Анонс спеціальностей ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського". Вступна компанія 2016 року.

 Перелік напрямів підготовки та спеціальностей (з переліком екзаменів та рейтінгових коефіцієнтів)

 Шановні абітурієнти!

У Вас є унікальна можливість вступити у 2016 році на навчання до нашого університету й отримати сучасну професію європейського зразка, а також сприятливі умови для подальшого кар`єрного зростання:

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

КВАЛІФІКАЦІЯ

за освітнім ступенем бакалавра

МІСЦЕ РОБОТИ ТА КАР’ЄРА

Фізико-математичний факультет

Середня освіта (математика)

Додаткові спеціальності:

  • мова і література (англійська);

  • інформатика;

  • фізика

Учитель математики

Учителі (викладачі) математики та інформатики (фізики, англійської мови та літератури) в середніх, спеціалізованих, професійно-технічних закладах освіти, навчальних закладах нового типу ліцеях, гімназіях, коледжах; керівники обласних, регіональних, міських підрозділів управління освітою; методисти інституту підвищення кваліфікації вчителів; співробітники центрів дитячої та юнацької творчості, інших закладів позашкільної освіти, наукові співробітники, інженери-дослідники (математика, статистика, обчислювальні системи) на кафедрах ВНЗ різного рівня акредитації та різних форм власності; математики-аналітики, статистики у відділах статистики різного рівня (банки, страхові компанії, фінансові, інвестиційні та пенсійні фонди, сфери оподаткування та управління, установи моніторингу навколишнього середовища); співробітники фірм з продажу та обслуговування складної електронної та комп’ютерної техніки; співробітники органів державної влади та Міністерства внутрішніх справ.

Середня освіта (фізика)

Додаткові спеціальності:

  • мова і література (англійська);

  • інформатика;

  • математика

Учитель фізики

Учителі (викладачі) фізики, астрономії математики (інформатики, англійської мови та літератури) в середніх, спеціалізованих, професійно-технічних закладах освіти, навчальних закладах нового типу ліцеях, гімназіях, коледжах; керівники обласних, регіональних, міських підрозділів управління освітою; методисти інституту підвищення кваліфікації вчителів; співробітники центрів дитячої та юнацької творчості, інших закладів позашкільної освіти; наукові співробітники, інженери-дослідники (фізика, прикладна фізика, обчислювальні системи) на кафедрах ВНЗ різного рівня акредитації та різних форм власності, дослідницьких центрів, об’єднань, інститутів, лабораторій і відділів, проектно-конструкторських організацій, комп’ютерних центрів і відділів; співробітники фірм з продажу та обслуговування складної електронної та комп’ютерної техніки; співробітники органів держаної влади та Міністерства внутрішніх справ; наукові консультанти й інженерно-технічні співробітники виробничих об’єднань і підприємств новітніх технологічних напрямів (мікроелектроніка, інформаційні технології, нанотехнології, приладобудування).

Середня освіта

(інформатика)

Додаткова спеціальність:

Мова і література (англійська)

 

Учитель інформатики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителі (викладачі) інформатики та англійської мови і літератури в середніх, спеціалізованих, професійно-технічних закладах освіти, а також в навчальних закладах нового типу ліцеях, гімназіях, коледжах; керівники обласних, регіональних, міських підрозділів управління освітою; методисти інституту підвищення кваліфікації вчителів; співробітники центрів дитячої та юнацької творчості, а також інших закладах позашкільної освіти; наукові співробітники, інженери-дослідники (обчислювальні системи) на кафедрах ВНЗ різного рівня акредитації та різних форм власності; аналітики планово-економічних і фінансових відділів, адміністратори баз даних, інженери з програмного забезпечення, фахівці з систем захисту інформації, розробники обчислювальних систем (банки, біржі, страхові компанії, підприємства й установи економічної, фінансової, виробничої, торгівельної, оборонної, освітянської, дослідницької діяльностей різних форм власності і типів господарювання в різних галузях промислового виробництва і торгівлі, фінансові, інвестиційні та пенсійні фонди, сфери оподаткування та управління, органи державної влади та Міністерства внутрішніх справ, контролю і митної служби, контрольно-ревізійних установах); співробітники фірм з продажу та обслуговування складної електронної та комп’ютерної техніки; наукові співробітники дослідницьких центрів, об’єднань, інститутів, лабораторій і відділів; науково-технічні співробітники проектно-конструкторських організацій, комп’ютерних центрів і відділів; науковці-дослідники в галузі технічних наук, інформаційно-комп’ютерних технологій, мікроелектроніки, космічних технологій.

Факультет початкового навчання

Початкова освіта

Учитель початкової школи

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальноосвітні навчальні заклади, спеціалізовані школи і дитячі садки, заклади культури та додаткової освіти, приватні школи. Крім цього, вчитель початкових класів може мати приватну практику. Учитель початкових класів може піднятися по кар'єрних сходах до посади завуча по початковій школі, заступника директора за різними напрямками діяльності, директора школи. Досвідчені, успішні і націлені на зростання кар'єри педагоги можуть у перспективі організувати свою приватну школу. Вчитель початкових класів може займати посади вихователя, педагога-організатора, педагога-психолога, педагога додаткової освіти в загальноосвітніх, культурно-розважальних і спортивно-оздоровчих закладах різного відомчого підпорядкування, правоохоронних, адміністративно-територіальних органах, громадських організаціях, фондах, приватних та комерційних структурах.

Соціальна робота

Соціальний педагог,

асистент учителя

загальноосвітнього

навчального закладу з

інклюзивним та

інтегрованим навчанням

 

 

 

 

 

Загальноосвітні навчальні заклади, центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служби у справах дітей, комунальні установи, спеціалізовані центри та школи для дітей, притулки, інтернати, школи-інтернати, благодійні фонди та організації. На прикладі соціальної служби, соціальний працівник може побудувати кар’єру починаючи з фахівця соціальної роботи до начальника центру соціальної служби. Також може будувати кар’єру в навчальному закладі від соціального педагога до заступника завуча з виховної роботи. Займатися волонтерською діяльністю та приватною в сфері соціальних послуг, а саме: очолювати благодійні організації та фонди, впровадження благодійних акцій; виховательською діяльністю в інтернатних та загальноосвітніх навчальних закладах.

Факультет іноземних мов

Середня освіта

(мова і література

(англійська/китайська/ турецька))

Учитель (англійської/ китайської/ турецької) мови та зарубіжної літератури

Учитель іноземної мови та зарубіжної літератури в загальноосвітніх школах, дошкільних закладах, інших закладах освіти І та ІІ рівня акредитації; інспектор навчальних закладів; літературознавець, науковий співробітник у галузі філології, лінгвістики, перекладу; менеджер у торгівельних фірмах; співробітник у крюїнгових компаніях; гід-перекладач, співробітник туристичних фірм тощо.

Філологія

(переклад з англійської / китайської українською)

Перекладач

Перекладач у бюро перекладу; гід-перекладач співробітник у туристичних кампаніях; перекладач, консультант, секретар-референт, співробітник по зв’язкам із громадськістю в установах та управлінських організаціях, на виробничих, комерційних підприємствах та фірмах, в інформаційних та рекламних агенціях; літературознавець, науковий співробітник у галузі філології, лінгвістики, перекладу; менеджер у торгівельних фірмах; співробітник у крюїнгових компаніях тощо.

Факультет музичної та хореографічної освіти

Середня освіта

(музичне мистецтво)

зі спеціалізаціями:

  • Художня культура, етика і естетика;

  • Режисура музично-виховних заходів, етика і естетика.

Вчитель музичного мистецтва

 



 

Державні та приватні загальноосвітні заклади (школи, гімназії, ліцеї), школи мистецтв; дошкільні заклади освіти; позашкільні заклади освіти (центри дитячої творчості, музичні, театральні студії, академічні та естрадні вокальні, інструментальні, вокально-інструментальні, вокально-хорові, музично-хореографічні ансамблі); музично-театралізовані проекти, музично-театралізовані установи; педагогічні училища, коледжі, вищі педагогічні заклади.

 

Музичне мистецтво

зі спеціалізаціями:

  • Художня культура;

  • Режисура музично-виховних заходів.

Бакалавр музичного мистецтва, викладач музичного мистецтва

Дитячі музичні школи, школи мистецтв, центри дитячої творчості, музичні, театральні студії, академічні та естрадні вокальні, інструментальні, вокально-інструментальні, вокально-хорові, музично-хореографічні ансамблі, музично-театралізовані проекти, музично-театралізовані установи тощо.

Середня освіта

(хореографія)

зі спеціалізацією:

Художня культура,етика і естетика

Вчитель хореографії, керівник хореографічних колективів

Державні та приватні загальноосвітні заклади (школи, гімназії, ліцеї), школи мистецтв; позашкільні заклади освіти (центри дитячої творчості, хореографічні, хореографічно-театралізовані студії, клуби, товариства, хореографічні, музично-хореографічні ансамблі); хореографічно-театралізовані проекти, театралізовані установи; дошкільні заклади освіти; педагогічні училища, коледжі, вищі педагогічні заклади.

Хореографія

Бакалавр хореографії, викладач хореографії

Центри дитячої творчості, хореографічні, хореографічно-театралізовані студії, клуби, товариства, хореографічні, музично-хореографічні ансамблі); хореографічно-театралізовані проекти, театралізовані установи тощо.

Факультет фізичного виховання

Середня освіта

(фізичне виховання)

 

додаткова спеціалізація:

Методика спортивно-масової роботи

 

Учитель фізичної культури







 

Учитель фізичної культури у загальноосвітніх закладах. Можливе працевлаштування на посади: організатора спортивно-масової роботи (спортклубу, стадіону, фізкультурно-оздоровчого центру); інструктора-методист з фізичної культури і спорту; методиста з фізичної культури і спорту у навчально-тренувальному центрі, спортивно-оздоровчому комплексі, на підприємстві, в установі; тренера-викладача з певного виду спорту (спортивної школи, секції та ін.), інструктора-методиста з виробничої гімнастики; інструктора-методиста з фізичної культури і спорту, інструктора-методиста спортивної школи, інструктора-методиста тренажерного комплексу (залу).

Середня освіта

(фізичне виховання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

додаткова спеціалізація:

Фізичне виховання у спеціальному навчальному закладі

Учитель фізичної культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальноосвітній навчальний заклад (учитель фізкультури, вихователь, інструктор з фізичної культури); підприємство (інструктор-методист з виробничої гімнастики); установа, організація фізкультурно-спортивного профілю (інструктор-методист з фізичної культури та спорту),спеціалізований навчальний заклад, професійно-технічний навчальний заклад (керівник фізичного виховання, вчитель фізичної культури); спортивно-оздоровчий табір (начальник спортивно-оздоровчого табору), дитячо-юнацька спортивна школа (тренер-викладач з виду спорту, інструктор-методист спортивної школи, завуч, директор); фізкультурно-спортивна організація (директор, завуч, завідувач спортивної споруди, тренер-викладач з виду спорту, комендант стадіону (спортивного комплексу); початковий навчально-виховний заклад (вчитель фізичної культури); позашкільний заклад (методист, організатор позакласної і позашкільної роботи з дітьми); навчально-тренувальний центр (інструктор навчально-тренувального центру).

 

Санаторна школа-інтернат, спеціалізована школа-інтернат для дітей з особливими потребами (учитель фізичної культури, інструктор з фізичної культури, учитель лікувального плавання, інструктор з ЛФК, вихователь).

Факультет фізичної реабілітації

Спеціальна освіта

 

 

 

 

 

 

 

 

додаткова спеціалізація:

Початкова освіта дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Учитель-дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, асистент учителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

 

 

 

Інтегровані (у т.ч. інклюзивні) заклади освіти (учитель дефектолог, вихователь). Дошкільні навчальні заклади (вихователі дошкільних навчальних закладів для дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку); спеціальні загальноосвітні школи-інтернати (вихователі спеціальних загальноосвітніх шкіл інтернатів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення); навчально-реабілітаційні, соціально-реабілітаційних центри (вихователі для дітей з вадами психофізичного розвитку). Загальноосвітні навчальні заклади (учителі загальноосвітнього закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням).

 

Дошкільні навчальні заклади, школи, навчально-реабілітаційні та соціально-реабілітаційні центри (асистент вчителя-логопеда дошкільних навчальних закладів, шкіл, навчально-реабілітаційних та соціально-реабілітаційних центрів,закладів охорони здоров’я).

Факультет дошкільної педагогіки та психології

Дошкільна освіта

Вихователь дітей раннього та дошкільного віку

 

 

Дошкільні навчальні заклади, ясла-садочки, приватні дошкільні заклади, спеціалізовані дошкільні заклади, центри раннього розвитку дитини та сімейного консультування, соціальні служби з питань допомоги сім’ї та дитині, статистичні центри з питань контролю за роботою дошкільних закладів освіти.

Філологічний факультет

Середня освіта

(українська мова і література)

Додаткові спеціалізації:

  • Українознавство

  • Позашкільна освіта

Додаткова спеціальність:

Мова та література

(англійська)

Учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури

Відкриті можливості для працевлаштування учителем української мови і літератури, зарубіжної літератури в закладах освіти різного типу; працівником у засобах масової інформації, журналістом, диктором, ведучим на радіо та телебаченні; екскурсоводом; перекладачем (синхронний, технічний, літературний переклад), у галузі видавничої діяльності (копірайтер, блогер, редакція, корегування та підготовка матеріалів до друку, просування та випуск матеріалів), для роботи в центрах зайнятості, профорієнтаційних установах, в органах влади й управління, в рекламі, в прес-службах, міжнародних фондах, організаціях, тощо.

За умов отримання додаткових спеціальностей та спеціалізацій можна працювати на посадах учителя українознавства; педагога-організатора навчального закладу, керівника гуртка за профілем підготовки; вчителя англійської мови та ін.

Середня освіта (мова і література (російська))

Додаткові спеціальності:

  • Мова та література (англійська)

  • Українська мова і література

Учитель російської мови та зарубіжної літератури

По завершенню навчання можна працювати на посадах учителя російської мови і літератури, зарубіжної літератури в навчальних закладах різного типу; працівників у засобах масової інформації; журналіста, диктора, ведучого на радіо та телебаченні; екскурсовода; перекладача (синхронний, технічний, літературний переклад), у галузі видавничої діяльності (копірайтер, блогер, редакція, корегування та підготовка матеріалів до друку, просування та випуск матеріалів), фахівців центрів зайнятості, профорієнтаційних установ, у органах влади й управління, в рекламній сфері, в прес-службах, міжнародних фондах, організаціях, тощо.

За умов отримання додаткових спеціальностей можна також бути працевлаштованим на посадах учителя англійської мови; вчителя української мови і літератури та ін.

Соціально-гуманітарний факультет

Політологія

Політолог

Громадсько-політичні організації на посадах політтехнологів, іміджмейкерів, політичних менеджерів тощо; в органах державної влади (міністерствах, державних адміністраціях, відомствах тощо) та органах місцевого самоврядування; помічниками народних депутатів, радниками, консультантами, політологами в наукових установах, центрах, дослідницьких групах, що займаються вивченням та прогнозуванням політичних процесів; консультантами; керівниками підрозділів із реклами та зв’язків із громадськістю, політичними оглядачами у ЗМІ, експертами; викладачами суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах, коледжах; науковими співробітниками.

Право

Правознавець. Учитель правознавства

В органах державної влади та місцевого самоврядування (міністерствах, державних комітетах та інших відомствах, державних адміністраціях областей, районів, виконавчих комітетах місцевих рад); на підприємствах (юрисконсультами, фахівцями з кадрів, юридичними радниками); у вищих навчальних закладах (викладачами, науковими співробітниками, юрисконсультами в сфері освіти), в органах правосуддя, в прокуратурі, поліції тощо.

Психологія

 

Психолог. Практичний психолог у навчальному закладі.

 

Після закінчення факультету випускники отримують можливість працювати: психологом-консультантом у системі освіти; психологом-консультантом у сфері підприємництва, маркетингу та реклами; психологом-іміджмейкером та політтехнологом; у службі психологічного консультування; у центрах психологічної та соціальної реабілітації; у службі зайнятості, в органах соціального забезпечення; здійснювати індивідуальне та сімейне психологічне консультування; викладати психологію у вищих навчальних закладах, гімназіях, ліцеях, школах, училищах тощо.

Журналістика

(реклама і зв'язки з громадськістю)

 

Рекламіст. Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою

 

Після закінчення навчання є можливість працювати в: органах влади, відділах зв'язків з громадськістю, прес-службах підприємств і організацій, рекламні агентства. Займати такі посади як-от: директор рекламного агентства, керівник відділу реклами; креативний директор (розробка концепції реклами); керівник відділу інтерактивних проектів; арт-директор рекламного агентства» (генерація ідей, відповідає за візуальну частину рекламної комунікації); іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу; фахівець по роботі із засобами масової інформації; керівник і фахівець підрозділів зв'язків із громадськістю органів влади всіх рівнів; менеджер зі зв'язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій); рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами;  журналіст у ЗМІ; копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних компаній);  спічрайтер та прес-секретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);  бренд-менеджер, менеджер по мерчандайзингу;  аналітик і стратег в комунікаційний сфері; фахівець з івент-маркетингу;  медіаресерч (фахівець з медіа-досліджень, аналітик); промоушн-менеджер;  дизайнер; фахівець з внутрішньокорпоративних та інших соціальних комунікацій тощо. 

Історико-філософське відділення

Менеджмент

соціокультурної

діяльності

Менеджер соціокультурної діяльності

Управління арт-бізнесом, аналітичні центри бізнес-структур, менеджери культурно-дозвіллєвих закладів, організатори рекреаційно-розважальних заходів, туристичні фірми, навчальні заклади, науково-дослідні інститути, органи влади і управління, PR-технології, PR-менеджмент, логістика у сфері товарних, грошових та інформаційних потоків, криза-менеджмент.

Соціологія

Соціолог

Навчальні заклади, рекламні та маркетингові агенції, засоби масової інформації, центри з вивчення громадської думки, штаби політичних партій та організацій, органи державного управління та місцевого самоврядування, соціальні служби, аналітичні центри бізнес-структур, прес-служби, статистичні центри.

Музеєзнавство, пам'яткознавство

Фахівець музеєзнавства та пам`яткознавства

Фахівці та екскурсоводи як вітчизняних, так і зарубіжних туристичних й екскурсійних агенцій, музейних та архівних установ, історико-культурних заповідників, різних експертних організацій та фірм, освітньо-виховних закладів культури, різноманітних міжнародних фондів, а також органів державного управління тощо.

Філософія

Філософ. Учитель суспільствознавчих предметів основної школи

 

 

Загальноосвітні, середньо-спеціальні та вищі навчальні заклади, громадські організації, органи державного управління та місцевого самоврядування, соціальні служби, аналітичні центри бізнес-структур, прес-служби тощо. Випускники можуть залучатися до роботи в експертних співтовариствах та структурах громадського суспільства, в органах соціальної підтримки та адаптації населення, в засобах масової інформації.

Середня освіта (історія)

 

додаткова спеціалізація:

Правознавство

Учитель історії

 

 

Загальноосвітні, середньо-спеціальні та вищі навчальні заклади, громадські організації, органи державного управління та місцевого самоврядування, музейні та архівні установи, історико-культурні заповідники, засоби масової інформації, туристичні фірми тощо.

Богослов’я

Богослов, учитель недільної школи

 

 

Фахівці-богослови можуть реалізувати себе в багатьох видах професійної діяльності, у тому числі в науково-дослідній, навчально-виховній, експертно-консультативній, організаційно-управлінській, соціально-практичній тощо. Випускники матимуть можливість працювати у закладах освіти, у суспільних, релігійних і комерційних організаціях у цілях науково-інформаційного забезпечення їх діяльності, в організаціях, які займаються взаємодією Церкви та держави з правових, етичних та ідеологічних питань.

Художньо-графічний факультет

Професійна

освіта (дизайн)

Фахівець у галузі дизайну, викладач практичного навчання в галузі дизайну.

У навчальних, освітніх установах різного рівня на посадах менеджерів у галузі управління та організацій, майстрів виробничого навчання, технологів, конструкторів, техніків-технологів, модельєрів-конструкторів, інженерів зі стандартизації; начальників та майстрів виробничих дільниць.

Середня освіта

рудове навчання та технології)

Учитель технологій, технічної та комп’ютерної графіки і креслення.

У загальноосвітніх закладах, позашкільних установах різного рівня на посадах методистів, викладачів, вихователів, копіювальників технічної документації, креслярі, креслярів-конструкторів, лаборантів у навчальних лабораторіях технічних закладів освіти, модельєрів-конструкторів, графічних дизайнерів.

Середня освіта (образотворче мистецтво)

Учитель образотворчого мистецтва.

У загальноосвітніх закладах, освітніх установах різного рівня на посадах методистів, лаборантів у галузі освіти, керівників студії з образотворчої діяльності, учнів молодших і середніх класів, культорганізаторів дитячих позашкільних закладів, виконавців художньо-оформлювальних робіт.

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

(декоративне мистецтво)

Фахівець з декоративного мистецтва.

В організаціях, у галузі науки, мистецтва та культури (творчі спілки); художніх музеях; театрах; книжкових видавництвах; творчо-виробничих комбінатах та творчих майстернях Національної спілки художників України тощо. Можна обіймати посади: виконавця художньо-оформлювальних робіт, колориста-художника, художника-оформлювача, мозаїста монументально-декоративного живопису, лаборанта у навчальних лабораторіях художніх закладів освіти.

Набір здійснюється на основі освітнього ступеня бакалавр і передбачає отримання диплому магістра

Менеджмент

Фахівець із публічного управління та адміністрування (у галузі освіти)

 

 

 

 

 

 

Керівник підприємства, установи чи організації, директор (ректор, начальник) вищого навчального закладу, професійно-технічного навчального закладу, загальноосвітнього закладу, курсів підвищення кваліфікації, позашкільного закладу, дошкільного навчального закладу, навчально-виробничого комбінату, навчально-курсового комбінату, навчального центру, філіалу; декан; завідувач аспірантури (інтернатури, ординатури), навчально-наукової бази, дошкільного навчального закладу, навчального кабінету, кафедри, курсів, лабораторії (освіта), позашкільного закладу, практики, відділення; начальник відділу, сектору; державний службовець тощо.

 

Перелік напрямів підготовки та спеціальностей (з переліком екзаменів та рейтінгових коефіцієнтів)

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/