Шановні колеги!
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна),
Аріельський університет (Аріель, Ізраїль),
Ізраїльський культурний центр (Одеса, Україна)
запрошує Вас взяти участь у
Міжнародній науковій конференції
«Вища освіта в сучасному цифровому просторі: виклики та перспективи»,
яка відбудеться 3 – 5 жовтня 2018 року
у м. Одеса.
Робочі секції конференції:
-
Сучасні технології та інновації в освіті.
-
Англійська для науковців: як заохотити науковців вивчати англійську мову.
-
Викладання іноземної мови та літератури: когнітивно-комунікативна парадигма.
-
Викладання природничих наук у ЗВО: інноваційні підходи.
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, іврит.
Формати проведення конференції: майстер-клас, демонстрація, стендова сесія.
Майстер-клас (60 хвилин). Майстер-клас не припускає читання лекцій. Доповідач/доповідачі працюють з групою, допомагаючи їм вирішити проблему або розробити спеціальну педагогічну або дослідницьку техніку. Резюме майстер-класу повинно включати мету(и), короткий огляд теорії, опис завдань, які будуть виконуватися під час семінару.
Демонстрація (30 хвилин). Демонстрація використовується для показу, а не опису педагогічної техніки. Виклад теоретичної частини не повинен займати більше 10 хвилин. Доповідач моделює техніки навчання, як правило, використовує роздатковий матеріал та/або аудіо-візуальні засоби. Резюме повинно включати короткий виклад основної мети і опис презентації.
Стендова сесія. Під час стендової сесії, доповідач готує її / його власний візуальний плакат концепції, а потім пояснює це для окремих осіб або невеликих груп під час виставки.
Місце проведення конференції:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26.
За результатами роботи конференції планується публікація тез доповідей (обсяг – 1-2 сторінки).
ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ доповіді здійснюється англійською мовою згідно з вимогами: обсяг – 1-2 сторінки; формат А 4; орієнтація – книжна; поля – по 2 см; шрифт основного тексту – TimesNewRoman, 14 пт; шрифт літератури та анотації – TimesNewRoman, 12 пт; інтервал – одинарний; абзац – 10 мм; рисунки і фотографії – у форматі JPG чи TIF; формули – шрифт TimesNewRoman, звичайний символ – 10, великий індекс – 7, дрібний індекс – 5, великий символ – 12, дрібний символ – 10. Структура тексту тез: назва (великими літерами, жирним шрифтом, по центру), далі – ПІБ, нижче – назва організації (ЗВО) і країни, через рядок – анотація з ключовими словами, наступний рядок залишається пустим, потім виклад основного матеріалу.
Оргкомітет залишає за собою право відхиляти матеріали, вносити редакційні правки в текст тез доповіді. Збірник матеріалів конференції планується видати до відкриття конференції.
Для участі у конференції необхідно до 15 вересня 2018 року надіслати Заявку учасника (назва файлу – Іванов-заявка.doc), тези доповіді (назва файлу – Іванов-тези.doc) та копію квитанції про сплату організаційного внеску (назва файлу – Іванов-квитанція.pdf) на адресу: israeli.ukrainian.magazine@gmail.com.
Організаційний внесок становить 400 грн. (200 гривень для аспірантів) і покриває витрати на проведення заходів і публікацію тез доповідей. Оплату здійснювати тільки ПІСЛЯ ухвалення публікації тез оргкомітетом конференції, про що Вам буде повідомлено у листі-відповіді.
Кошти необхідно перерахувати за допомогою послуги Нової Пошти «Грошовий переказ» на ім’я Слободянюк Ганни Анатоліївни (м. Одеса, тел. +38(063)361-73-60, поштове відділення №72). Сплачувати за послугу «Грошовий переказ» має Відправник.
Учасники конференції також мають можливість опублікувати результати своїх досліджень у журналі наукових праць Аріельського Університету (Ізраїль) за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Мова статті – англійська.
Вартість публікації становить 60грн/сторінка.
Детальну інформацію можна отримати, перейшовши за посиланням: https://pdpu.edu.ua/
Додаткова інформація:
Подача заявок на участь у конференції та тез доповідей - до 15.09.18.
Заїзд учасників конференції – 03.10.18.
Реєстрація учасників - 04.10.18 о 9.00.
Початок конференції - 04.10.18 о 10.00.
Наприкінці дня – культурна програма.
Розміщення учасників конференції з інших міст здійснюється за рахунок самих учасників.
З усіх питань, пов'язаних з організацією конференції, звертатися до Слободянюк Ганни Анатоліївни за тел.: +38(063)361-73-60 або електронною поштою: 이 이메일 주소가 스팸봇으로부터 보호됩니다. 확인하려면 자바스크립트 활성화가 필요합니다.