24 грудня 2020 року в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» проведено круглий стіл «Технологія ILS в освітньому процесі з фізики в закладах середньої освіти» у межах проєкту програми ЄС ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).
Доцент кафедри фізики Совкова Тетяна Сократівна, учасник академічної групи проекту МоПЕД в Університеті Ушинського, розглянула з присутніми наступні питання:
- Використання технології ILS в навчанні STEM-дисциплін
- Реалізація технології ILS в екосистемі Go-Lab
- Створення дослідницьких навчальних просторів в середовищі Graasp Освітні тренди в традиційній та STEM-освіті.
Технологія Inquiry Learning Spaces або в довільному українському перекладі – технологія дослідницького навчання, набуває все більшої популярності під час навчання STEM-дисциплін. Це така педагогічна технологія, за якою учні (студенти) засвоюють нові знання у формі залучення до наукового процесу відкриття, дотримуючись методів і видів наукових досліджень, тобто виконуючи дії, подібні діяльності професійних вчених.
При обговоренні дійшли висновку, що Екосистема Go-Lab, що складається з порталу Go-Lab та середовища Graasp для створення та використання дослідницьких навчальних просторів (ILS) є потужним інструментом для реалізації технології дослідницького навчання (IBL), що дозволяє організувати діяльність учнів/студентів на всіх етапах дослідницького циклу.