого та Декоративно-прикладного мистецтва «Діалог зі старими майстрами - Поль Гоген, Фріда Кало, Пабло Пікассо», mini GRAND prix |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
17 |
ХХVI Міжнародна науково-практична конференція «Ерделівські читання» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
18 |
Міжнародний проєкт «Трояндовий пленер», галерея «Ракурс» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
19 |
Міжнародний етнофестиваль «Мир - Дружба» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
20 |
Міжнародний проєкт «Схід Сонця» у м. Чорноморськ у музеї образотворчих мистецтв ім. О. Білого |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
21 |
Міжнародна вистава «Високий замок» |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
22 |
Міні ворк-шоп проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (Німеччина) |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
23 |
Участь у майстер-класі з каліграфії «Використання технік каліграфії у латинському алфавіті» (Одеса, Україна – Кишинів, Молдова) |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
24 |
Міжнародний студентський професійний конкурс зі шрифту та каліграфії PANGRAM |
ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ |
Участь Університету Ушинського у міжнародних проєктах, програмах та грантових дослідженнях
№ |
Назва програми, проєкту, гранту |
1 |
Проєкт NanEOS («електронний ніс нового покоління») програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» SPS (985043) |
2 |
Проєкт PaNS – нова парадигма для квантових обчислювань, грант HPC-Europa3 INFRAIA WP9 730897 від Університету Единбургу (Велика Британія) |
3 |
Проєкт Fuel from the Sun (штучний фотосинтез) грантової програми Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (ЄС) |
4 |
Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP |
5 |
Програма «Корейські педагоги за кордоном» за підтримки Посольства Республіки Корея в Україні та Міністерства освіти Кореї |
6 |
Програми Корейського Фонду (Корея): |
6.1 |
- «Розподіл ресурсів для корейських досліджень» |
6.2 |
- програма «Запрошення професора», Корейський Фонд |
7 |
Програми Головного Управління Інститутів Конфуція /Ханьбань/, за підтримки Харбінського інженерного університету (КНР) і Освітньо-культурного центру «Інститут Конфуція» Університету Ушинського: |
7.1 |
- короткострокові програми з мовної підготовки в КНР «Літній / Зимовий мовний табір Інституту Конфуція» |
7.2 |
- програма «Стипендія Інституту Конфуція» |
7.3 |
- програма «Педагог» |
7.4 |
- програми стажування для викладачів з КНР «Теоретико-методичні засади професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів-іноземців китайської мови в умовах університетської освіти» і «Формування мовної та культурної компетентності працівників вищих навчальних закладів» |
7.5 |
- програми стажування для українських науковців і педагогів «Інновації в системі середньої та вищої освіти Китаю», «Актуальні питання сучасних міжнародних політико-правових систем» у КНР |
8 |
Проєкт Дослідницької організації з виконання міжнародних проєктів «COMTESFHT a.s.» (Чехія) |
9 |
Грантова програма Харбінського інженерного університету (КНР) щодо дослідження матеріалів термоядерної енергетики |
10 |
Проєкт «Освітній науково-інформаційний та культурний центр Держави Ізраїль» Університету Ушинського та Ізраїльського культурного центру при Посольстві Держави Ізраїль в Україні |
11 |
Проєкт «Українсько-Азербайджанський міжнародний науково-освітній центр нанобіотехнологій і функціональних наносистем» (Азербайджан, Україна) |
12 |
Проєкт «Місто Ізмаїл та його фортифікація за джерелами 16-19 ст.», за участі Центру арабських та турецьких досліджень SOTA (Нідерланди) та Університету Ушинського |
13 |
Проєкт Гамбурзького університету з питань медіації, за сприяння Німецького Бюро медіації (Німеччина) |
14 |
Проєкт «Транскордонне співробітництво країн Центрально-Східної Європи» (Польща, Молдова, Україна) |
15 |
Проєкт «Феномен соціальної солідарності в Республіці Молдова та в Україні: порівняльне дослідження» (Молдова, Україна) |
16 |
Проєкт «Покращання якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою»» (Швеція) |
17 |
Грантова програма DAAD «Наукове стажування для викладачів ЗВО та науковців»: проведення наукових досліджень за тематикою «Морфологічна продуктивність похідних каузативних дієслів» в Університеті Еберхарда (Німеччина) |
18 |
Українсько-грузинський проєкт з гуманної педагогіки (Грузія, Україна) |
19 |
«Інклюзивна освіта в Одеській області» за підтримки Kultur Kontakt Austria (Австрійської служби міжнародного співробітництва у сфері освіти та досліджень) |
20 |
Проєкт «На шляху до інклюзії» у межах Програми «Освітні проєкти АМО» Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» (Чехія) |
21 |
Проєкт Університету Бен-Гуріона (Ізраїль), Національної лабораторії Фраскаті (Італія) та Ядерного інституту АН Чехії зі створення наноприладів для вивчення бактерій |
22 |
Проєкт Університету Бен-Гуріона (Ізраїль) та Helmholtz-Zentrum Dresden-Rossendorf (Німеччина) з формування важких кластерів у конструкційних матеріалах |
23 |
Проєкт Університету Бен-Гуріона та Ядерного науково-дослідного центру в Негеве (Ізраїль) зі створення реакторних матеріалів для атомних станцій четвертого покоління |
24 |
Проєкт NANOBAC з розробки трекових біосенсорів (ЄС та Казахстан) |
25 |
Проєкт Університету Вітвотерсранд (Йоганнесбург, ПАР) у галузі досліджень з вищої математики |
26 |
Фестивальний проєкт «Сузір’я» (за підтримки мерії м. Будапешта, Угорщина; мерії м. Ліптовський Мікулаш, Словаччина; Національної академії мистецтв України, МОН України) |
27 |
Проєкт DAAD «Конфлікт коучинг, розповсюдження процедур медитативного діалогу» (ID:57523748), Німеччина |
28 |
Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP |
29 |
Проєкт «Американський освітньо-інформаційний центр (за сприяння Посольства США в Україні) |
30 |
Проєкт «Освітньо-інформаційний та культурний центр Республіки Корея» (за сприяння Посольства Республіки Корея в Україні) |
31 |
Проєкт «Український культурний і науково-інформаційний центр в Харбінському інженерному університеті за підтримки Університету Ушинського» (Україна, КНР) |
32 |
«Одеський науково-інформаційний центр євроатлантичної співпраці (за підтримки Посольства Литовської Республіки в Україні)» |
33 |
Проєкт із соціальної адаптації звільнених військовослужбовців «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NAPUSS), за підтримки Університету Нурд (Норвегія), Міжнародного благодійного фонду «Євразія», Міністерства оборони України |
34 |
Проєкт «Програма малих стипендій з вивчення англійської мови в Одеській області» (ACCESS), за підтримки Посольства США в Україні, Громадського центру “Молодь за демократію”. |
Міжнародні проєкти, що реалізувалися в Державному закладі “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського“ за участі іноземних партнерів
у 2018-2019 н.р.
Протягом 2018-2019 н.р. університет брав участь у виконанні низки міжнародних проєктів.
Було продовжено реалізацію міжуніверситетського проєкту Еразмус+ К2 (reference number 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (скорочено MoPED).
За підтримки Посольства США в Україні, Громадського центру “Молодь за демократію” тривала робота за проєктом «Програма малих стипендій з вивчення англійської мови в Одеській області» (скорочено Access).
Було забезпечено виконання норвезько-українського проєкту із соціальної адаптації звільнених військовослужбовців. Партнерами при цьому виступили Міністерство оборони України, Міністерство соціальної політики, Менеджер проектів ОБСЄ у політично-військовій сфері, Міжнародний Благодійний Фонд “ЄвроАзія” та Норвезький університет Нурд.
В університеті реалізовувався корейський проєкт «Викладання корейської мови для іноземців», за підтримки Університету Чонбук.
Продовжувалося виконання проєктних завдань “Освітньо-культурного центру КНР “Інститут Конфуція”, за підтримки Головного управління з розповсюдження китайської мови та культури КНР «Ханьбань» (м. Пекін).
Унаслідок виконання масштабного китайсько-українського міжнародного проєкту було проведено ІІ-й Всеукраїнський тренінг “Підвищення кваліфікації китайських викладачів-волонтерів”.
На базі центру інноваційних технологій університету завершено виконання проєкту за грантом НАТО SPS MYP NANEOS (NUKR.SFPP 985043) “Мультисенсорна система для швидкого виявлення небезпечних і шкідливих речовин”, до виконання якого були залучені партнери з фінського Технологічного університету міста Тампере, а також Сенсорної лабораторії італійського Університету міста Брешія.
У межах спільних міжнародних проєктів, угод та програм було продовжено роботу з підготовки та проведення низки фундаментальних досліджень. Так, науково-педагогічними працівниками університету виконувалися проєкти:
- зі створення “Українсько-Азербайджанського науково-навчального центру”, за участі науковців із США та Польщі, для досліджень у галузі біонанотехнологій та багатофункціональних наносистем;
- спільно з Університетом Вітвотерсранд (Йоганнесбург, ПАР) з проблем функціонального аналізу;
- разом з науковцями Інституту науки ім. Вейсмана (Ізраїль) з розвитку теорії пасивних, лінійних стаціонарних систем та ін.
За програмою «Просування реформ у регіони» Міжнародного фонду «Відродження» та ЄС проведені соціологічні дослідження за проєктом «Спільна мова: громадський діалог щодо Закону «Про освіту» в Одеській області».
Університетом спільно з Музично-хоровою асоціацією Молдови, ГО “Союз музикантів України” було започатковано міжнародний проєкт “Хорове мистецтво ХХІ століття”.
Науковцями університету разом з Центром арабських та турецьких досліджень SOTA (Нідерланди) було розпочату роботу над міжнародним проєктом «Місто Ізмаїл та його фортифікація за джерелами 16-19 ст.
ПОЛОЖЕННЯ про академічну мобільність учасників освітнього процесу Університету Ушинського
Згідно Закону України «Про вищу освіту»:
Академічна мобільність – можливість учасників освітнього процесу навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому вищому навчальному закладі (науковій установі) на території України чи поза її межами.
Суб’єктами академічної мобільності, згідно з програмними документами Болонського процесу, виступають студенти, викладачі, науковці та управлінський персонал.
За місцем реалізації права на академічну мобільність вона поділяється на:
1 – внутрішню академічну мобільність – академічна мобільність, право на яку реалізується вітчизняними учасниками освітнього процесу університету у вищих навчальних закладах (наукових установах)-партнерах у межах України;
2 – міжнародну академічну мобільність – академічна мобільність, право на яку реалізується вітчизняними учасниками освітнього процесу університету у вищих навчальних закладах (наукових установах)-партнерах поза межами України, а також іноземними учасниками освітнього процесу в університеті.
Основними видами академічної мобільності є:
1 – ступенева мобільність – навчання у вищому навчальному закладі, відмінному від постійного місця навчання учасника освітнього процесу, з метою здобуття ступеня вищої освіти, що підтверджується документом (документами) про вищу освіту або про здобуття ступеня вищої освіти від двох або більше вищих навчальних закладів;
2 – кредитна мобільність – навчання у вищому навчальному закладі, відмінному від постійного місця навчання учасника освітнього процесу, з метою здобуття кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи та/або відповідних компетентностей, результатів навчання (без здобуття кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи), що будуть визнані у вищому навчальному закладі постійного місця навчання вітчизняного чи іноземного учасника освітнього процесу. При цьому загальний період навчання для таких учасників за програмами кредитної мобільності залишається незмінним.
Формами академічної мобільності для учасників освітнього процесу, що здобувають освітні ступені бакалавра, магістра в університеті є:
1 – навчання за програмами академічної мобільності;
2 – мовне стажування;
3 – наукове стажування.
Формами академічної мобільності для осіб, що здобувають наукову ступінь доктора наук, науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників та інших учасників освітнього процесу, є:
1 – участь у спільних проектах;
2 – викладання;
3 – наукове дослідження;
4 – наукове стажування;
5 – підвищення кваліфікації.
Контакти відповідальних осіб за проєкти з мобільності:
Інформація щодо навчання іноземних громадян в Університеті Ушинського
за 2020/2021 н.р.
Протягом 2020/2021 навчального року було зараховано 183 іноземців, із них 102 – на підготовче відділення і 81 – на базові курси. Загальна кількість іноземців, які навчалися в університеті, складала 573 особи. Іноземні громадяни прибули до університету з 34 країн, зокрема: Австрії, Азербайджану, Великобританії, Грузії, Зімбабве, Еквадору, Ізраїлю, Казахстану, Китаю, Кореї, Росії, США, Туреччини, Туркменістану, Узбекистану, Бангладеш, Великобританії, Єгипту, Індії, Камеруну, Кіпру, Канади, Ліберії, Лівану, Марокко, Мексики, Намібії, Нігерії, Німеччини, Пакистану, Португалії, Південної Африки, Сирії, Тунісу.
За звітній період 164 іноземних студента отримали дипломи бакалавра (107), магістра (44). Захистили кандидатські дисертації 13 іноземних громадян.
Участь іноземних фахівців
в освітньому процесі Університету Ушинського
(проведення лекцій, семінарів, майстер-класів, консультацій, вебінарів)
№ |
Прізвище та ім’я іноземного фахівця |
Назва іноземного ЗВО, організації, установи |
Країна |
||||
1 |
Чжан Чжибіао |
Постійний комітет Народного конгресу району Баоань |
КНР |
||||
2 |
Чжан Юй |
Бюро Баоаньського управління зв'язків з громадськістю |
КНР |
||||
3 |
Лі Сяосі |
Агенція з інвестицій району Баоань |
КНР |
||||
4 |
Венді Андерсон |
Коледж мистецтв Лондонського університету мистецтва |
Велика Британія |
||||
5 |
Ірина Роддвік |
Університет Норд |
Норвегія |
||||
6 |
Тійт Ланд |
Талліннський університет |
Естонія |
||||
7 |
Яо Юй |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
8 |
Ван Дацзюнь |
Посольство КНР в Україні |
КНР |
||||
9 |
Алітіс Грюоніс |
Вільнюський університет |
Литва |
||||
10 |
Дін Сінь |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
11 |
Фан Лінь |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
12 |
Цзінь Лулу |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
13 |
Чжан Ябін |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
14 |
Пак Антоніна |
Сеульський національний університет |
Корея |
||||
15 |
Мустафа Явуз |
Міжнародна освітня організація «Ideal International» |
Туреччина |
||||
16 |
Джої Фордайс |
English Language Fellow |
США |
||||
17 |
Ніца Давидович |
Аріельський університет |
Ізраїль |
||||
18 |
Георг Шведт |
Інститут міжнародної освіти CIVIC |
Австрія, Німеччина |
||||
19 |
Керол Ман |
ГО “Жінки і війна” |
Франція |
||||
20 |
Клімчук Сергій |
Оклендський політехнічний університет |
Нова Зеландія |
||||
21 |
Даніель Крамер |
Заклад освіти “Pituchim LTD” |
Ізраїль |
||||
22 |
Асмік Халапян |
Американський університет Вірменії |
США |
||||
23 |
Марія Шполберг |
Єльський університет |
США |
||||
24 |
Маргарет Оуен |
НУО “Вдови за мир” м. Лондона |
Велика Британія |
||||
25 |
Еліот Долан-Еванс |
Університет Монаша |
Австралія |
||||
26 |
Нона Шахназарян |
Інститут археології та етнографії м. Єревана |
Вірменія |
||||
27 |
Джої Фордайс |
English Language Fellow |
США |
||||
28 |
Ніца Давідович |
Аріельський університет |
Ізраїль |
||||
29 |
Вінсент Тайхерон |
Спеціальна моніторингова місія ОБСЄ в Україні |
США |
||||
30 |
Андре Лорш |
Спеціальна моніторингова місія ОБСЄ в Україні |
Швейцарія |
||||
31 |
Семен Гольдін |
Центр Чейза з викладання юдаїки російською мовою, Єврейський університет |
Ізраїль |
||||
32 |
Ван Ци |
Генеральне консульство КНР в м. Одеса |
КНР |
||||
33 |
Фан Лінь |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
34 |
Ян Чжао |
Харбінський інженерний університет |
КНР |
||||
35 |
Чжан Ябін |
Ханьшанський університет при Східнму Ляонінському університеті, |
КНР |
||||
36 |
Сє Лілі |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
37 |
Сюй Цянь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
38 |
Сун Сяоцзинь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
39 |
Ван Мей |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
40 |
Ван Дацзюнь |
Посольство КНР в Україні |
КНР |
||||
41 |
Джон Сілвер |
Посольство США в Україні |
США |
||||
42 |
Симак Ана |
Державний педагогічний університет Молдови імені Іона Крянге |
Молдова |
||||
43 |
Цезара Георгіца |
Державний педагогічний університет Молдови імені Іона Крянге |
Молдова |
||||
44 |
Жанно А. Лєбо |
Європейський центр психічного розвитку “Томатіс” |
Франція |
||||
45 |
Василь Возіян |
Державний педагогічний університет Молдови імені Іона Крянге |
Молдова |
||||
46 |
Людмила Мокан-Возіян |
Державний педагогічний університет Молдови імені Іона Крянге |
Молдова |
||||
47 |
Ван На |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
48 |
Дун Юе |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
49 |
Чжан Сиці |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
50 |
Лі Чжан |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
51 |
Лу Цзянжунь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
52 |
Лю Їге |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
53 |
У Лі |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
54 |
Ван Венцзінь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
55 |
Чень Ці |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
56 |
Сюй Болунь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
57 |
Сюй Цянь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
58 |
Тан Цуньюй |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
59 |
Чжуан Бо |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
60 |
Цай Сяоюй |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
61 |
Яо Шуан |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
62 |
Чжао Лінь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
63 |
Чжао Фенмінь |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
64 |
Лю Цзяо |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
65 |
Юй Єньхао |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
66 |
Чжоу Цзяцзя |
Головне управління Інституту Конфуція |
КНР |
||||
67 |
Ровшан Халілов |
Азербайджанський інститут ядерної фізики |
Азербайджан |
||||
68 |
Ілона Хільковскі |
Посольство Держави Ізраїль в Україні |
Ізраїль |
||||
69 |
Арон Шнеєр |
Національний меморіальний центр Яд ва-Шем |
Ізраїль |
||||
70 |
Ойстен |
Торгова Палата Королівства Норвегії |
Норвегія |
||||
71 |
Сью А. Міллер |
Університет Вермонт |
США |
||||
72 |
Роберт Ставаж |
Педагогічний Університет ім. Національної Комісії з Питань Освіти в Кракові |
Польща |
||||
73 |
Рафал Абрамціов |
Педагогічний Університет ім. Національної Комісії з Питань Освіти в Кракові |
Польща |
||||
74 |
Ю Санг-Бом |
Корейський освітній центр в Україні |
Корея |
||||
75 |
Чжао Сянжунь |
Генеральне Консульство КНР в Одесі |
КНР |
||||
76 |
Йон Мьонгсук |
Національний університет Чонбук |
Корея |
||||
77 |
Чо Кванг-Мін |
Національний університет Чонбук |
Корея |
||||
78 |
Євгенія Цхай |
Національний університет Чонбук |
Корея |
||||
79 |
Олена Маріан |
Музично-хорова асоціація Молдови |
Молдова |
||||
80 |
Тетяна Белоконенко |
Спілка художників Ізраїля |
Ізраїль |
||||
81 |
Хонг Тесік |
Організація Е.С.F. |
Корея |
||||
82 |
Парк Ін-Гі |
Гіянгжінський педагогічний університет |
Корея |
||||
83 |
Чае Гіл-Сун |
Мійонгський коледж |
Корея |
||||
84 |
Ву Ханг-Йонг |
Сеульський національний університет |
Корея |
Міжнародний Вишеградський Фонд - міжнародна донорська організація, заснована в 2000 році урядами країн Вишеградської групи — Чехії, Угорщини, Польщі та Словаччини — для сприяння регіональному співробітництву у Вишеградському регіоні (V4), а також між регіоном V4 та іншими країнами, зокрема в регіонах Західних Балкан та Східного партнерства (Україна, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова). Фонд реалізує свою місію шляхом фінансування проєктів, молодіжних обмінів та програм індивідуальної мобільності, таких як стипендії та резиденції.