oke biar main kena scatter mahjongoke main perdana mahjong scatter profitoke auto cuan mahjong perkalianoke mahjong tunjukkan lewat scatteroke setiap spin scatter harapan mahjongoke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Новини

  • Вітаємо з присудженням вчених звань та наукових ступенів.
    Вітаємо з присудженням вч...
    Information
    10 липня 2025
    На засіданні Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (Наказ № 962 від 03.07.2025 ро...
  • В Університеті Ушинського відкрито дві спецради з захисту докторів (кандидатів) наук
    В Університеті Ушинського...
    Information
    10 липня 2025
    Наказом МОН України № 986 від 08.07.2025 року «Про затвердження рішення атестаційної колегії Міністе...
  • Тривають археологічні розкопки на Приморському бульварі в Одесі Університету Ушинського спільно з Інститутом археології Національної академії наук України
    Тривають археологічні роз...
    Information
    09 липня 2025
    Наразі доведено наявність потужного культурного шару доби Давньогрецької колонізації на південній ча...
  • Група педагогів з України відвідала КНР з метою ознайомлення із системою освіти в КНР та обміну досвідом з організації освітнього процесу на всіх рівнях освіти.
    Група педагогів з України...
    Information
    08 липня 2025
    У період з 01.07.2025 р. по 08.07.2025 р. група педагогів з України відвідала м. Харбін (КНР)
  • Три дні ритму та майстерності: курси підвищення кваліфікації за фахом «Ударні інструменти»
    Три дні ритму та майстерн...
    Information
    03 липня 2025
    З 1 по 3 липня 2025 року викладач кафедри музично-інструментальної підготовки, доктор філософії Ганн...
  • Студенти Університету Ушинського візьмуть участь у розробці програм розвитку Одеси
    Студенти Університету Уши...
    Information
    02 липня 2025
    02 липня 2025 року відбулася робоча зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Публічне управлін...
  • BOOST на фінальному Pitch Day InnoHub: впевнена презентація рішення для малого бізнесу
    BOOST на фінальному Pitch...
    Information
    01 липня 2025
    01 липня 2025 року команда Університету Ушинського представила проєкт BOOST (Business Onboarding & O...
  • 27 червня 2025 року відбувся успішний захист дисертації випускника аспірантури зі спеціальності 053 Психологія Шоу БІНЬБІНЬ
    27 червня 2025 року відбу...
    Information
    30 червня 2025
    В Університеті Ушинського 27 червня 2025 року на платформі Zoom відбулося засідання разової спеціалі...
  • Завершилась навчальна (археологічно-краєзнавча) практика студентів-істориків на розкопках римської фортеці біля села Орлівка.
    Завершилась навчальна (ар...
    Information
    27 червня 2025
    27 червня завершилась чотиритижнева археологічна практика здобувачів освіти історико-філологічного ф...
  • «Обговорення ОПП „Менеджмент соціокультурної діяльності“»
    «Обговорення ОПП „Менеджм...
    Information
    26 червня 2025
    У червні кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності ініціювала обговоре...
  • «Захист кваліфікаційних робіт зі спеціальності 028 „Менеджмент соціокультурної діяльності“»
    «Захист кваліфікаційних р...
    Information
    25 червня 2025
    24-25 червня на відбувся захист кваліфікаційних (бакалаврських) робіт із спеціальності 028 Менеджмен...
  • Обговорення міждисциплінарної ОНП «Філософія бізнесу та соціокультурних практик»
    Обговорення міждисципліна...
    Information
    24 червня 2025
    Кілька днів тому в он-лайн форматі відбулося обговорення зі стейкголдерами міждисциплінарної освітнь...
  • Вітаємо здобувача ОПП «Прикладна і практична психологія» з заслуженою нагородою
    Вітаємо здобувача ОПП «Пр...
    Information
    22 червня 2025
    Вітаємо Олександра ДУКОВА, здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 курсу ОПП «Прикла...
  • Щорічний круглий стіл зі стейкголдерами «Актуальні питання якості освітніх програм спеціальності С4 Психологія Університету Ушинського»
    Щорічний круглий стіл зі...
    Information
    22 червня 2025
    На початку червня 2025 року у форматі круглого столу уже другий рік поспіль відбулася зустріч зі сте...
  • В Університеті Ушинського відбулося засідання наукового (фахового) семінару щодо експертизи докторського дослідження
    В Університеті Ушинського...
    Information
    18 червня 2025
    18 червня 2025 року в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет...
  • Підведено підсумки студентського освітнього проєкту «Організація роботи депутата місцевої ради»
    Підведено підсумки студен...
    Information
    18 червня 2025
    На засіданні студентського наукового гуртка спеціальності «Публічне управління та адміністрування» У...
  • Отримай кошти на книги та подаруй бібліотеці — скористайся програмою «єКнига»!
    Отримай кошти на книги та...
    Information
    18 червня 2025
    Використайте можливість поповнити фонди своєї бібліотеки разом з програмою єКнига. Популяризуйте про...
  • Обговорення проєкту ОНП «Історія та археологія» на кафедрі історії України
    Обговорення проєкту ОНП «...
    Information
    18 червня 2025
    18 червня 2025 року відбулося відкрите громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми «Іс...

Візит професора Єрусалимської академії

Методика зеркала (В. Коэн, Израиль). Такое название дано методики потому, что: 1) дети как в зеркале повторяют все движения учителя; 2) в движениях учителя, как в зеркале, отражается его восприятие музыки, учитель показывает то, как он слышит музыку.«Пластическое интонирование», один из способов «активного слушания». Под пластическим интонированием мы понимаем восприятие музыки при помощи рук.  

В.В. Медушевский отмечал, что руки могут выступать как замечательный инструмент умного анализа музыки. Движения могут быть различными, в зависимости от характера музыки: от плавных, гибких движений до имитации игры на музыкальных инструментах («Утро» Грига, «Весёлый музыкант» А Филиппенко, народные мелодии и тд). Исполнение музыки движением даёт учителю увидеть, как слышит музыку каждый ребёнок. Иногда пластическое интонирование возникает спонтанно (от «переизбытка чувств»). Это даёт возможность выразить своё восприятие музыки, не объясняя душевное состояние словами.

Использую на уроке приём Вероники Коэн преподавателя Иерусалимской академии – «Зеркала» - воплощение звучащей музыки в жесте. Учащиеся как в зеркале повторяют движения учителя. В. Коэн говорит: «Мои руки – это зеркала, в которых отражается музыка». Движение раскрепощает, снимает внутренний зажим. Но жестов не хватает, поэтому накапливаем определённый багаж.

Наиболее яркое и характерное достижение израильской национальной системы музыкального образования, во главе угла которой стоит серьезнейшая педагогическая проблема организации активного восприятия музыки, представляет собой методика «зеркал» доктора Вероники Коэн, успешно работающей в Иерусалимской академии музыки и танца и возглавляющей там кафедру музыкального образования.

Знакомство с этой удивительной женщиной состоялось благодаря помощи ее коллеги — нашей бывшей соотечественницы, одной из талантливых учениц Д. Б. Кабалевского, а ныне доктора, заведующей кафедрой музыкального образования Иерусалимской академии музыки и танца Т. Е. Вендровой. Будучи в Москве, она провела занятие со студентами музыкально-педагогического факультета Московского городского педагогического университета по методике доктора В. Коэн. Вот тогда-то мы впервые услышали и увидели, как увлекательно и по-новому можно работать со студентами. И студенты, и преподаватели заинтересовались, а руководство факультета стало искать возможность познакомиться с В. Коэн лично.

И такая возможность представилась. Профессора В. Коэн и Т. Е. Вен- дрова были приглашены в Москву на научно-практический семинар, посвященный современным проблемам развития музыкального образования, проводимый на музыкально-педагогическом факультете Московского городского педагогического университета. Там состоялась наше знакомство и началось сотрудничество.

Вероника Коэн сразу покорила преподавателей и студентов, а также многочисленную аудиторию учителей музыки московских школ своим магнетическим обаянием. Подчеркнуто скромная, улыбчивая и дружелюбная женщина даже не всегда нуждалась в переводчике: то, о чем она бегло говорила по-английски, по большей части, было всем понятно. А рассказала Коэн, как сама жизнь подтолкнула ее к поиску: как активизировать сознание и восприятие музыки в классе, «за партой» и в студенческой аудитории, когда дети и взрослые неподвижно внимают музыке и результаты этого процесса невидимы, а значит, и неподвластны контролю со стороны учителя. Как же сделать этот процесс практически активным и очевидным? Как подготовить учителя к практической деятельности такого рода?

Главный способ реализации этих задач доктор В. Коэн видит в сопровождении музыки движениями по принципу «зеркал» — отражения особенностей содержания и временного развития музыки в соответствующих движениях. Главным принципом в этом непростом занятии стал принцип соответствия движений характеру музыки. Причем это не простая двигательная импровизация (известная у нас как «пластическое интонирование»), а вполне и глубоко осмысленный творческий процесс поиска таких движений, которые отражали бы драматургию произведения и развитие его тематического материала. Конечно, осмысленность творческого поиска в данном случае сочетается с интуицией и непосредственной эмоциональной реакцией слушателя на музыку. Однако драматургическая целесообразность движений приобретает огромное значение — они должны быть максимально выразительными и соответствовать развитию музыкальной мысли.

 

ВІТАЄМО!!! НАМ 200 РОКІВ!

  • Віртуальний тур
  • Віртуальний тур
  • Віртуальний тур
  • Віртуальний тур

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
pemula maxwin mahjong3cuan stabil agen profitpola subuh mahjongwayspola gacor olympus viraloke1oke2oke3oke4oke5rm1rm2rm3rm4rm5rm6bocoran pola trik mahjong ways ala satpam malambocoran pola trik mahjong wins versi ojek onlinebocoran pola trik mahjong ways ala anak rantaumahjong wins 3 jackpot besarmahjong gak pake pola ribetputaran ajaib mahjong bikin tumbangmahjong jackpot saat tidak di harapakanmahjong hari ini modal nekatmahjong punya kejutan besar5 scatter bang densu menangmahjong wins 3 tradisional gacordelay 20 scatter mahjong ways 2pancing scatter viralpgsoft rtp mahjong ways 2scatter harian mahjong wins 3spin scatter mahjong waystips pemula mahjong waysjackpot mendalam mahjong ways 2mahjong wins munculkan jackpot tersembunyipenjual nasi goreng maxwin di mahjong ways 2jackpot tersembunyi mahjong wins 3asia2685asia2686asia2687asia2688asia2693asia2694asia2695asia2696heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88avivaequipments.comclarustologisticsAsli777doors2.mattsbm.comMpogalaxyrimashaop.comMPOGALAXYawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com