Загальний рейтинговий список робіт з галузі «Педагогічна та вікова психологія»
2020/2021 навчальний рік
|
№ з/п |
№ реєстрації |
Шифр роботи |
Рецензент 1 |
Рецензент 2 |
Загальний бал |
Середній рейтинговий бал |
Рейтинг |
|
1. |
43 |
ЗПР |
91 |
97 |
188 |
94 |
1 |
|
2. |
13 |
Відносини підлітка |
90 |
89 |
179 |
89,5 |
2 |
|
3. |
17 |
Мотивація онлайн |
90 |
85 |
175 |
87,5 |
3 |
|
4. |
29 |
Гіперактивність |
87 |
85 |
172 |
86 |
4 |
|
5. |
34 |
Цінності булерів |
80 |
91 |
171 |
85,5 |
5 |
|
6. |
24 |
Експериментальний пристрій |
81 |
87 |
168 |
84 |
6 |
|
7. |
38 |
Потенціал студентів |
77 |
90 |
167 |
83,5 |
7 |
|
8. |
46 |
Гамбіт |
91 |
75 |
166 |
88 |
8 |
|
9. |
39 |
Суїцид |
82 |
83 |
165 |
82,5 |
9 |
|
10. |
9 |
Страхи |
82 |
81 |
163 |
81,5 |
10 |
|
11. |
66 |
Нейро |
81 |
81 |
162 |
81 |
11 |
|
12. |
44 |
Спілкування |
73 |
88 |
161 |
80,5 |
12 |
|
13. |
28 |
Емоційний інтелект2 (м. Бердянськ) |
78 |
80 |
158 |
79 |
13 |
|
14. |
4 |
Auto-DC |
59 |
96 |
155 |
77,5 |
14 |
|
15. |
60 |
Прийшла весна |
75 |
79 |
154 |
77 |
15 |
|
16. |
72 |
Життєві цінності |
77 |
70 |
147 |
73,5 |
16 |
|
17. |
54 |
Емоційний інтелект3 (м. Суми) |
61 |
85 |
146 |
73 |
17 |
|
18. |
67 |
Пандемія і самотність |
75 |
70 |
145 |
72,5 |
18 |
|
19. |
35 |
Щаслива дитина |
81 |
64 |
145 |
72,5 |
18 |
|
20. |
2 |
Субкультура |
69 |
75 |
144 |
72 |
19 |
|
21. |
79 |
Енн Ширлі |
62 |
82 |
144 |
72 |
19 |
|
22. |
71 |
Блакитні хвилі |
60 |
83 |
143 |
71,5 |
20 |
|
23. |
47 |
Гарна посмішка |
68 |
75 |
143 |
71,5 |
20 |
|
24. |
45 |
Меркурій |
71 |
71 |
142 |
71 |
21 |
|
25. |
26 |
Зрозумій мене |
69 |
73 |
142 |
71 |
21 |
|
26. |
11 |
Емоційний інтелект (м. Харків) |
57 |
84 |
141 |
70,5 |
22 |
|
27. |
33 |
De facto |
75 |
66 |
141 |
70,5 |
22 |
|
28. |
63 |
ФРІДРІХ |
68 |
72 |
140 |
70 |
23 |
|
29. |
14 |
Благополуччя підлітка |
63 |
77 |
140 |
70 |
23 |
|
30. |
81 |
Психологічний супровід військовослужбовців |
65 |
74 |
139 |
69,5 |
24 |
|
31. |
50 |
Життєстійкість |
68 |
71 |
139 |
69,5 |
24 |
|
32. |
21 |
БЕРКУТ |
70 |
68 |
138 |
69 |
25 |
|
33. |
75 |
Мука вибору або світ невротичного підлітка |
67 |
69
|
136 |
68 |
26 |
|
34. |
64 |
Емоційний інтелект4 (м. Київ) |
70 |
65 |
135 |
67,5 |
27 |
|
35. |
55 |
Смисложиттєва криза |
62 |
71 |
133 |
66,5 |
28 |
|
36. |
49 |
Харизматична особистість |
61 |
70 |
131 |
65,5 |
29 |
|
37. |
8 |
Полька Єви |
66 |
64 |
130 |
65 |
30 |
|
38. |
70 |
Творчі здібності |
78 |
52 |
130 |
65 |
30 |
|
39. |
62 |
Подія |
53 |
76 |
129 |
64,5 |
31 |
|
40. |
59 |
Містерія аномії |
41 |
87 |
128 |
64 |
32 |
|
41. |
53 |
Яблуко |
67 |
61 |
128 |
64 |
32 |
|
42. |
58 |
Девіантна поведінка |
67 |
61 |
128 |
64 |
32 |
|
43. |
61 |
Стара фортеця |
48 |
80 |
128 |
64 |
32 |
|
44. |
3 |
Обдарованість підлітків |
74 |
52 |
126 |
63 |
33 |
|
45. |
80 |
Самоактуалізація |
68 |
58 |
126 |
63 |
33 |
|
46. |
78 |
Дисфункційний шлюб |
65 |
61 |
126 |
63 |
33 |
|
47. |
31 |
Sapere aude |
55 |
71 |
126 |
63 |
33 |
|
48. |
5 |
Identity |
60 |
66 |
126 |
63 |
33 |
|
49. |
74 |
Спокій, тільки спокій |
75 |
50 |
125 |
62,5 |
34 |
|
50. |
82 |
Механізми захисту |
69 |
55 |
124 |
62 |
35 |
|
51. |
52 |
Ініціативність |
56 |
68 |
124 |
62 |
35 |
|
52. |
16 |
Розвиток особистості |
49 |
75 |
124 |
62 |
35 |
|
53. |
69 |
Емоційний інтелект5 (м. Львів) |
70 |
52 |
122 |
61 |
36 |
|
54. |
73 |
Лідерство |
61 |
61 |
122 |
61 |
36 |
|
55. |
77 |
Мотивація і успіх |
61 |
61 |
122 |
61 |
36 |
|
56. |
18 |
СК |
61 |
60 |
121 |
60,5 |
37 |
|
57. |
37 |
Емпатія у школярів |
55 |
66 |
121 |
60,5 |
37 |
|
58. |
20 |
КОЛДФІЛД |
62 |
58 |
120 |
60 |
38 |
|
59. |
22 |
Життєстійкість підлітка |
60 |
60 |
120 |
60 |
38 |
|
60. |
42 |
Самота |
51 |
69 |
120 |
60 |
38 |
|
61. |
10 |
Психологічний захист |
62 |
57 |
119 |
59,5 |
39 |
|
62. |
27 |
Агресивність та адаптація |
51 |
65 |
116 |
58 |
40 |
|
63. |
51 |
Самість |
63 |
51 |
114 |
57 |
41 |
|
64. |
41 |
Досягнення мети |
46 |
68 |
114 |
57 |
41 |
|
65. |
19 |
Сакура |
60 |
53 |
113 |
56,5 |
42 |
|
66. |
23 |
DALUINAB |
66 |
45 |
111 |
55,5 |
43 |
|
67. |
7 |
Стереотип |
60 |
50 |
110 |
55 |
44 |
|
68. |
65 |
Сім’я як система |
52 |
57 |
109 |
54,5 |
45 |
|
69. |
32 |
CARPE DIEM |
55 |
53 |
108 |
54 |
46 |
|
70. |
1 |
Психологічна стійкість |
59 |
45 |
104 |
52 |
47 |
|
71. |
12 |
Мотивація особистості |
70 |
33 |
103 |
51,5 |
48 |
|
72. |
56 |
Адаптація п’ятикласників |
50 |
52 |
102 |
51 |
49 |
|
73. |
57 |
Люблю казку |
54 |
46 |
100 |
50 |
50 |
|
74. |
6 |
Media |
31 |
68 |
99 |
49,5 |
51 |
|
75. |
76 |
INABNOAO |
48 |
50 |
98 |
49 |
52 |
|
76. |
15 |
Емоції і стрес |
39 |
57 |
96 |
48 |
53 |
|
77. |
48 |
Стиль поведінки |
49 |
46 |
95 |
47,5 |
54 |
|
78. |
25 |
Темпоральність та саморегуляція |
44 |
43 |
87 |
43,5 |
55 |
|
79. |
30 |
Стройовий плац |
37 |
49 |
86 |
43 |
56 |
|
80. |
68 |
Маніпуляція |
25 |
52 |
77 |
38,5 |
57 |





































