І. Формула спеціальності:
Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання східних мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.
Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.
Класифікаційні ознаки спеціальності:
- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;
- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;
- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;
- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання східних мов;
- за характером досліджень: прикладні;
- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.
ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання східних мов у навчальних закладах різних типів.
1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення східних мов;
2. Реалізація системи навчання східних мов у підручниках і навчальних посібниках.
3. Методика застосування новітніх засобів навчання східних мов.
4. Методика навчання різних рівнів і аспектів східних мов.
5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.
6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі зі східних мов;
7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи зі східних мов.
8. Зміст методики навчання східних мов у вищих педагогічних закладах освіти.
9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.
10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання східних мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.
ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.