Наразі система дистанційного навчання значно спрощує й процес захисту наукових досліджень як для здобувачів освіти, так і для членів комісії. Здавалося б, щоб отримати «відмінно» за курсову роботу, варто обрати цікаву тему, написати якісний текст, добримуючись порад наукового керівника, пройти перевірку на академічну доброчесність і … але насправді це лише половина роботи. Курсовий проект ще потрібно гідно захистити.
Тож цьогоріч по закінченню кількаденної сесії із захисту курсових робіт на 4 курсі (ОПП Середня освіта «Українська мова і література. Англійська мова і зарубіжна література») найкращими захистами-презентаціями були відзначені дослідження:
1. Ашпар Анастасії «Аргументація в рекламі освітніх послуг» (кер. доц. Л.І.Прокопенко)
2. Швайки Валерії «Використання інтерактивного навчання як засобу формування мовних компетентностей у старшокласників» (кер. доц. Т.І.Крупеньова)
3. Педченко Єлізавети «Формування комунікативної компетентності в учнів 5-го класу під час роботи над текстом» (кер. доц. Т.І.Крупеньова)
4. Скоровської Галини «Міфологічний простір «свій-чужий» у фразеологічних одиницях із компонентом «поріг» (кер. доц. Ж.Д. Горіна)
5. Ляшенко Галини «Методичний потенціал літературного блогінгу в мовно-літературній освітній галузі» (кер. доц. Ж.Д. Горіна)
6. Шпілєвої Катерини «Інтеграція музики періоду воєнного стану з вивченням синтаксису у 8-9 класах НУШ» (кер. доц. Т.О.Євтушина)
7. Шелест Лариси «Засоби мовленнєвого впливу в публічних промовах 2025 року президента Володимира Зеленського» (кер. доц. Т.О.Євтушина)
8. Ромашенкова Олександра «Інформаційно-технологічне забезпечення інтегрованого уроку із використанням 3D-книги за творчістю Е. Андієвської» (кер. доц. Ж.Д. Горіна)
9. Неліпович Дар’ї «Вербально-візуальні коди інтернет-поезії» (кер. доц. Ж.Д. Горіна)
10. Стоянової Ольги «Колоративи фентезійного світу роману-феєрії Галини Пагутяк «Зачаровані музиканти» (кер. доц. Ж.Д. Горіна)
11. Гудак Анастасії «Емоційна грамотність на уроках української мови: інтерактивний підхід» (кер. доц. О.А.Кучерява)
12. Барновської Інни «Жанрологічна характеристика супровідного монологу» (кер. доц. Л.І.Прокопенко)