22-26 листопада 2021 року викладачі Університету Ушинського Полторак Андрій Валентинович та Савєльєва Олена Вячеславівна в рамках реалізаці міжнародного проєкту Pagoste відвідали Університет Констанца (Констанц, Німеччина). Основною метою було ознайомити науково-педагогічний персонал із практичним досвідом Університету Констанца щодо впровадження ефективної співпраці у професійній підготовці викладачів, що стосується викладання, досліджень та управління.
Загалом у візиті взяли участь 9 осіб, серед них представники наступних організацій-партнерів:
· Київського економічного університету (м. Київ),
· Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (м. Одеса),
· Національного транспортного університету (м. Київ),
· Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків),
· Інституту професійно-технічної освіти (м. Київ).
Основною метою було ознайомлення учасників із практичним досвідом Університету Констанца ефективної співпраці у сфері підготовки викладачів у викладанні, дослідженнях та управлінні.
Учасники ознайомилися зі структурою навчальної програми підготовки магістрів за спеціальністю "Економічна та бізнес освіта" в Університеті Констанца, за якою готують майбутніх викладачів для закладів ПТО комерційного профілю, та основними концепціями співпраці в дослідженнях, досвідом співпраці з університетами Східної Європи, а також з міжнародним співробітництвом у сфері підготовки викладачів для професійно-технічних навчальних закладів. Співробітники Університету Констанца представили конкретні приклади підготовки викладачів у федеральній землі Баден-Вюртемберга та проходження шкільної практики за кордоном в рамках навчання в університеті студентських стажувань. Розглянуто також розвиток політики у сфері підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні та вплив на неї меритократії. Українські партнери мали можливість відвідати професійно-технічне училище Zeppelin Gewerbe Schule та отримати інформацію про діяльність робочої групи студентів-педагогів AK WiPäd.
Учасники також виконували групову роботу над концепцією трансформації та запозичення німецького досвіду в український контекст підготовки викладачів.