IV МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС «ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ГЛОБАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТСЬКОМУ ПРОСТОРІ: ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ»
Одеса 19-22 жовтня 2022 року
Одеса 19-22 жовтня 2022 року
Кафедра фізики Університету Ушинського запрошує здобувачів вищої освіти спеціальності 105 Прикладна фізика та наноматеріали, а також усіх бажаючих у середу, 29 червня 2022 року, о 13.00 год. на відкриту онлайн-лекцію
Університет Ушинського, запрошує всіх на День абітурієнта, який відбудеться 18 червня 2022 року об 11:00 в онлайн форматі на платформі Zoom.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД
«ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ
ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К. Д. УШИНСЬКОГО»
ЗАПРОШУЄ
взяти участь у роботі Міжнародної наукової конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених,
Присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського
До Дня науки в Україні бібліотека Університету Ушинського 18 та 19 травня 2022 р. о 14.30, для викладачів та науковців університету, проводить воркшоп «Державна реєстрація авторського права на науковий твір».
Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов (завідуюча проф. Єременко Т.Є.) Університету Ушинського та Освітній науково-інформаційний та культурний центр Держави Ізраїль (керівник - Слободянюк Анна) запрошує викладачів, студентів, аспірантів відвідати 19 травня 2022 року о 10.00 відкриту лекцію начальника відділу освіти, керівника центру оцінювання якості освіти Держави Ізраїль, професора Аріельского університету Ніци Давидович «Особистісний фактор у процесі дистанційного навчання». Лекція проводитиметься англійською мовою на платформі Зум в рамках святкування Днів Науки.
Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери
Управління фізичної культури і спорту Одеської обласної державної адміністрації
Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств Університету Ушинського
21.05.2022 о 9.40
Запрошуємо на онлайн-семінар, де буде розглянуті такі питання: