Спікерами заходу виступили доктор педагогічних наук, професор кафедри музичного мистецтва і хореографії О.Є. Реброва та кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії І.О. Хмелевська. У заході взяли активну участь аспіранти спеціальностей 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та 011 Освітні, педагогічні науки, що навчаються за освітньо-науковою програмою «Мистецька педагогіка вищої освіти». У межах Тижня академічної доброчесності 17 березня 2025 року на факультеті музичної та хореографічної освіти для здобувачів і викладачів було проведено вебінар на тему «Академічна доброчесність: виклики сьогодення».
Вебінар розпочався з виступу професора Ребрової, яка наголосила на тому, що порушення академічної доброчесності є серйозною проблемою сучасної освіти, яка загострилася з використання штучного інтелекту. Зазначене може негативно впливати на якість навчання та наукових досліджень. Разом з тим, опанування нових технологій може покращити ці процеси, але за умов дотримання правил культури академічної доброчесності. Спікерка акцентувала увагу на різноманітних формах порушення академічної доброчесності та особливо зауважила на важливості недопущення фальсифікації та фабрикації даних. Також О.Є. Реброва нагадала здобувачам та науковим керівникам про можливості використання лабораторії «Інновації мистецької освіти» для реалізації якісного дослідження.
Кандидат педагогічних наук І.О. Хмелевська продовжила тему, зосередившись на практичних аспектах дотримання академічної доброчесності в умовах сучасного освітнього середовища. Вона розповіла про основні види порушень академічної доброчесності та різновиди академічного плагіату, зауважила на ролі викладача у формуванні академічної доброчесності та необхідності формування в студентів навичок академічного письма та цитування.
Вебінар пройшов у форматі жвавої дискусії, де учасники активно обмінювалися думками, ставили запитання та ділилися особистим досвідом. Усі присутні висловили щиру подяку спікерам за цікавий, змістовний захід, який став значним внеском у зміцненні принципів академічної доброчесності на факультеті та в університеті загалом.