Фестиваль педагогічних інновацій

Під час Міжнародного конгресу «Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі» 20 травня 2017 року понад 120 педагогів навчальних закладів України стали учасниками Фестивалю педагогічних інновацій.

Учасники заходу мали можливість познайомитися з сучасними підходами до впровадження педагогічних інновацій, які майстерно презентували досвідченні вчителі – практики з навчальних закладів м. Львова, Миколаєва, Одеси та області. Доповідачі продемонстрували розмаїття методико-педагогічних ідей, які стали мотиватором до реалізації нового змісту освіти та розбудови Нової української школи. Обговорювалися проблеми, пов’язані з пошуком шляхів до нової школи через співпрацю та партнерство, визначалися орієнтири демократизації сучасного освітнього середовища, виявлялися можливості підготовки дітей з особливими освітніми потребами до життєдіяльності у сучасному суспільстві, з’ясовувалися системи виховання особистості в полікультурному середовищі.

Надзвичайно цікавими були обговорення слухачами проблем щодо навчання з використанням інтерактивних методів, які віддзеркалюють інтегративний підхід у початковій ланці. Означені питання започаткували вчителі м. Львова.

Учителями Біляєвського району Одеської області було презентовано інтегративний курс, в якому поєднані питання історії, географії, культури, екології, літератури та народознавства рідного краю, що отримав назву «Біляєвщина – мій рідний край».

Особливе зацікавлення викликали проблеми медіа інформаційної грамотності вчителів як умови реалізації концепції «Нової української школи», порушені заступником директора з наукової роботи Миколаївського муніципального колегіуму м. Миколаєва. Медіаграмотність визнано однією з ключових навичок ХХІ століття великою кількістю організацій: від ООН до професійних освітніх інституцій. Саме потенціал медіа-освіти здатний докорінно змінити взаємини між вчителем та учнем, даючи змогу для діалогу і спільних роздумів. Наразі, коли в Україні розробляються нові стандарти та розпочнеться освітня реформа, важливо, щоб медіа грамотність стала наскрізною навичкою. У стандарті Нової української школи передбачено, що формування медіаграмотності має відбуватись у двох основних напрямах. Перший, медіа-освіта як складова інформаційно-цифрової компетентності, спрямований на здатність шукати, оцінювати, використовувати і створювати інформацію для досягнення особистих, суспільних, професійних та освітніх цілей; розуміти функції медіа та інших постачальників інформації (наприклад, бібліотек, в яких медіа ресурсом є книги), оцінювати надійність даних. Медійна грамотність як елемент інформаційної грамотності, передбачає насамперед аналітичний підхід до медіа середовищ – здатність сприймати медіа середовище критично і уміння виражати себе через медіа. Другий – це інтеграція елементів інформаційної та медійної грамотності в зміст усіх освітніх галузей.

Представлені ідеї та розробки були відзначені Першим заступником Міністра освіти і науки України Ковтунцем В. В. та ректором ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» академіком Чебикіним О. Я., які нагородили дипломами та медалями «Педагог-новатор» 12 освітян: Скорич С. І., директора спеціалізованої загальноосвітньої школи – інтернату «Болградська гімназія імені Г. С. Раковського», Денисенко О. М., психолога Миколаївського муніципального колегіуму Миколаївської області, Зелінську О. І., учителя початкових класів середньої загальноосвітньої школи № 73 м. Львів; Ганик О. В., учителя початкових класів загальноосвітньої школи «Дивосвіт» м. Львів; Гальвіцьку О. Л., учитель початкових класів середньої загальноосвітньої школи № 24 м. Львів, Хоршунову Л. Ю., учителя початкових класів загальноосвітньої школи І ст. «Джерельце» м. Львів; Болгарина І. С., директора гімназії №5 м. Одеса; Ковальчук Т. А., учителя музики Одеської приватної школи-гімназії «Мрія»; Шинкаренко Т. А., учитель української мови та літератури Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; Старцеву О. А., учителя музичного мистецтва Овідіопільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія», лауреата обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017» з номінації «Музичне мистецтво»; Майстренко І. І., класного керівника, переможця обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (2015), учителя Одеської гімназії № 8; Поцелуєву Я. Ю., учителя англійської і німецької мов Одеської ЗОШ №35; Сіраєву О. Г., директора загальноосвітнього політехнічного ліцею ІІ-ІІІ ступенів м. Ізмаїл.

 

Доктор педагогічних наук,
професор І. М. Богданова



 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 mahjong ways 2 mode scatterbel freespin mahjong wayslink mahjong wins pragmaticuraian pola gacor mahjongbudiman jackpot gede di mahjongfaktor penting spin mahjongkecepatan kontrol mas aris main mahjongreferensi taktik mahjong ways 2kaisar89pinbet76kompas76ABC1131 Slot Dana Gacorakun game server filipinateknik mahjong ways 2ciri akun game gacor calon maxwinakun gacor princessakun gacor mahjong1913 mahjong cepat kaya1914 mahjong menang besar1915 mahjong spin sekali1916 mahjong kok jadi ginijalan menuju jackpot mahjong wins 3sensasi cuan ngalir mahjong winskemenangan terbukti jelas mahjong ways 2pola kemenangan rahasia mahjong ways 2kemenangan menantimu di mahjong ways dan mahjong wins 3jalan pintas menang spektakuler mahjong ways 3mesin cetak cuan mahjong winsgame seru cuan tumpah mahjong wins 3main mahjong wins black scatterkekuatan dadu mahjong ways 2main mahjong dompet makin beratcuan ngalir tanpa henti mahjong ways 2jackpot menggoda mahjong wayspanen cuan beruntun mahjong ways 2kisah fahmi trik sweet bonanza rutin kirim uang orang tuaformula pola spiral mahjong ways 2 perkalian x2000algoritma mahjong ways ramadan lebih stabil dan gacorheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303amp rawit303ABC1131mpoxlABC1131 AMP