17-18 лютого 2020 року в Університеті Констанц відбувся перший воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE).
Під час форуму команди з України та ЄС інтенсивно працювали над проєктними завданнями.
Серед учасників-партнерів були:
- Університет Констанц (Німеччина)
- Віденський університет економіки та бізнесу (Австрія)
- Римський університет Тре (Італія)
- Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (Україна)
- Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського (Україна)
- Національний транспортний університет (Україна)
- Українська інженерно-педагогічна академія (Україна)
- Міністерство освіти і науки України (Україна)
- Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук (Україна)
Метою семінару було обговорення реалізації першого робочого пакету «Аналіз управління професійною освітою викладачів», а також питань, пов’язаних із забезпеченням якості та стійкості результатів реалізації проєкту, розробленням плану комунікації та десимінації.
Під час зустрічі українські партнери презентували особливості підготовки викладачів професійної освіти в Україні, наявні проблеми та виклики, а також імовірні способи їх вирішення.
У процесі обговорення учасники мали змогу ознайомитися із результатами Еразмус+ проєкту «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» (2016-2018).
Програма включала презентації управління підготовкою викладачів для професійної освіти в європейських країнах. Отже, українські партнери мали змогу вивчити різні підходи до управління та оцінити можливості їх імплементації в Україні під час реалізації проєкту.
У рамках семінару учасники також відвідали Центр професійного навчання (Berufsschulzentrum) в м. Радофцель, що є важливим в контексті реалізації цілей проєкту, оскільки метою PAGOSTE є налагодження зв’язків між різними стейкхолдерами, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, зокрема професійно-технічними закладами та університетами, а отже, вдосконалити механізми управління підготовкою викладачів для професійної освіти в Україні.
Kick-off workshop in Konstanz
On 17-18 of February 2020, the University of Konstanz hosted the first kick-off project workshop of the Erasmus+ project PAGOSTE. The project teams from Ukraine and three EU countries (Germany, Austria, Italy) spent two days intensively working on the project issues. Generally, 36 participants took part in this event.
On 17-18 of February 2020, the University of Konstanz hosted the first kick-off project workshop of the Erasmus+ project PAGOSTE. The project teams from Ukraine and three EU countries (Germany, Austria, Italy) spent two days intensively working on the project issues. Generally, 36 participants took part in this event. The aim of the workshop was, firstly, to meet all project consortium in person and, secondly, to discuss the implementation of the first working package "Analysis of governance of vocational teacher education", project management mechanisms and communication, quality assurance and sustainability of results.
Within the workshop, the participants also visited a vocational school centre (Berufsschulzentrum) in Radofzell, which was very important for the project objectives, since the goal of PAGOSTE is to build a network among different stakeholders involved into vocational teacher education (VTE), in particular vocational schools and universities, and, therefore, to improve the governance mechanisms of teacher training for vocational education in Ukraine. After the presentation about the VET in Germany and work of the vocational school center, which was held by the vocational school director Norbert Opferkuch, the guests actively discussed and put numerous questions about mechanisms of cooperation between two institutions, i.e. vocational school center and the University of Konstanz, about the possibilities of further education for working teachers and ways how the vocational school center deals with the challenges of today like the increasing academisation, attractiveness of VET in the society, digitalisation and heterogeneity in the classroom. The excursion around the vocational school center made a very positive impression on both Ukrainian as well as European guests. This meeting showed that there are a lot of prospects for cooperation between different institutions and nations which are united by the common goal of bettering the education.