15 – 16 вересня 2016 року кафедрою математики та методики її навчання Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» спільно з Одеським обласним інститутом удосконалення вчителів, за підтримки видавництва «Ранок», було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи», присвяченої 200-річчю університету. В конференції взяли участь 141 науковець із закладів освіти ВНЗ України та 4 установ післядипломної освіти вчителів, 186 вчителів загальноосвітніх шкіл України. Всього 327 учасників конференції представили 18 регіонів України. У пленарному засіданні взяли участь провідні науковці, які досліджують проблему навчання математики учнів початкової, основної та старшої школи, серед яких були автори чинних в Україні підручників. Протягом другого дня конференції відбулися секційні засідання.
Секція 1. Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників. Наступність у формуванні предметної математичної компетентності учнів початкової та основної шкіл (Координатор – Р. Я. Романишин (м. Івано-Франківськ)).
Секція 2. Наступність у навчанні математики в основній та старшій школах (Координатор – І. В. Лов’янова (м. Кривий Ріг)).
Секція 3. Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін студентів ВНЗ (Координатор – В. О. Швець (м. Київ)).
Секція 4. Підготовка вчителя/викладача до реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними ланками освіти (Координатор – І. А. Акуленко (м. Черкаси)).
Науково-практичного характеру конференція набула завдяки майстер-класам для вчителів початкової, основної та старшої шкіл, проведені авторами чинних підручників: С. О. Скворцовою, О. В. Онопрієнко, Н. П. Листопад, В. Г. Бевз, О. І. Глобіним, Н. А. Тарасенковою та О. В. Школьним. Учасників конференції, окрім високого наукового рівня доповідей, об’єднувала любов до математики не тільки як освітньої галузі, але й особливої сфери впливу на всебічний гармонійний розвиток особистості, її інтелектуальну, а загалом і професійну сферу.