25 березня 2024 року кафедрою загальної та диференціальної психології було проведено круглий стіл за темою: «Академічна доброчесність і наукова етика у діяльності психолога».
У засіданні приймали участь науково-педагогічні працівники кафедри загальної та диференціальної психології, здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Прикладна і практична психологія» і ОПП «Практична психологія» та здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Психологія».
Вступне слово виголосила завідувачка кафедри загальної та диференціальної психології доктор психологічних наук, професор Марія Йосипівна Казанжи, яка привітала усіх присутніх, ознайомила з планом роботи круглого столу та зазначила, що однією з ключових складових внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах вищої освіти є університетська система забезпечення академічної доброчесності. Академічна доброчесність визначає загальноприйняті світовою спільнотою стандарти здійснення освітньої та наукової діяльності здобувачами вищої освіти та науково-педагогічними співробітниками університету. Дотримання норм академічної доброчесності сприяє задоволенню вимог до викладення достовірних результатів проведених наукових досліджень як викладачами кафедри загальної та диференціальної психології, так і здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Спікерами даного заходу виступили викладачі кафедри загальної та диференціальної психології: кандидат психологічних наук, доцент І.В.Бринза з темою «Інтелект у створенні доброчесного освітнього середовища»; доктор психологічних наук, професор О.П.Саннікова з темою : «Проблеми адаптації психодіагностичних методик»; кандидат психологічних наук, доцент Ю.Г.Черножук з темою :«Історичний екскурс плагіату»; кандидат психологічних наук, доцент О.О.Водолазська з темою «Можливості тьюторства у освітній системі магістрантів- психологів».
До участі у заході також було запрошено старшого викладача кафедри прикладної математики та інформатики В.А.Корабльова, який презентував доповідь за темою « Штучний інтелект та академічна доброчесність».
По завершенні обговорення здобувачі висловили за можливість прийняти участь у обговоренні важливого питання системи освітньої підготовки майбутніх психологів до професійної діяльності.