22 травня 2025 року відбулося засідання наукового гуртка «Особлива дитина» кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Навчально наукового інституту фізичної культури, спорту та спеціальної освіти, який цьогоріч став фіналістом конкурсу наукових гуртків Університету Ушинського.
Засідання було проведено керівником наукового гуртка кандидатом педагогічних наук, доцентом Начиновою Оленою Василівною, яка багато років здійснює підготовку фахівців в галузі спеціальної освіти.
Центральною подією засідання стала доповідь Красовської Катерини, здобувачки другого рівня вищої освіти, яка презентувала результати наукового дослідження на тему: «Використання штучного інтелекту і комп’ютерних технологій в освітньому процесі з дітьми з особливими освітніми потребами».
Особливий інтерес викликала демонстрація сучасних 3D-окулярів, їх функціональних можливостей, а також опис авторської методики застосування цих інструментів у навчально-виховному середовищі. Учасники мали змогу проаналізувати умови використання цифрових інновацій та обговорити потенціал таких технологій для покращення освітньої інклюзії.
Засідання проходило у змішаному форматі, зокрема, здобувачі освіти першого рівня вищої освіти були присутні в аудиторії, здобувачі другого (магістерського) рівня долучилися дистанційно. Такий формат забезпечив залучення широкої аудиторії та активну взаємодію.
У процесі обговорення студенти висловлювали пропозиції щодо практичного впровадження дослідження у освітнє середовище. Розглядали етичні, педагогічні та технологічні аспекти використання сучасних технологій в інклюзивній освіті.
Оцінювання ефективності заходу здійснювала експертна комісія у складі представників наукового сектору Університету Ушинського, а саме, проректора з наукової роботи, професора Музиченко Г. В., доцента Листопада О. А., доцента Кердівар Н. І. та представників студентської спільноти Конєвої С. О. та Левенця М. Ю.
Захід продемонстрував високий рівень наукової активності, актуальність теми дослідження, а також злагоджену роботу учасників гуртка. Він не лише підсумував досягнення здобувачів освіти, а й задав нові орієнтири для подальшої дослідницької та практичної діяльності в сфері інклюзивної освіти.