Контакти

Адреса - 65020, м.Одеса, вул Старопортофранківська, 26 (головний корпус), третій поверх, каб. 58.
Ел.пошта – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
                    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Професійний розвиток кадрів

Професійний розвиток кадрів


Викладачі кафедри підвищують свій професійний розвиток, беручи участь у науково-педагогічних стажуваннях, семінарах, медіа-консультаціях, тренінгах, вебінарах, дистанційних курсах, онлайн конференціях, тренінгах, майстер-класах за фахом тощо як в Україні, так і за її межами.

Колектив кафедри, усвідомлюючи, що для сучасного викладача закладу вищої освіти, який бажає бути справжнім фахівцем-професіоналом, який іде в ногу з часом, бажає бути завжди конкурентоспроможним, у тренді, постійно працює над своїм професійним зростанням. Сьогодні ідея безперервного навчання, освіти впродовж життя як ніколи усвідомлюється і реалізується через формальну, неформальну та інформальну форми освіти.

За останні роки члени кафедри пройшли:

  • підвищення кваліфікації в Університеті менеджменту інформаційних систем (м. Ріга, Латвійська Республіка) (професор Койчева Т. І., 2016 р.);
  • стажування за програмою «Педагогіка вищої школи» без (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2017 р.) (професор Княжева І. А.);
  • стажування за програмою «Актуальні проблеми соціальної педагогіки» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2017 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • стажування за програмою «Методика викладання педагогічних дисциплін у вищій школі» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2019 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • дистанційне стажування для управлінців закладів вищої освіти «Сучасні принципи здійснення науково-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти» у Харбінському інженерному університеті (м. Харбін КНР, 2019 р.) (професор Койчева Т. І.);
  • стажування за програмою «Методика викладання педагогічних дисциплін у вищій школі» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2019 р.) (професор Осипова Т. Ю., доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку» (ТОВ «Всеосвіта», 2019 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність і наукова комунікація викладача в цифрову епоху» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020 р.) (професори Койчева Т. І., Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації для педагогічних і науково-педагогічних працівників в Університеті Марії Кюрі-Склодовської (Республіка Польща) за навчальною програмою стажування «Організація освітнього процесу в галузі педагогіки і психології в Україні та країнах ЄС» (доцент Гурін Р. С., 2020 р.);
  • стажування за навчальною програмою «Менеджмент освіти» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020 р.) (професор Княжева І. А.)
  • науково-педагогічне стажування «Педагогічна та психологічна освіта як складова частина системи освіти України та країн ЄС№ у Куявському університеті у Влоцлавеку (Республіка Польща, 2020 р.) (доценти Бартєнєва І. О., Ноздрова О. П., Яцій О. М.);
  • підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність і наукова комунікація викладача в цифрову епоху» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Оценка научных публикаций: современные инструменты и их корректное применение: Ответственная наукометрия: данные и показатели; Система Антиплагиат: корректное использование редакторами и авторами современных инструментов обнаружения заимствований» (Clarivate Web of Science, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Технології створення та виготовлення методичних розробок. Ідеї, реалізація, собівартість» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Публікаційна стратегія науковця» (Clarivate Web of Science, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Академічна доброчесність – запорука успішного розвитку науки і держави» (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Національний технічний університет, Clarivate, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Формування емоційної стійкості педагога в процесі підготовки до нового навчального року» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Секрет ораторства для педагогів. Кейси та поради» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Педагогічна майстерність: міф чи реальність» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Наукова комунікація в цифрову епоху». Опрацьовуємо тест» (Clarivate Web of Science, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Фасилітація: взаємодія у форматі педагогіки партнерства» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Коучінг в освіті» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Відбір видань до Web of Science Core Collection: критерії якості, процедура оцінювання» (Clarivate Web of Science, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Можливості аналітичного інструменту InCites» (Clarivate Web of Science, 2020 р.) (професор Осипова Т. Ю.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Медійна грамотність в освітньому процесі ЗЗСО» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • навчання в онлайн-школі «Офіс 365: тестування програмних результатів навчання здобувачів вищої освіти» (Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Регіональний інформаційно-ресурсний центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфериЦентр соціально-політичних досліджень «Політикус», 2020 р.) (професор Койчева Т. І.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Лепбук як інструмент реалізації практичного і творчого навчання» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «Переконування і навіювання в освітньому процесі» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • підвищення кваліфікації за видом «вебінар» на тему «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» (ТОВ «Всеосвіта», 2020 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Web of Science у новому інтерфейсі» (Clarivate Web of Science, 2021 р. ) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Референс-менеджер EndNote: оформлення публікації за форматом видання» (Clarivate Web of Science, 2021 р.) (доцент Галіцан О. А.);
  • вебінар «Відповідальна наукометрія» (Clarivate Web of Science, 2021 р.) (професор Койчева Т. І., доцент Галіцан О. А.).
  • проходження стажування на базі ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» на тему «Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти» (180 год., 6 кредитів ЄКТС). Сертифікат № ПС 32/1-001/004/2022 від 20.06.2022 надано доценту І.О. Бартєнєвої.
  • підвищення кваліфікації на тему «Використання хмаро орієнтованого навчального середовища Microsoft 365 (ІІ-етап)». (10 год.) на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Сертифікат КН № 32/1 –003/0018/2022 від 30.05.2022 р. надано професору І.А. Княжевій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти» на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», соціально-гуманітарний факультет. Сертифікат № ПС 32/1-001/046/2022 від 20 червня 2022 року 10.06.2022-20.06.2022. (180 год., 6 кредитів ЄКТС) надано доценту О.П. Ноздровій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Роль соціального та емоційного інтелекту як найважливіших soft-skills XXI століття в освітньому процесі» у Центрі українсько-європейського наукового співробітництва (180 годин, 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво № АDV-060308-PSAU від 16.04.2023 надано доценту І.О. Бартєнєвої.
  • семінар на тему «Медіаграмотність в умовах воєнного часу: нові виклики та ресурси» (4 год.) на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Сертифікат ІБ № 32/1 – 025/0104/2023 надано професору І.А. Княжевій.
  • семінар на тему «Медіаграмотність в умовах воєнного часу: нові виклики та ресурси» (4 год.) на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Сертифікат ІБ №32/1 – 025/0007/2023  від 20.06.2023 надано доценту І.С. Артемьєвій.
  • підвищення кваліфікації наукових керівників PhD за пілотною програмою «Інноваційний науковий керівник» на базі ВГО «Інноваційний університет» у співпраці з закладами вищої освіти та науковими установами. Сертифікат № 1747 (90 год.) від 05.2023 – 31.05.2023 надано професору І.А. Княжевій.
  • Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» PAGOSTE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні». Сертифікат № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP від 06.07.2023-07.07.2023 надано професору І.А. Княжевій.
  • тренінг «Діджиталізація, співпраця та дуальна професійна освіта в німецькомовних країнах: проблемні питання та шляхи їх вирішення» (8 год.) (професор І.А. Княжева)
  • підвищення кваліфікації на базі Освітньої онлайн платформи «Зрозуміло!» на тему «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!» Сертифікат № c4d179b0f0cf48a2aeb54fa0fc0ba12b від 05. 03. 2023 р (6 годин, 0,2 кредити ECTS) надано професору Т.І. Койчевій.
  • підвищення кваліфікації наукових керівників PhD за пілотною програмою «Інноваційний науковий керівник» на базі ВГО «Інноваційний університет» у співпраці з закладами вищої освіти та науковими установами. Сертифікат № 1751 (90 год.) від 05.2023 – 31.05.2023 надано професору Т.І. Койчевій.
  • підвищення кваліфікації наукових керівників PhD за пілотною програмою «Інноваційний науковий керівник» на базі ВГО «Інноваційний університет» у співпраці з закладами вищої освіти та науковими установами. Сертифікат № 1786 (90 год.) від 05.2023 – 31.05.2023 надано професору Т.Ю. Осиповій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Роль соціального та емоційного інтелекту як найважливіших soft-skills XXI століття в освітньому процесі» (180 годин, 6 кредитів ЄКТС) на базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва. Свідоцтво № АDV-0603120-PSAU від 16.04.2023 року надано доценту О.П. Ноздровій.
  • програма підвищення кваліфікації «Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації»  18.052024 – 28.06.2024 (180 год.) Університет Ушинського (Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери, соціально-гуманітарний факультет),  сертифікат  № ПС 32/1 – 001/001/2024 від 28.06.2024 надано доценту І.С. Артемьєвій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології».01.01.2024 -11.02.2024 (180 годин, 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво № ADV–010104–ATC від 11.02.2024 року надано доценту І.О. Бартєнєвій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології». 01.01.2024 -11.02.2024 (180 годин, 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво № ВDV-010169 - АТС від 11.02.2024 року надано доценту О.А. Галіцан.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології».01.01.2024 -11.02.2024 (180 годин, 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво № АDV-010169 - АТС від 11.02.2024 року надано доценту О.П. Ноздровій.
  • тренінг «Діджиталізація, співпраця та дуальна професійна освіта в німецькомовних країнах: проблемні питання та шляхи їх вирішення» (8 год.). Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» PAGOSTE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні». 06.07.2023-07.07.2023. Сертифікат № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP надано професору І.А. Княжевій.
  • Програма «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології» 01.01.2024-11.02.2024. На базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва. Сертифікат № ADV-010145-ATC від 11.02.2024 (6 кредитів, 180 год.) надано професору І.А. Княжевій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології». 01.01.2024 – 11.2024. (180 год.) на базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва та Науково-освітнього центру професійного розвитку Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого. Свідоцтво про підвищення кваліфікації №ADV-010147-ATC від 11.02.2024. надано професору Т. І Койчевій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Актуальні напрями грантових програм в закладах освіти». 05.08.2024 – 15.2024. (180 год., 6 кред.) на базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва та Полтавського державного аграрного університету. Свідоцтво про підвищення кваліфікації №ADV-050809-PSAU від 15.09.2024. надано професору Т. І Койчевій.
  • підвищення кваліфікації за програмою «Інновації в системі шкільної та університетської освіти». 24.09.2024-26.11.2024. (180 год., 6 кред.) на базі Харбінського інженерного університету (КНР). Сертифікат відповідності КТ № 2024111102 від 11.11.2024 р. надано професору Т. І Койчевій.

 

Наукова лабораторія

Положення про лабораторію

План лабораторії

Основні публікації лабораторії

Звіт про роботу наукової лабораторії за 2023-2024 рік

Звіт про роботу наукової лабораторії за 2022-2023 рік

Звіт про роботу наукової лабораторії за 2020 рік

Звіт про роботу наукової лабораторії за 2019 рік


Науково-дослідна Лабораторія «Інновації в освіті» кафедри педагогіки.

 Діяльність Лабораторії здійснюється згідно із законами України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про вищу освіту», «Про освіту»

Завідувач лабораторії – доктор педагогічних наук, професор Княжева Ірина Анатоліївна.

Метою діяльності науково-дослідницької лабораторії «Інновації в освіті»  є проведення наукових досліджень, виконання науково-дослідних робіт, виготовлення наукової продукції на замовлення підприємств, організацій, установ та фірм, провадження інноваційної діяльності, залучення науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів і студентів до розроблення прикладних проблем гуманітарних наук.

Основними науковими напрямами лабораторії «Інновації в освіті» кафедри педагогіки є:

  - інновації в освіті як чинник професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти.

  - проєктування професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти.

Основними завданнями наукової лабораторії «Інновації в освіті» кафедри педагогіки є:

  • вивчення та узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду щодо проєктування професійного становлення майбутніх фахівців;
  • розроблення і наукове обґрунтування моделі й педагогічної технології професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти;
  • експериментальне дослідження ефективності розроблених моделей педагогічної технології професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти;
  • узагальнення отриманих результатів дослідження, їх упровадження в практику освітнього процесу ЗВО;
  • сприяння підвищенню якості інноваційної підготовки спеціалістів і науково-педагогічних кадрів, росту кваліфікації викладачів університету.

Організаційна робота

vih

Рекомендації щодо написання есе

Викладачі кафедри педагогіки беруть активну участь в організаційній роботі.

Завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, професор Княжева Ірина Анатоліївна відіграє ключову роль у розвитку науково-педагогічної спільноти Університету Ушинського через свою активну участь у вчених радах і робочих групах з розроблення освітніх програм. Вона має значний досвід як учений секретар спеціалізованої вченої ради Д.41.053.01, де з 2015 року і дотепер забезпечує організаційний та методичний супровід наукових процесів у відповідній галузі. Усі викладачі кафедри педагогіки беруть активну участь у роботі разових спеціалізованих учених рад.

З 2023 року членство доктора педагогічних наук, професора Княжевої Ірини Анатоліївни в редакційній колегії журналів категорії «Б» «Наука і освіта» та разом із кандидатом педагогічних наук, доцентом Ольгою Анатоліївною Галіцан у редакційній колегії журналу «Preschool Education: Global Trends», свідчить про високу наукову репутацію та активну участь у фахових виданнях. Подібну організаційну роботу проводять доктор педагогічних наук, професор Койчева Тетяна Іванівна, яка є заступником головного редактора фахового видання «Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського» та членом редакційної колегії фахового видання Збірника наукових праць Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна «Наукові записки кафедри педагогіки» від 2017 року і дотепер; кандидат педагогічних наук, доцент Бартєнєва Ірина Олександрівна, яка з травня 2022 року – член редколегії наукового фахового видання категорії Б «Перспективи та інновації науки»; та професор Осипова Тетяна Юріївна, яка з 2013 року – дійсний член редколегії фахового журналу «Фізико-математична освіта», затвердженого як фахове наукове видання категорії «Б» у галузі педагогічних наук (13.00.02 – математика, фізика, інформатика, 13.00.10) і за спеціальностями 011, 014, 015. А з 2023 року є членом редколегії наукового видання «Наша школа: науково-практичні студії».

Доктор педагогічних наук, професор Княжева Ірина Анатоліївна є головою наукової ради Університету Ушинського і керівником наукової лабораторії кафедри педагогіки «Інновації в освіті».

Кандидат педагогічних наук, доцент Галіцан Ольга Анатоліївна є головою науково-методичної комісії Університету Ушинського.

Крім того, завідувач кафедри Княжева Ірина Анатоліївна та доцент кафедри Галіцан Ольга Анатоліївна активно працюють у робочих групах зі створення робочих програм зі спеціальностей 011 «Освітні, педагогічні науки» та 015 «Професійна освіта», що свідчить про їхній внесок у розвиток освітньої сфери та методичну підготовку майбутніх педагогів.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри Койчева Тетяна Іванівна є гарантом відповідної ОНП за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки», а доктор педагогічних наук, професор кафедри Осипова Тетяна Юріївна – зі спеціальності 015 «Професійна освіта».

Кандидат педагогічних наук, доцент Ноздрова Оксана Павлівна разом із кандидатом педагогічних наук, доцентом Бартєнєвою Іриною Олександрівною з 01.09.2021 р. і до сьогодні є членами громадської організації «Громада. Освіта. Розвиток» (Свідоцтво № АА00011а, Свідоцтво № АА 00010а).

З 2020 року професор Койчева Тетяна Іванівна і доцент Ноздрова Оксана Павлівна проводять наукове консультування педагогічних працівників Нерубайського навчально-виховного комплексу «школа-гімназія» Біляївського району Одеської області (договір №26-Д/20 від 26.10.2020 р.). Професор Койчева Тетяна Іванівна здійснює з 2018 р. наукове консультування Одеського приватного НВК «Ор Самеах» (договір № 1-Д/18/1 від 09.01.2018 р.)

Також усі викладачі кафедри педагогіки є членами наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва».

Викладачі проводять виховну роботу зі студентами, а саме організують різноманітні виховні заходи, разом зі здобувачами активно беруть участь у виховних загальноуніверситетських і факультетських акціях, проводять бесіди за актуальною для студентської молоді тематикою. Упродовж останніх років кафедрою щорічно проводився загальноуніверситетський конкурс есе «Що для мене патріотизм та любов до Батьківщини?».

Профорієнтаційна робота та довузівська підготовка молоді – проводяться профорієнтаційні зустрічі, презентації, бесіди зі старшокласниками та абітурієнтами, їхніми батьками, адміністрацією та педагогами освітніх закладів м. Одеси та Одеської області під час проходження педагогічної практики.

Для здобувачів освіти першого й другого освітнього рівня спеціальності 014 Середня освіта (за спеціалізаціями) та третього освітньо-наукового рівня спеціальностей 011 «Освітні, педагогічні науки» і 015 «Професійна освіта» кафедрою проводяться науково-практичні конференції; організовується робота щодо участі здобувачів освіти в конкурсах студентських наукових робіт тощо.

Наукова робота, міжнародна діяльність

Наукові школи

Список міжнародних публікацій

Кафедра проводить плідну роботу щодо підготовки кадрів вищої кваліфікації. На кафедрі відкрито аспірантуру зі спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки  та 015 Професійна освіта.

Під керівництвом викладачів кафедри проводяться конференції здобувачів освіти та молодих науковців, учителів-практиків.

З 2009 року на кафедрі функціонує науковий (фаховий) семінар, на засіданнях якого відбувається попередня експертиза докторських і кандидатських дисертацій педагогічного напряму.

У 1950 році на кафедрі було засновано наукову школу Р. І. Хмелюк, у межах якої досліджувалися різні напрями підготовки вчителя національної школи. З 1998 року продовжувала втілювати в життя наукові ідеї та педагогічні заповіти фундатора педагогіки вищої школи її учениця і послідовник З. Н. Курлянд, як очолювала кафедру педагогіки до 2019 року.

У межах наукової проблематики кафедри педагогіки «Інтегративні технології формування і розвитку особистісних і професійних якостей майбутніх фахівців» (2010-2014 рр.) особливий інтерес становили питання про формування позитивної Я-концепції вчителя, розвиток особистісних та професійно-значущих рис майбутніх учителів, досягнення доцільного оптимуму емоційності в професійно-педагогічній професійної мобільності, професійної усталеності, педагогічної фасилітації, інтелектуальної активності, професійно-ціннісних орієнтацій, творчого мислення, навичок пошуково-дослідницької діяльності, естетичного світогляду діяльності, проблема побудови креативного освітнього простору закладів освіти.

Відповідно до наукової теми розроблено й апробовано:

- класифікацію дидактичних ігор на підставі психічних процесів, спрямованих на розвиток пізнавальної активності молодших школярів;

- структурно-функціональну модель підготовки вчителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності в умовах культуро творчого середовища школи;

- методику застосування середовищного підходу у професійній діяльності вчителя образотворчого мистецтва;

- модель і методику підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів;

- методику підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування логічного мислення молодших школярів;

- методику організації роботи з молодими вчителями в умовах загальноосвітнього навчального закладу після закінчення вищого навчального закладу;

- технологію підготовки майбутніх учителів цього фаху до застосування тренінгів у навчальному процесі загальноосвітньої школи;

- теоретичні положення щодо організації професійного навчання й виховання інженерно-технічних кадрів, гуманітаризації їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

- структуру алгоритмічної діяльності майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму;

- методику формування педагогічної фасилітації майбутніх учителів у процесі навчання у вищому навчальному закладі;

- модель і методику організації творчої діяльності студентів технічних закладів вищої освіти у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін;

- педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

З 2015 по 2019 роки викладачі кафедри досліджували різні аспекти наукової теми «Мультиплікативна парадигма професійного становлення фахівців». Різноманітна проблематика в межах наукової теми постійно обговорювалася на науковому (фаховому) семінарі. За їх результатами співробітники кафедри виступали з доповідями на наукових конференціях різного рівня, публікували статті в наукових і науково-методичних вітчизняних і зарубіжних виданнях.

Отримано такі основні теоретичні і практичні результати:

- науково обґрунтовано концепцію мультиплікативності професійного становлення майбутніх учителів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Розкрито сутність місії вчителя у вимірах акмеологічного підходу. Доведено мультиплікативний ефект антропологічного, особистісного, акмеологічного, культурологічного, аксіологічного підходів у професійному становленні майбутніх учителів;

- визначено методологічні підходи до формування екокультурної компетентності майбутніх учителів в освітньому процесі вишу в аспекті мультиплікативної парадигми. Встановлено, що екокультурна компетентність – це системна інтегративна якість особистості, яка характеризує здатність вирішувати різного рівня проблеми і завдання в життєвих ситуаціях та професійній діяльності на підставі сформованих цінностей, мотивів, досвіду, індивідуальних особливостей, потреб;

- розкрито сутність мультиплікатівності акмеологічного, особистісно-діяльнісного та аксіологічного підходів у професійному становленні майбутніх учителів, що передбачають упровадження в освітній процес педагогічних закладів вищої освіти засобів педагогічного моделювання, спрямованих на формування в них професійно-пізнавального інтересу до педагогічної діяльності засобами мультимедійних технологій. Виявлено, що головна перевага мультимедійних лекцій полягає в можливості використання інтерактивної взаємодії викладача, як з програмним засобом, так і одночасне спілкування зі студентською аудиторією;

- доведено мультиплікативний ефект впровадження фасилітаційної та вітагенної технологій у професійному становленні майбутніх фахівців. Розглянуто зміст інтерактивних методів навчання для розвитку критичного мислення, творчих здібностей, інтелекту студентів. Апробовано програмові модулі роботи з майбутніми фахівцями, які підтвердили ефективність методики роботи, що заснована на педагогіці співробітництва.

Значущість роботи полягає в розробленні науково-методичного забезпечення і впровадження освіти інтерактивних методів навчання, що ґрунтуються на мультиплікативній парадигмі.

З 2020 по 2024 рр. викладачі кафедри проводили дослідження в межах наукової теми «Проєктування професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти». Робота виконувалася відповідно до стратегічних напрямів розвитку освіти, що визначено законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», положеннями Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, тематики прикладних досліджень у галузі природничих, суспільних і гуманітарних наук; рішення Вченої ради Університету Ушинського» (протокол № 5 від 26.12.2019 року). Упродовж дослідження набула подальшого розроблення проблема виявлення і реалізації теоретичних і практичних засад проєктування професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти, де методологічно обґрунтовано модель і педагогічну технологію професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти. За результатами дослідження визначено й обґрунтовано основні методологічні підходи дослідження проблеми професійного становлення майбутніх фахівців у процесі навчання у ЗВО. Зокрема, увагу зосереджено на системному, особистісно-діяльнісному, акмеологічному та компетентнісному підходах, які забезпечують комплексне бачення цього процесу, враховуючи його багатовимірний характер. Розроблено методику збору інформації, методи її оброблення, узагальнення й інтерпретації, що включала анкетування, тестування, спостереження, аналіз портфоліо, проведення інтерв’ю та фокус-груп. Ці методи дали змогу отримати всебічні й репрезентативні дані щодо процесу професійного становлення здобувачів освіти. Для оброблення отриманої інформації застосовувалися як якісні, так і кількісні методи аналізу, зокрема статистичне опрацювання даних, контент-аналіз, методи порівняння та узагальнення. Це забезпечило можливість не лише виявити ключові тенденції, але й встановити закономірності, що лежать в основі професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти. Результати дослідження дозволили виокремити основні тенденції професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетської освіти, такі як зростання ролі практико зорієнтованого навчання, активізація самостійної роботи здобувачів, інтеграція цифрових технологій в освітній процес, необхідність розвитку soft skills. Водночас встановлено закономірності, які вказують на взаємозалежність рівня мотивації студентів, їхньої залученості до професійно зорієнтованої діяльності й ефективності формування професійної компетентності.

Наразі викладачі кафедри почали роботу над новою науковою темою «Концептуальні засади особистісного та професійного зростання фахівця в умовах глобалізації освітньо-наукового простору», метою якої є розроблення й наукове обґрунтування змісту і педагогічних умов особистісного та професійного зростання фахівця в умовах глобалізації освітньо-наукового простору

Наукові та науково-методичні праці співробітників педагогічного колективу свідчать про високий професійний рівень викладачів та сприяють удосконаленню навчальних курсів.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки Т. І. Койчева

- взяла участь як член академічної групи в роботі міжнародного проєкту PAGOSTE Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні». Наказ №75 від 04.03.2020 р.

Тривалість проєкту: 15.01.2020-14.12.2023р.р.

Координатор: Університет Констанцу (UKON).

Результати: розроблення концепції партнерського управління підготовки викладачів професійної освіти в Університеті Ушинського;

  • пройшла стажування у Харбінському інженерному університеті Сертифікат ТК20160822 від 05.08.2019р. «Сучасні принципи здійснення науково-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти». 7.02.2019-7.08.2019. (600 год.)
  • у межах міжнародного проєкту «Інститут Конфуція» успішно пройшла підвищення кваліфікації «Інновації в системі шкільної та університетської освіти» обсягом 180 академічних годин / 6 кредитів ЄКТС.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач  кафедри педагогіки взяла Участь у проєкті «Новій українській школі – новий учитель» зі створення професійного профілю вчителя за підтримки міжнародного «Фонду Фрідріха Науманна за Свободу» (Friedrich Naumann Stiftung für die Freiheit).

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки Т. Ю. Осипова взяла участь у роботі над інформаційним довідником Біла книга української системи освіти на замовлення Міністерства освіти КНР, Харбінського інженерного університету

Результати: видано: Біла книга української системи освіти: інформаційний довідник. Харбін. С. 25–28, 31–34, 60–74.

Навчальна робота

Робочі програми навчальних дисциплін

Графік консультацій викладачів

Зміст навчально-методичної роботи кафедри є багатоаспектним, гнучким та відповідає сучасним потребам суспільства і вимогам Міністерства освіти і науки України до змісту вищої освіти.

Викладачі кафедри розробляють курси лекцій, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації тощо. Наразі в наявності є робочі програми навчальних дисциплін, що забезпечує кафедра для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти: «Педагогіка», «Загальна та дошкільна педагогіка», «Методика виховної роботи», «Педагогічні інновації у закладах фахової вищої та передвищої освіти», «Методика позанавчальної роботи», «Практикум з методики виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення і відпочинку», «Педагогічна інноватика в закладах освіти»; «Педагогіка у ЗВО», «Організація освітньої діяльності у закладах вищої освіти», «Педагогіка та психологія фахової передвищої освіти», «Педагогічне наставництво у вищій школі», «Педагогіка та педагогіка творчості», «Державні стандарти та управління якістю передвищої та вищої освіти», «Дослідницькі проєкти у сфері освіти», «Педагогічна майстерність сучасного вчителя», «Інклюзія в ЗВО», «Сучасна педагогічна майстерність».

Згідно з тематикою робочих програм навчальних дисциплін співробітниками кафедри розробляються методичні рекомендації, в яких відображено тематику, зміст, питання для самостійної роботи здобувачів освіти, зразки типових практичних завдань, завдання для самоконтролю знань студентів з усіх навчальних дисциплін. Методичні рекомендації висвітлюють актуальні напрями науково-методичних досліджень і є оригінальними за композиційним та змістовим компонентами.

Викладачами кафедри підготовлено навчальні посібники та монографії:

  1. Курлянд З. Н., Осипова Т. Ю. та ін. Теорія і методика професійної освіти: навчальний посібник. За заг. ред. З. Н. Курлянд. Київ: Знання, 2012. 390 с. (Гриф МОН України).

 

  1. Княжева І. А. Теоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури: монографія. Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2014. 328 с.
  2. Осипова Т. Ю. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва: монографія. Одеса: Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2015. 412 с.

 

  1. Ноздрова О. П. Методика викладання української мови в початкових классах: [навчальний посібник]. Одеса: Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2016. 113 с.

 

  1. Ноздрова О. П. Методика викладання математики в початкових класах: навчальний посібник. Одеса: Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2016. 194 с.

 

  1. Ноздрова О. П. Методика викладання в початковій школі («Дитяча література» та «Каліграфія»): навчальний посібник. Одеса: Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2016. 176 с.

 

  1. Ноздрова О.П., Бартєнєва І.О. Preparing future teachers for professional communication in a person-oriented educational  university space. Pedagogy in modern conditions:collective monograph.  InternationalSience Group. Boston, USA: Primedia eLaunch. 2020. P. 8–17.

 

  1. Ноздрова О.П., Бартєнєва І.О. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів у освітньому середовищі закладу вищої освіти: колективна монографія. Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect. – 1st ed. – Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2020. – P. 232-251

 

  1. Осипова Т.Ю., Галіцан О.А. Методологічні підходи до професійного становлення майбутніх учителів в умовах університетської освіти. Vector of modern pedagogical and psychological science in Ukraine and EU countries: Collective monograph. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2020. P. 2. P. 497–517.

 

  1. Knyazheva I. Pedagogical Technology Development of Methodical Culture of Future Teachers: колективна монографія. Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors: Collective monograph. Vol. 1. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. С.  218–234.
  2. Knyazheva I. Higher and professional education: a culturally appropriate dimension: колективна монографія. European potential for the development of pedagogical and psychological science: Collective monographRiga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. Р. 215–241. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-144-2-6
  3. Ноздрова О.П., Бартєнєва І.О. Підготовка майбутніх учителів до формування міжкультурних цінностей у ромських дітей в інклюзивному освітньому просторі. Європейський потенціал розвитку педагогічної та психологічної науки: колективна монографія.  Riga, Latvia: «BaltijaPublishing», 2021. С.271–330. 3 друк.арк.

 

  1. Nozdrova O.  Bartienieva I. Teachers of formation of civic competencies of junior schoolchildren in the system of training of future primary school teachers in higher education institutions.Theoretical foundation of the functioning of Education. Ways  to improve the effectiveness of educational activities:collective monograph.  International Sience Group. Boston, USA: Primedia eLaunch, 2021. P. 65–75.

 

  1. Бартєнєва І.О. Екологічно-орієнтована педагогіка як вектор ноосферної освіти. Культура якості: інвестиційна привабливість ноосферної освіти: [колективна монографія]. Одеса «ВМВ», 2021. С. 71-81.

 

  1. Nozdrova O.  Bartienieva I. Formation creative potential of the future teacher of the New Ukrainian school in higher education institutions. Theoretical foundations of pedagogy and education:collective monograph. InternationalScience Group. Boston: Primedia eLaunch, 2022. P. 32-50.
  2. Артемьєва І. С. Навчальний посібник (з практикумом) з навчальної дисципліни «Основи композиції в дизайні» [для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань «01 Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (Дизайн)» денної та заочної форми навчання]. Одеса : Вид-во «Університет Ушинського». 2023. 131 с.
  3. Княжева І. А. Педагогіка вищої освіти: навчальний посібник (для здобувачів освіти другого освітнього рівня (магістр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура): навчальний посібник. Одеса, Університет Ушинського, 2023. 101 с.

 

  1. Галіцан О.А. Педагогіка: навчальний посібник для  здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Інформатика): навчальний посібник. Одеса, Університет Ушинського, 2023. 101 с.

 

  1. Галіцан О.А. Педагогіка вищої освіти: навчальний посібник для  здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальностей 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Інформатика): навчальний посібник. Одеса, Університет Ушинського, 2023. 101 с.

 

  1. Осипова Т. Ю. Інноваційні технології навчання як чинник професійного становлення майбутніх фахівців. Теоретико-методичні засади проєктування професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетського простору: Колективна монографія. Південноукраїнський національний педагогічний університет іменіК. Д. Ушинського, 2024. Одеса: Бондаренко М.О., 2024. С. 125-182. DOI https://doi.org/10.24195/cm2024UUch3/

 

  1. Княжева І. А. Педагогіка: навчальний посібник для здобувачів освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014.021 Середня освіта (Англійська мова та література): навчальний посібник. Одеса, Університет Ушинського, 2023. 110 с.

 

  1. Нalitsan O., Koycheva T., Pidgirnyi O. The professional identity of the teacher in the projection of their professional formation in the educational and scientific space of the university: collective monograph. [Професійна ідентичність викладача в проєкції його професійного становлення в освітньо-науковому просторі університету] Odesa: Ushynsky University, 2024. 150 dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20297

 

  1. Knyazheva I.A., Koycheva T.I., Osypova T.Y., Bartienieva I.O., Nosdrova O.P., Нalitsan O.A. Theoretical and methodological principles of designing the professional development of future specialists in the conditions of the university space: сollective monograph [Теоретико-методологічні засади проєктування професійного розвитку майбутніх спеціалістів в умовах університетського простору]. Under the general editorship by Professor Iryna Knyazheva. Odesa: Ushynsky University, 2024. 324 p. https://doi.org/10.24195/cm2024UUch2

Кадровий склад

Освітній процес на кафедрі педагогіки забезпечують 7 науково-педагогічних працівників. 100% викладацького складу кафедри – доктори та кандидати наук.

Загальний рейтинг викладачів

Рейтинг наукової діяльності

КНЯЖЕВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА

KNYAZHEVA IRINA

доктор педагогічних наук, професор

pdf

ORCID ID: 0000-0001-8395-6902

Research ID: AAJ-4047-2020

Google Scholar profile: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&authuser=2&user=t-R1dLEAAAAJ

Посада: завідувач кафедри педагогіки

КОЙЧЕВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА

KOYCHEVA TETYANA

доктор педагогічних наук, професор

pdf

ORCID: 0000-0002-5518-4260

Researcher ID: S-26661-2018

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?user=_NDPYMkAAAAJ&hl=uk

Посада: професор кафедри педагогіки

ОСИПОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА

OSIPOVA TETYANA

доктор педагогічних наук, професор

pdf

ORCID ID: 0000-0002-6468-6545

DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-4-28

Посада: професор кафедри педагогіки

БАРТЄНЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

BARTIENIEVA IRYNA

кандидат педагогічних наук, доцент

pdf

ORCID ID: 0000-0003-3420-2965

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=heZt-AwAAAAJ&view_op=

Посада: доцент кафедри педагогіки

ГАЛІЦАН ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

OLHA HALITSAN

кандидат педагогічних наук, доцент

pdf

ORCID ID: 0000-0003-2542-649X

ResearcherID: DUS-9161-2022

Scopus Author ID: 57219142476

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?user=c9R7rXcAAAAJ&hl=uk

Посада: доцент кафедри педагогіки

НОЗДРОВА ОКСАНА ПАВЛІВНА

NOZDROVA OKSANA

кандидат педагогічних наук, доцент

pdf

ORCID ID: 0000-0003-2988-7912

Researcher ID: AAМ-2602-2020

Google Scholar profile: https://scholar.google.com/scholar?hl=uk&as_sdt=0,5&q=

Посада: доцент кафедри педагогіки

artemieva

АРТЕМЬЄВА ІННА СЕРГІЇВНА

ARTEMIEVA INNA

кандидат педагогічних наук, доцент

pdf

ORCID ID: 0000-0003-3628-4802

Посада: доцент кафедри педагогіки

Сторінка 1 із 2

 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 ekosistem mahjong ways lebih baikfitur spesial mahjong ways 3gold dragon scatter mahjong winslatar belakang mahjong waysmahjong way 2 nomor satumahjong ways x danamahjong wins3 scatter spesialmultiple scatter mahjong wins3observasi rtp live mahjong winsperlindungan rungkat mahjong wayskaisar89pinbet76gelombang rezeki mahjong ways 2jackpot berhamburan mahjong wins 3putaran cuan mahjong wayscurahan jackpot gemstones goldkilauan rezeki tak pernah padam mahjong winskeberuntungan abc1131 pemain menang 500 jutastrategi live casino abc1131 petani raih 75 jutapola unik tiger kingdom abc1131 menang 250 jutastrategi master li scatter mahjong wins maxwinahli live casino abc1131 ungkap trik menang besarrtp game favorit abc1131 capai 99 jangan lewatkanhujan scatter fortune ox abc1131 jackpot tanpa hentipatch baru mahjong ways abc1131 winrate makin tinggi5 langkah klaim kemenangan besar abc1131 gratismaster han ungkap rahasia menang mahjong ways0793 trik freespin beruntun princess starlight christmas0794 bang djawa trik menang mahjong ways 2 awsbet0795 bang jarwo bocoran pola keramat mahjong awsbet0796 kisah tukang bakso jackpot besar di awsbet0797 panduan mahjong ways awsbet keuntungan maksimal0798 metode kemenangan modal minim di awsbet pagcor0799 skema mahjong ways auto tajir dengan pola mudah0800 pola keramat awsbet modal 100k jadi 72 juta0801 fitur modern scatter hitam awsbet kemenangan maksimalkeberuntungan tak terbendung rujak bonanzajackpot tanpa henti mahjong wins 3jackpot unik dan menggoda wukong rushrahasia cuan mysteri micekejutan setiap putaran mahjong wins 3mekanaik putaran sakti mahjong wnsmomen ajaib mahjong ways 2 menang besarjalan kemakmuran mahjong wayscuan instan starlight princesskemenangan beruntun gates of gatot kacaaztec gemssitus game online resmigame bonanzagame caishen winsgame demo gacorsitus game deposit linkajagame deposit bcagame super mahjong ways dengan deposit pulsa tanpa potongangame deposit dana tergacorgame deposit ovo terbaikgame emperor caishengame gacor terbaikgame gacor tergacorsitus luar negeri game kambojagame deposit qris anti ribet1795 mahjong pintar kali1796 mahjong putaran menggairahkan1797 mahjong semua suka1798 mahjong menang spesial1799 mahjong banyak tanya1800 mahjong hati hati1801 mahjong butuh asupan1802 mahjong singkat padat1805 mahjong berawal hutang1806 mahjong jangan emosi1807 mahjong berawal dari mimpi1808 mahjong ghacor pasti1809 mahjong cuan terbesar1810 mahjong peluang emaspola maxwin gates of olympus abc1131 jackpot gandartp live hari ini abc1131 strategi menang live casinoblack scatter pg soft abc1131 4 trik maxwin rahasiamahjong ways 2 abc1131 scatter bertingkat untuk cuanscatter gates of olympus abc1131 hadiah fantastiskaryawan jadi juragan abc1131 scatter olympus cuanstrategi mixparlay abc1131 menang akurat dan konsistenwild west gold abc1131 teknik berjajar free spinarena taruhan mahjong ways abc1131 scatter emasmaxwin lucky neko abc1131 strategi menang beruntun0793 bocoran parlay 3 tim awsbet hadiah smartphone terbaru0794 strategi menang gates of olympus awsbet dari pakar thailand0795 pola gemini awsbet jackpot 150 juta pemuda bandung0796 optimalkan rtp gates of olympus awsbet peluang maxwin0797 gates of olympus awsbet satu id jalan menuju jackpot0798 gates of olympus 500 awsbet kesempatan jackpot besar0799 mahjong ways 2 awsbet scatter hitam kemenangan beruntun0800 trik jackpot treasures of aztec awsbet menang besar0801 strategi terbaru sugar rush awsbet jangan lewatkangame mahjong ways 2kejutan tiada henti mahjong wins 3keajaiban cuan mahjong wins 3game mahjong wins 3pesta cuan gates of olympuspeluang menang maksimal lucky nekopeluang emas tak terbatas mahjong wins 3game 5 lions megawaysefek kejutan mahjong ways 2cuan melayang mahjong waysgame gacor fortune tigergame gacor olympusgame gacor maxwin viralgame online maxwingame online mahjong waysmahjong winsgame online gacormaxwin game gacor onlinesitus game gacor playstargame gacor mahjong banjir scatterscatter game pragmaticgame habanerogame gacor spadegaming terbarupg softgame gacor pragmatic play1773z mahjong gak malu1774z mahjong uang dapur1779 olympus berkelas1780 rtp gak paham lagi1781 mahjong mau cuan gak1782 mahjong kombinasi kesetanan1785 mahjong cuan terus1786 mahjong lebaran sebentar lagi1787 mahjong hobi nyari cuan1788 mahjong butuh bantuan1791 pg soft nampol banget1792 mahjong melegenda1793 mahjong percaya gak1794 mahjong kemenangan kontanstrategi wede harian mahjong ways abc1131 link gacormixparlay 5 tim abc1131 trik cuan rp450 jutascatter emas mahjong ways abc1131 maxwin tanpa rungkadlive casino rtp tertinggi abc1131 evolution gamingpola baru ways of the qilin abc1131 jackpot fantastisbonus eksklusif gates of olympus abc1131 auto cuanstrategi progressive betting abc1131 dog house pragmaticrtp terbaik abc1131 game gacor dengan wd lancarpola terupdate sugar rush abc1131 maxwin modal 50kspin auto starlight princess abc1131 keuntungan beruntun0784 luna sky jackpot queen candy blitz awsbet scatter maxwin0785 strategi rahasia suhu mekel dragon treasure awsbet0786 pola profit mahjong wins 3 awsbet jackpot beruntun0787 viral tiktok kemenangan aztec gold awsbet auto cuan0788 trik gacor gates of valhalla awsbet profit maksimal0789 7 fitur spesial fortune ox awsbet wd lebih lancar0790 mahjong ways 2 awsbet free spin beruntun hari ini0791 awsbet mitra operator internasional jackpot lebih mudah0792 trik mahjong ways awsbet pola sederhana jackpot besarstarlight christmasgame gacor starlight princess pachi x20000game gacor sweet bonanzarahasia bocoran game88 gampang maxwinpola game gacor thailandgame gacor viralgame gacor starlight princess 1000game starlight princessgates of olympus xmas x1000gates of gatot kacabanjir jackpot game dana tergacor awal bulan maretgame hokigame gacor maxwingame zeus 15000xgame maxwin terbesarheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubasiawin189 1asiawin189 2asiawin189 3asiawin189 4asiawin189 5rawit303amp rawit303mpoxl