Фестиваль педагогічних інновацій

Під час Міжнародного конгресу «Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі» 20 травня 2017 року понад 120 педагогів навчальних закладів України стали учасниками Фестивалю педагогічних інновацій.

Учасники заходу мали можливість познайомитися з сучасними підходами до впровадження педагогічних інновацій, які майстерно презентували досвідченні вчителі – практики з навчальних закладів м. Львова, Миколаєва, Одеси та області. Доповідачі продемонстрували розмаїття методико-педагогічних ідей, які стали мотиватором до реалізації нового змісту освіти та розбудови Нової української школи. Обговорювалися проблеми, пов’язані з пошуком шляхів до нової школи через співпрацю та партнерство, визначалися орієнтири демократизації сучасного освітнього середовища, виявлялися можливості підготовки дітей з особливими освітніми потребами до життєдіяльності у сучасному суспільстві, з’ясовувалися системи виховання особистості в полікультурному середовищі.

Надзвичайно цікавими були обговорення слухачами проблем щодо навчання з використанням інтерактивних методів, які віддзеркалюють інтегративний підхід у початковій ланці. Означені питання започаткували вчителі м. Львова.

Учителями Біляєвського району Одеської області було презентовано інтегративний курс, в якому поєднані питання історії, географії, культури, екології, літератури та народознавства рідного краю, що отримав назву «Біляєвщина – мій рідний край».

Особливе зацікавлення викликали проблеми медіа інформаційної грамотності вчителів як умови реалізації концепції «Нової української школи», порушені заступником директора з наукової роботи Миколаївського муніципального колегіуму м. Миколаєва. Медіаграмотність визнано однією з ключових навичок ХХІ століття великою кількістю організацій: від ООН до професійних освітніх інституцій. Саме потенціал медіа-освіти здатний докорінно змінити взаємини між вчителем та учнем, даючи змогу для діалогу і спільних роздумів. Наразі, коли в Україні розробляються нові стандарти та розпочнеться освітня реформа, важливо, щоб медіа грамотність стала наскрізною навичкою. У стандарті Нової української школи передбачено, що формування медіаграмотності має відбуватись у двох основних напрямах. Перший, медіа-освіта як складова інформаційно-цифрової компетентності, спрямований на здатність шукати, оцінювати, використовувати і створювати інформацію для досягнення особистих, суспільних, професійних та освітніх цілей; розуміти функції медіа та інших постачальників інформації (наприклад, бібліотек, в яких медіа ресурсом є книги), оцінювати надійність даних. Медійна грамотність як елемент інформаційної грамотності, передбачає насамперед аналітичний підхід до медіа середовищ – здатність сприймати медіа середовище критично і уміння виражати себе через медіа. Другий – це інтеграція елементів інформаційної та медійної грамотності в зміст усіх освітніх галузей.

Представлені ідеї та розробки були відзначені Першим заступником Міністра освіти і науки України Ковтунцем В. В. та ректором ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» академіком Чебикіним О. Я., які нагородили дипломами та медалями «Педагог-новатор» 12 освітян: Скорич С. І., директора спеціалізованої загальноосвітньої школи – інтернату «Болградська гімназія імені Г. С. Раковського», Денисенко О. М., психолога Миколаївського муніципального колегіуму Миколаївської області, Зелінську О. І., учителя початкових класів середньої загальноосвітньої школи № 73 м. Львів; Ганик О. В., учителя початкових класів загальноосвітньої школи «Дивосвіт» м. Львів; Гальвіцьку О. Л., учитель початкових класів середньої загальноосвітньої школи № 24 м. Львів, Хоршунову Л. Ю., учителя початкових класів загальноосвітньої школи І ст. «Джерельце» м. Львів; Болгарина І. С., директора гімназії №5 м. Одеса; Ковальчук Т. А., учителя музики Одеської приватної школи-гімназії «Мрія»; Шинкаренко Т. А., учитель української мови та літератури Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; Старцеву О. А., учителя музичного мистецтва Овідіопільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія», лауреата обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017» з номінації «Музичне мистецтво»; Майстренко І. І., класного керівника, переможця обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (2015), учителя Одеської гімназії № 8; Поцелуєву Я. Ю., учителя англійської і німецької мов Одеської ЗОШ №35; Сіраєву О. Г., директора загальноосвітнього політехнічного ліцею ІІ-ІІІ ступенів м. Ізмаїл.

 

Доктор педагогічних наук,
професор І. М. Богданова



 

Пустая синяя полоска

© 2025 Ushinsky University
skripsi cuankan mahjong wins3modal 20k mahjongways2 dapat motorpetani sumbawa cuan mahjong wins3pola aman mahjong wins3 awsbetdouble bet baccarat stabilkan profitwild emas mahjongways2 di hari lahirsetting auto play mahjong wayspola spin mahjong waystrik memainkan mahjong waysteknik gacor mahjong wayskombinasi scatter hitamdaftar akun gacor mahjong winsstrategi bermain mahjong ways 2strategi gacor mahjong wins 38 keuntungan terbaik bermain mahjong waysasia2375asia2376asia2377asia2378asia2379asia2380maratona.icei.pucminas.brheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88situs gacor maxwinsitus slot gacorslot mahjong gacorslot thailand