oke biar main kena scatter mahjongoke main perdana mahjong scatter profitoke auto cuan mahjong perkalianoke mahjong tunjukkan lewat scatteroke setiap spin scatter harapan mahjongoke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Воркшоп «STEM-освіта: основні принципи, концепції, освітні тренди, методики та технології» в межах проєкту MoPED за підтримки ЄС Erasmus+

105 грудня 2020 року в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» відбувся воркшоп «STEM-освіта: основні принципи, концепції, освітні тренди, методики та технології» у межах проєкту програми ЄС ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).

Під час воркшопу доктор педагогічних наук Ордановська Олександра Ігорівна, керівник академічної групи проекту МоПЕД в Університеті Ушинського, розглянула з вчителями наступні питання:

  1. Передумови і цілі впровадження STEM-освіти в українському освітньому

просторі.

  1. Поняття «STEM-освіта» і «STEM-навчання».
  2. Порівняння STEM-освіти з традиційним навчанням.
  3. Освітні тренди в традиційній та STEM-освіті.

Потреби сучасного інформаційно-технологічного суспільства у фахівцях в сфері STEM (S – Science, T – Technology, Е – Engineering, М –Mathematics) спричинили поширення STEM-освіти, а STEM-орієнтований підхід в сучасному світовому освітньому просторі став одним з ключових. Цей підхід покликаний поєднати природничо-науковий компонент освітніх програм з інноваційними технологіями і спрямований на розвиток критичного мислення, здібностей до аналітичної і дослідницької діяльності, експериментування тощо.

Сьогодні питанням реалізації STEM-освіти приділено пильну увагу. Ведуться розвідки щодо використання в освітньому процесі різних ланок освіти таких STEM-технологій як-то: ILS (Inquiry Learning Spaces), PBL (Problem-Based Learning), BYOD (Bring Your Own Device), Flipped Learning, мейкерство тощо.

Після розглянутих питань всі вчителі впевнились в тому, що  STEM-освіта повністю відповідає новим цілям шкільної освіти, поставленим в Концепції нової української школи.

 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
bocoran pola trik mahjong wins gaya pedagang sayurbocoran pola trik mahjong ways ala sopir trukbocoran pola trik mahjong wins ala abang gorenganbocoran pola trik mahjong ways ala warung kopi pinggir jalanbocoran pola trik mahjong ways auto dapet wild banyakbocoran pola mahjong ways ala satpambocoran pola trik mahjong ways gaya tukang kreditbocoran pola trik mahjong ways anti mainstreamidola scatter hitam mahjongidola sensasi baru mahjongidola pola super scatteridola kombinasi scatter hitamidola solusi cepat raih jackpotoke mahjong taring lewat scatteroke scatter hitam tak terbendungoke scatter mesin cuan setiap harioke perkalian fantastis mahjongoke momen scatter mahjong pemenangsakura mata baru melek saldo uda nambahsakura membaca pola di tengah spinsakura transformasi scatter menjadi jackpotsakura udah siap rungkat tiba dapat scatterasia2679asia2680asia2681asia2682asia2683asia2684heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88avivaequipments.comAsli777daphongthuy.nhadatban24h.vndoors2.mattsbm.comMpogalaxyMPOGALAXYawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com