20 березня 2025 року кафедра дошкільної педагогіки провела вебінар на тему: «Академічна доброчесність – запорука якісної освіти». Захід був спрямований на популяризацію принципів академічної доброчесності серед здобувачів вищої освіти та викладачів.
З вступним словом виступив завідувач кафедри дошкільної педагогіки, доктор педагогічних наук, професор Листопад Олексій Анатолійович. Він наголосив на важливості формування культури академічної доброчесності у студентському середовищі, а також дотримання етичних норм під час освітнього процесу.
Декан факультету дошкільної педагогіки та психології, доктор психологічних наук, професор Булгакова Олена Юріївна зазначила, що даний захід є частиною програми Тижня академічної доброчесності, який проводиться в Університеті Ушинського. Вона підкреслила, що дотримання академічної доброчесності сприяє підвищенню якості освіти та розвитку відповідального ставлення до освітнього процесу.
Викладачі кафедри – кандидат педагогічних наук, доцент Мардарова І. К., викладач Гуданич Н. М. та асистент Савченкова М. В. – у своїх доповідях розглянули такі питання:
• основні принципи академічної доброчесності;
• причини порушень академічної доброчесності;
• види покарань за порушення академічної доброчесності;
• запобігання академічному плагіату.
Здобувачка вищої освіти факультету дошкільної педагогіки та психології Анастасія Дибець підготувала доповідь-презентацію, у якій були детально висвітлені такі аспекти:
• види порушень академічної доброчесності та їх характеристика;
• методи та інструменти для уникнення академічного плагіату;
• основні вимоги до академічного письма;
• правила оформлення наукових робіт відповідно до сучасних стандартів;
• кодекс академічної доброчесності та його значення у професійній діяльності.
Учасники вебінару мали можливість обговорити актуальні проблеми академічної доброчесності, задати питання та отримати практичні рекомендації щодо дотримання етичних норм у науковій діяльності. Захід сприяв підвищенню обізнаності здобувачів освіти та викладачів щодо важливості академічної доброчесності, а також формуванню відповідального ставлення до освітнього процесу.