20 травня 2017 року в межах роботи ІІІ Міжнародного конгресу «Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі» в науковій бібліотеці Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського відбулося засідання Платформи ректорів педагогічних університетів і деканів педагогічних факультетів «Стратегічні діалоги про глобальні виклики системи підготовки вчителя майбутнього», модераторами якої виступили Перший заступник Міністра освіти і науки України В. В. Ковтунець, директор департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування МОН України А. Г. Шевцов та ректор Університету Ушинського О. Я. Чебикін. Понад 20 керівників вишів України, Білорусі, Кореї, Грузії, Чехії виступили з доповідями та взяли участь в обговоренні різних стратегій підготовки вчительських кадрів.
Відтак представники керівного складу Міністерства освіти і науки України В. В. Ковтунець і А. Г. Шевцов поділилися з присутніми візією шляхів подальшого реформування та забезпечення якості педагогічної освіти в нашій країні.
Доповідь професора Празького університету економіки пані Владіміри Дворжакової, яка понад 10 років очолювала Чеську акредитаційну комісію, була присвячена значущості забезпечення якості в підготовці педагогів.
Виступ професора Сеульського національного університету пана Юна Деесока порушив проблему формування творчої компоненти та її ролі в підготовці вчителів у Республіці Кореї.
Жваву дискусію викликало питання необхідності запровадження в систему підготовки педагогічних кадрів наскрізної підготовки інтегрованого магістра, що не передбачає отримання диплома бакалавра. У зв`язку із цим, А. Г. Шевцов зазначив, що наразі Міністерством освіти і науки України розглядається змога запровадження наскрізної підготовки вчителів, але в експертному середовищі домінує альтернативна думка. Підтримали запропоновану ректором Універистету Ушинського академіком О. Я. Чебикіним стратегію підготовки інтегрованого магістра, крім українських, також і ректор Білоруського державного педагогічного університету імені Максима Танка професор О. І. Жук, ректор Тбіліського педагогічного універистету професор Леван Джангулашвілі. Позитивним досвідом у справі запровадження інтегрованого магістра в галузі педагогічної освіти в Чехії та інших країнах ЄС поділилася професор В. Дворжакова.
Перший заступник Міністра освіти і науки України В. В. Ковтунець підбив підсумки роботи Платформи й окреслив головні завдання системи вищої педагогічної освіти в контексті реалізації концепції нової школи.