19-20 вересня 2019 року в Університеті Ушинського відбулася міжнародна науково-практична конференція «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи», присвячена 195-річчю з дня народження видатного вітчизняного педагога Костянтина Дмитровича Ушинського. Ініціаторами проведення заходу стали викладачі кафедри педагогіки.
Учасників конференції привітала проректор з наукової роботи, доктор педагогічних наук, професор Тетяна Іванівна Койчева, яка наголосила на тому, що сьогодні є потреба у більш пильному й прискіпливому розгляді та об’єктивному осмисленні педагогічної спадщини великого педагога у зв’язку з реформуванням української школи, а також відзначення ювілейної дати.
Відкрила пленарне засідання доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки, психології і педагогічних інновацій Інна Михайлівна Богданова. Вона представила присутнім доповідь на тему «Самоконцепція як провідна стратегія становлення та розвитку особистості майбутніх фахівців соціономічної сфери». Про особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи йшлося у виступі виконуючої обов’язки завідувача кафедри педагогіки, доктора педагогічних наук, професора Ірини Анатоліївни Княжевої. Порівняльну характеристику української і польської педагогічної освіти у своїй доповіді здійснила доктор педагогічних наук, професор кафедри музичного мистецтва і хореографії Галина Юріївна Ніколаї. Проблеми підготовки майбутніх педагогів дошкільної і початкової ланок освіти в умовах сьогодення порушив доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри дошкільної педагогіки Анатолій Олексійович Листопад. Поділилися досвідом організації роботи зі шкільними вчителями кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри освітнього лідерства Київського національного університету імені Бориса Грінченка Оксана Євгенівна Матвійчук. Чинники становлення педагогічного професіоналізму розкрив у своїй доповіді кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Олександр Михайлович Яцій. Учасники конференції продовжили свою роботу по секціях.