09 травня 2024 року на розширеному засіданні кафедри освітнього менеджменту та публічного управління відбулося громадське обговорення проєктів освітньо-професійних програм «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, «Управління закладом освіти» та «Педагогіка та освітній менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
До обговорення окрім викладачів кафедри були залучені члени робочих груп та стейкголдери, зокрема: Ярослав Гапанович, заступник директора Комунального підприємства Одеської обласної ради «Обласний інформаційно-аналітичний центр»; Іван Ліптуга, директор департаменту культури, міжнародних відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради; Сєргєй Саханєнко, голова ГО «Асоціація дослідників державного управління»; Олександр Скопа, заступник голови Приморської районної адміністрації Одеської міської ради. А також Валентина Гладкова, професор кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Олена Кірдан, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Наталія Мясіщева, голова громадської організації «Асоціація керівників закладів освіти м. Одеси», директор Одеської гімназії № 120 Одеської міської ради; Крістіна Тамбовська, директор Одеської гімназії «Південноукраїнська» Одеської міської ради; Сергій Копач, директор Одеського ліцею № 9 Одеської міської ради Одеської області; Ірина Бурдейна, директор Одеського ліцею «Гармонія» Одеської міської ради; Алла Ілько, директор Одеського ліцею № 84 Одеської міської ради; Альона Тарасенко, начальник відділу організаційно-кадрового та навчально-методичного забезпечення Приватного закладу вищої освіти «Одеського технологічного університету «ШАГ»».
Було підкреслено значущість кожної освітньо-професійної програми, актуальність та затребуваність відповідної підготовки здобувачів вищої освіти. Акцентувалося на важливості та потребі в сучасних професійних управлінцях, обізнаних із сучасними методами та інструментами управління, методами ухвалення управлінських рішень, спроможних оцінити ризики та вчасно запропонувати і впровадити заходи антикризового управління. Ухвалено врахувати всі обговорювані рекомендації та поширювати інформаційні меседжі з метою інформування майбутніх вступників про можливості навчання на освітньо-професійних програмах «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, «Управління закладом освіти» та «Педагогіка та освітній менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти.