І. Формула спеціальності.
Вивчення джерел і рушійних сил та психологічних механізмів і закономірностей становлення і розвитку особистості в онтогенезі.
II. Напрями досліджень.
- Розумовий розвиток особистості в процесі навчання.
- Психологічні проблеми навчання, психологія учіння, учбова діяльність.
- Закономірності засвоєння знань, умінь та навичок.
- Розвиток мотивів учбової діяльності учнів різного віку.
- Моральний розвиток особистості у виховному процесі.
- Розвиток самоактивності учнів у процесі оволодіння суспільними цінностями.
- Розвиток самосвідомості у педагогічному процесі.
- Психологічні закономірності і механізми навчально-виховного процесу в різних освітніх системах (дитсадок, загальноосвітня школа, ліцеї, гімназії, вузи).
- Психологічні проблеми міжособистісних взаємин у педагогічному
 процесі.
- Оволодіння ціннісними орієнтаціями, становлення особистості як
 саморегулюючої системи.
- Психологічні основи становлення й розвитку національної
 самосвідомості.
- Вікові закономірності та особливості особистості.
- Психологічні основи статевої диференціації особистості у виховному
 процесі.
- Психологічні проблеми сімейного виховання.
- Психологічні проблеми педагогічної діяльності.
- Психологія особистості вчителя (педагога).
III. Галузі наук, за якими присуджуються наукові ступені:
- психологічні науки.


 
										 
										 
										 
										


































