Науково-педагогічна практика дала змогу ознайомитися з нормативними документами, метою, завданням, змістом, структурою та особливостями організації освітнього процесу на кафедрі, удосконалити науково-теоретичні знання з проблем освіти, вивчити і проаналізувати рекомендації щодо проведення лекційних, семінарських та практичних занять у закладах вищої освіти, схарактеризувати актуальні проблеми професійної підготовки здобувачів освіти, сформувати вміння аналізувати досвід і практику роботи викладачів Університету Ушинського.
Особлива увага приділялася проведенню здобувачкою лекційних та практичних занять, організаційних заходів.
Проходження науково-педагогічної практики дозволило набути досвід та сформувати компетентності, необхідні у майбутній викладацькій діяльності, поглибити і закріпити знання з дисциплін педагогічного спрямування.