7 травня 2021 року в межах дистанційної міжнародної академічної мобільності відбулася інтерактивна лекція на тему «Філософія брендінгу». Лектор – канд. філос. н., викладач Аньхойського університету фінансів та економіки, менеджер по роботі з іноземними громадянами К. В. Ткаченко. На занятті були присутніми аспіранти спеціальностей 033 «Філософія», 015 «Професійна освіта», 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)», 053 «Психологія», 052 «Політологія», 035 «Філологія»; магістранти та студенти спеціальності 033 «Філософія», студенти спеціальностей 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», 034 «Культурологія». З вітальним, а потім із заключним словом під час заходу виступила куратор проєкту від Університету Ушинського проф. О. Б. Петінова. Лекцію мали можливість послухати й здобувачі та викладачі іншого одеського ЗВО. Лекція супроводжувалась жвавою дискусією та обговоренням. Слухачі дізнались, що являє собою бренд та брендінг, які принципи та особливості його створення, розглянули філософію брендінгу як створення системи цінностей відносно конкретного продукту, продуктової лінійки чи бренду, тощо. Під час заняття учасники мали можливість порівняти між собою філософію китайської та української економічної культури. Лекція супроводжувалась яскравою презентацією. Зустріч була захоплюючою, творчою та результативною.