Під таким гаслом відбулася серія тренінгових занять зі студентами спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» спільно з магістрантами філологічного факультету, присвячені університетським заходам зі святкування Дня науки. Реклама є неодмінним супутником нашого повсякденного життя. Крізь візуальну (біл-борди, рекламні плакати, флаєри, буклети, банери, поштову розсилку, телебачення й інтернет-ресурси) або аудіальну (радіо, мобільний зв'язок) призму рекламних текстів ми сприймаємо соціум, розуміємо його морально-етичні пріоритети, відчуваємо самобутність національної лінгвокультури й культурних стереотипів. Ці та інші проблеми були порушені у відео-презентації «Види і функції сучасної реклами. Лінгвальні особливості реклами в соціальних мережах: Інстаграм, Твітер, Фейсбук» (аспірантка кафедри української філології і МНФД Свекла Тетяна Петрівна). За свою тривалу історію існування реклама якісно еволюціонувала: вона пройшла шлях від інформування до заохочення, від заохочення – до вироблення умовного рефлексу, від вироблення рефлексу – до підсвідомого навіювання, а від цього моменту – до проектування символічного зображення. У чому, власне, полягає маніпулятивна природа і сутність реклами як засобу вербального впливу на споживача? На ці та інші запитання учасники тренінгових занять намагалися знайти відповіді під час лекції – презентації «Аналіз креолізованих текстів української реклами в аспекті лінгвістики мовленнєвого впливу» (доцент кафедри української філології і МНФД Горіна Жанна Дмитрівна)
Приємним і несподіваним бонусом за плідну співпрацю було проведення залікового заняття з фотожурналістики на локації в парку Перемоги