На кафедрі музичного мистецтва і хореографії на базі лабораторії «Інновації мистецької освіти» професор О.Є. Реброва та кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри Л.В. Степанова провели цікавий освітній захід: бінарна форма практичного заняття. У заході взяли участь здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей: 025 Музичне мистецтво та 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) а також здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та 011 Освітні, педагогічні науки, що навчаються за ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти».
Технологія практичної бінарності полягала в поєднанні змістових ліній таких дисциплін як: «Художня культура в контексті мистецької освіти», «Методологія і методи досліджень педагогіки мистецтва», а також науково-педагогічної практики, що проходять аспіранти двох спеціальностей.
Алгоритм проведення був наступний: магістрант Микола Удич підготував презентацію на тему: «Соціальна суть мистецтва та його значення в житі суспільства і особистості». Він широко представив ілюстративний матеріал, скориставшись інтернет-ресурсами. Після презентації було здійснено низку алгоритмічних дій. Дії викладачів: задавання проблемних питань аудиторії стосовно повноти розкриття теми відповідно до означених функцій мистецтва, визначення рекомендацій щодо покращення презентативності пропонолваного матеріалу на майбутнє. Питання були адресовані як усій аудиторії, так і конкретним учасникам. Перевага надавалася аспірантам, оскільки вони наразі проходять педагогічну практику.
Наступний крок: застосування техніки герменевтичного наративу стосовно представленого ілюстративного матеріалу та його відповідності зазначеним доповідачем функціям мистецтва. Кожний твір викликав у здобувачів різні ставлення, міркування, образні уявлення та відчуття. Віталося відверте, щире висловлювання своїх вражень та переживань. Аудиторія була великою, отже відверто висловитися здобувачам було важко. Але тут активними учасниками стали викладачі, які своїм прикладом, відвертими оцінками-наративами спонукали здобувачів до висловлювань. Знов активнішими виявилися аспіранти, що засвідчило їхню педагогічну здатність вести діалог з аудиторією, бути щирими в оцінках та своїх враженнях щодо художнього образу.
Бінарний практикум також мав й інформаційний характер, оскільки викладачі під час обговорень та дискусій надавали достатньо нової інформації, а також поверталися до навчальної інформації, яку вивчали і магістранти, і аспіранти на попередньому семестрі.
Проведений захід активізував здобувачів та надав їм змогу обрати форми проведення практичних занять у наступному та у своїй подальшій педагогічній роботі в закладах освіти різних рівнів у майбутньому. А для аспірантів – це форма, яку вони опрацювали в межах науково-педагогічної практики, якою вони можуть скористуватися для подальших досліджень.