Українські партнери продовжують активно розробляти інструменти аналізу потреб у рамках першого робочого пакету. Так, 27 квітня 2020 року відбулась чергова онлайн-робоча зустріч учасників проєкту Erasmus + «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» з використанням платформи Webex Meet.
27 квітня 2020 р. відбулася чергова онлайн конференція учасників проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» з використанням платформи Webex Meet.
Серед учасників представники:
- Університету Констанц (Німеччина)
- Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна)
- Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (Україна)
- Національного транспортного університету (Україна)
- Української інженерно-педагогічної академії (Україна)
- Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук (Україна)
Метою конференції було обговорення інструментарію для дослідження:
- якості підготовки викладачів професійної освіти в Україні
- задоволення викладачів закладів професійної освіти підготовкою студентів до викладацької діяльності та взаємодією основних стейкходерів (закладів вищої та професійної освіти)
- напрямів посилення співпраці стейкходерів у підготовці викладачів професійної освіти, зокрема залучення викладачів професійної освіти до навчальних занять в закладах вищої освіти, удосконалення педагогічної практики
- доцільності співпраці у напрямі підвищення кваліфікації викладачів професійної освіти в закладах вищої освіти
На основі проведеного дослідження учасники проєкту планують опрацювати механізми управління підготовкою викладачів професійної освіти на основі партнерства та співпраці основних стейкхолдерів.
Під час онлайн зустрічі партнери узгодили структуру та зміст анкети для проведення опитування викладачів професійної освіти.
Developing the need analysis instruments
The Ukrainian partners continue to actively develop the need analysis instruments within the first work package. Thus, on April 27, 2020, the regular online working meeting of the participants of the Erasmus+ project “New governance mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine (PAGOSTE)” was held using the Webex Meet platform.
On April 27, 2020, the regular online meeting of the Erasmus+ project “New governance mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine (PAGOSTE)” participants was held using the Webex Meet platform.
Representatives include:
- University of Konstanz (Germany)
- Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman (Ukraine)
- South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky (Ukraine)
- National Transport University (Ukraine)
- Ukrainian Engineering Pedagogics Academy (Ukraine)
- Institute of Vocational Education and Training of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine (Ukraine)
The purpose of the meeting was to discuss the tools for studying:
- the quality of training of VET teachers in Ukraine
- the satisfaction of VET teachers with preparation of students to teaching activities and collaboration of main stakeholders (institutions of higher and vocational education)
- the ways of improving cooperation of stakeholders in the vocational teacher education, in particular involvement of VET teachers in training in institutions of higher education, improving teaching internship
- the reasonability of cooperation in the field of advanced training of VET teachers in institutions of higher education
Based on the conducted research, the project participants are planning to elaborate mechanisms for governance of vocational teacher education based on partnership and collaboration of the main stakeholders.
During the online meeting, the partners agreed on the structure and content of the questionnaire for conducting a survey of VET teachers.