17 червня 2025 року на засіданні наукового семінару Університету Ушинського відбувся попередній захист дисертації аспіранта кафедри педагогіки Паламарюка Василя Автандиловича.
У дисертаційному дослідженні репрезентовано результати комплексного вивчення й розв’язання актуальної проблеми сучасної педагогічної науки та освітньої практики – формування акмеологічної культури майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей на засадах інтегративного підходу.
Здобувач презентував інноваційну модель та методику формування акмеологічної культури майбутніх педагогів, що збагачує традиційну систему їх професійної підготовки. Дисертант впевнено довів ефективність здійсненого експерименту, поділився враженнями від проведення відео- лекторіїв, акме-тренінгів, практикумів, проєктів, фестивалів педагогічних ідей.
Науковий керівник роботи – кандидат педагогічних наук, доцент Галіцан Ольга Анатоліївна акцентувала на цілеспрямованості, самостійності, дослідницькій активності та науковому світогляді Василя Паламарюка, викладача-практика, чий педагогічний досвід дозволив здійснити дослідження на вагомому науковому та методичному рівні.
Експерти – доктори педагогічних наук, професори Ірина Пальшкова, Тетяна Койчева, кандидат педагогічних наук, доцент Оксана Ноздрова відзначили ґрунтовну методологічну базу дослідження, варіативність педагогічного експерименту, доказовість висновків.
Члени наукового семінару відмітили синхронність дослідження Василя Паламарюка та сучасних візій підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей − дослідницько-зорієнтоване навчання, концепція e-learning, парадигма STEM-освіти, дидактична модель KSAO.
Дисертаційну роботу одноголосно рекомендовано до захисту.