Круглий стіл «Технологія ILS в освітньому процесі з фізики в закладах середньої освіти» в межах проєкту MoPED за підтримки ЄС Erasmus+

124 грудня 2020 року в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» проведено круглий стіл «Технологія ILS в освітньому процесі з фізики в закладах середньої освіти» у межах проєкту програми ЄС ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).

Доцент кафедри фізики Совкова Тетяна Сократівна, учасник академічної групи проекту МоПЕД в Університеті Ушинського, розглянула з присутніми наступні питання:

  1. Використання технології ILS в навчанні STEM-дисциплін
  2. Реалізація технології ILS в екосистемі Go-Lab
  3. Створення дослідницьких навчальних просторів в середовищі Graasp Освітні тренди в традиційній та STEM-освіті.

Технологія Inquiry Learning Spaces або в довільному українському перекладі – технологія дослідницького навчання, набуває все більшої популярності під час навчання STEM-дисциплін. Це така педагогічна технологія, за якою учні (студенти) засвоюють нові знання у формі залучення до наукового процесу відкриття, дотримуючись методів і видів наукових досліджень, тобто виконуючи дії, подібні діяльності професійних вчених.

При обговоренні дійшли висновку, що Екосистема Go-Lab, що складається з порталу Go-Lab та середовища Graasp для створення та використання дослідницьких навчальних просторів (ILS) є потужним інструментом для реалізації технології дослідницького навчання (IBL), що дозволяє організувати діяльність учнів/студентів на всіх етапах дослідницького циклу.

 

Пустая синяя полоска

© 2017 Університет Ушинського