14 березня 2024 року на базі Одеського спеціального закладу дошкільної освіти «Ясла-садок» №193 компенсуючого типу Одеської міської ради було проведено майстер-клас для магістрантів Університету Ушинського, які навчаються за освітньою програмою «Дошкільна освіта. Управління закладом дошкільної освіти» за темою: «Впровадження інновацій: управлінський аспект».
Мета заходу: познайомити майбутніх менеджерів дошкільної освіти з результатами впровадження інноваційних проєктних технологій, що підвищують ефективність корекційного впливу на дітей з особливими освітніми потребами та підвищують рівень фахової компетентності педагогів та розвиток їхнього творчого потенціалу.
В ході зустрічі магістрантам показали особливості роботи дошкільного закладу освіти в умовах військового стану: роботу з дітьми у кімнаті безпеки, де відпрацьовуються різні ситуації з ОБЖД та правила мінної безпеки, в якій створено належні умови для емоційного розвантаження дітей.
Ключовим компонентом майстер-класу була презентація моделі «Школа сприяння здоров’ю: виховуємо гармонійно розвинену особистість», яка зацікавила магістрантів з позиції її реалізації та моніторингу отриманих результатів. Директорка д/садка, С. Д. Притиковська наводила змістовні приклади, демонструючи здобутки педагогічного колективу дитячого садка.
Інструктор з фізичної культури Ю. В. Зюзін на прикладі роботи з дитиною з особливими освітніми потребами показав інноваційні авторські засоби реабілітації.
Прикладом завершеного проєкту був показ реконструйованого та відповідно облаштованого укриття на 25 дітей, в якому С. Д. Притиковська розповіла про роль керівника на різних етапах реалізації такого проєкту, про специфіку роботи зі стейкхолдерами під час його реалізації.
Майстер-клас завершився обговоренням перспектив проєктного та командного менеджменту для забезпечення ефективного впровадження інновацій різного типу в умовах закладу дошкільної освіти.
Учасники майстер-класу скористаються порадами досвідченого керівника, самостійно розробляючи алгоритм впровадження інновації під час управлінської практики.