18 березня 2021 року в рамках І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи», а також в межах проєкту програми ЄС ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) був проведений воркшоп «Викладання сучасних технологій образотворчого мистецтва в коворкінг-просторі «ХАБ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НАВЧАННЯ «ЕКОСИСТЕМА ICR».
Під час воркшопу кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки Тарасенко Андрій Андрійович, член академічної групи проєкту проекту МоПЕД в Університеті Ушинського, розглянув з викладачами наступні питання:
- Організація навчання в коворкінг-просторі «ХАБ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НАВЧАННЯ «ЕКОСИСТЕМА ICR»
- Порівняння навчання дисциплін образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва та графіки в Екосистемі ICR з традиційним навчанням.
Необхідність опанування цифрових технологій майбутніми вчителями образотворчого мистецтва є одним із суттєвих напрямів відповідної професійної підготовки, оскільки використання планшетів, графічних планшетів, спеціальних цифрових інструментів, комп'ютерних додатків надає нові широкі можливості для творчості, самореалізації.
Сучасне обладнання коворкінг простору «Хаб впровадження інноваційних інструментів навчання «Екосистема ICR» дозволяє ознайомлювати студентів з основами використання технологій тривимірного друку та опанування використання фрезерного верстата з ЧПК як засобу для створення розроблених творів мистецтва.
Водночас підготовка студентів щодо використання цифрових інструментів та комп'ютерних додатків (Canva, GIMP, програмного забезпечення, що знаходиться на носіях студентів згідно з технологією Bring Your Own Device тощо) не має обмежуватися технічним опануванням цих ресурсів. Більш ґрунтовною така підготовка стане за умови використання сучасних освітніх технологій. Прикладом може бути використання технології критичного мислення під час порівняння витворів мистецтва, що зроблені в традиційних техніках, з тими, що зроблені за допомогою цифрових технологій. Для реалізації цього доцільно використовувати різні зони коворкінг простору «Хаб впровадження інноваційних інструментів навчання «Екосистема ICR», а саме: одна група студентів виконує завдання в зоні технічного конструювання, а інша – в зоні інтерактивного навчання.
Після розглянутих питань і дискусії всі учасники воркшопу впевнились в тому, що організація навчання в коворкінг простору «Хаб впровадження інноваційних інструментів навчання «Екосистема ICR» є сучасним і перспективним способом удосконалення підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.