Напрям підготовки "Дошкільна освіта". Запитання до державних іспитів на 2014-2015 н.р.

Факультет дошкільної педагогіки та психології

Кафедра теорії і методики дошкільної освіти.

Напрям підготовки "Дошкільна освіта". Запитання до державних іспитів на 2014-2015 н.р.

 

Запитання до державних іспитів на 2014-2015 н.р.

Дошкільна лінгводидактика. Теорія і методика навчання дітей рідної мови в дошкільному закладі освіти

  1. Розвиток зв’язного мовлення. Типи зв’язного мовлення, функції і форми мовлення. Вікова мовленнєва періодизація.
  2. Художньо-мовленнєва компетенція дітей. Форми і методи роботи з книгою в дошкільному навчальному закладі.
  3. Базова характеристика мовленнєвого розвитку дітей. Види і типи мовленнєвої компетенції.
  4. Сучасні дослідження з української дошкільної лінгводидактики в Україні.
  5. Шляхи і методи ознайомлення дітей з українськими традиціями, звичаями, оберегами. Варіантні програми з народознавства.
  6. Методика навчання дітей української мови в російськомовних дошкільних навчальних закладах. Варіантні програми з української мови.

Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень у дітей

  1. Особливості сприймання дітьми дошкільного віку просторових уявлень. Методика використання ігрових прийомів у процесі занять. Аналіз збірок дидактичних ігор за програмою «Українське дошкілля». Програма «Українське дошкілля».
  2. Методика формування у дітей різних вікових груп кількісних уявлень. Дослідження цієї проблеми на сучасному етапі в Україні.
  3. Методика навчання дошкільників розв’язування арифметичних задач.
  4. Форми і методи використання загадок, головоломок, завдань з народної математики в роботі з дошкільниками.
  5. Проблема наступності в роботі дошкільного навчального закладу і початкової школи з математики.

Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальної діяльністю дітей

  1. Художній образ в дитячих малюнках.
  2. Ознайомлення дошкільників з видами та жанрами образотворчого мистецтва.
  3. Особливості зображувальної діяльності дітей дошкільного віку.
  4. Види образотворчої діяльності та методика їх проведення в дошкільному навчальному закладі. (За вибором)
  5. Ознайомлення дошкільників з декоративно-прикладним мистецтвом України.

Методика музичного виховання дітей

  1. Види музичної діяльності дітей дошкільного віку, їх характеристика.
  2. Методика організації самостійної музичної діяльності дітей в дошкільному навчальному закладі.
  3. Музичне виховання дітей в сім’ї.
  4. Види музичних розваг та методика їх проведення в дошкільному навчальному закладі.
  5. Музичні заняття – провідна форма музичної діяльності дітей в дошкільному навчальному закладі. Види, типи музичних занять, методика їх проведення.

Методики фізичного виховання дітей

  1. Схарактеризувати типи і структуру занять з фізичної культури, визначити особливості методики їх проведення в різних вікових групах.
  2. Обґрунтувати значення рухової активності дітей дошкільного віку, розкрити форми та методи її організації.
  3. Обґрунтувати значення ранкової гімнастики, розкрити методику її у проведення в різних вікових групах.
  4. Схарактеризувати фізичні вправи в залежності від їх класифікації, визначити особливості методики навчання дітей дошкільного віку фізичних вправ.
  5. Обґрунтувати значення рухливих ігор, розкрити особливості організації та методики їх проведення.

Основи природознавства з методикою

  1. Схарактеризувати види дидактичних ігор природничого змісту та розкрити методику їх проведення в різних вікових групах. Проаналізувати та зіставити зміст 2-3 збірників дидактичних ігор.
  2. Обґрунтувати шляхи і методи реалізації завдань екологічного виховання в дошкільному навчальному закладі. Розкрити сутність проблем екологічного виховання в Україні на сучасному етапі.
  3. Схарактеризувати види праці дітей у природі та розкрити методику їх проведення.
  4. Обґрунтувати значення методів безпосереднього ознайомлення дітей з природою у системі роботи дошкільного навчального закладу. Розкрити сутність основних положень сучасних досліджень з проблеми розвитку спостережливості засобом природи.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського