Учасники семінару відзначили актуальність теми дослідження, її практичну значущість та інноваційний підхід до розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами цифровізації. У межах обговорення були висвітлені теоретичні та методологічні засади, запропоновані авторкою, а також окреслено перспективи впровадження результатів дослідження у практику роботи з дітьми із РАС. Засідання наукового семінару стало важливим кроком у процесі наукової апробації дисертаційного дослідження, а також платформою для обміну досвідом між фахівцями різних галузей у контексті реалізації інклюзивної та цифрової освіти в Україні. 18 червня 2025 року в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» відбулося засідання наукового (фахового) семінару, на якому було представлено результати докторського дослідження Чекан Оксани Іванівни на тему: «Теоретико-методологічні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами цифровізації».