ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти

 І. Формула спеціальності:

 

            Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, засоби, організаційні форми і засоби професійної освіти.

 

            Напрями досліджень в даній науковій спеціальності визначаються наступними класифікованими ознаками в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.

 

Класифікаційні ознаки спеціальності:

 

  • за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
  • за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів всіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
  • за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
  • за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): всі види галузевої освіти;
  • за характером досліджень: фундаментальні, прикладні порівняльні;
  • за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.

 

 

 

ІІ. Напрями досліджень:

 

  1. Історія розвитку професійної освіти та окремих галузей.
  2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
  3. Порівняльна професійна педагогіка.
  4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
  5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
  6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  7. Теорія та методика професійного навчання дорослого і незайнятого населення.
  8. Стандартизація у професійній освіті.
  9. Інноваційні процеси у професійній освіті.
  10. Післядипломна освіта фахівців.
  11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
  12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
  13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
  14. Теорія та методика організації навчально-виробничої та навчальної практики у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
  16. Педагогічні технології у неперервній освіті.
  17. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

 

педагогічні науки.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
panduan scatterhitam mahjongwins3iduladha scatterhitam mahjongwins3maxwin jabar mahjongways 2025emas mahjongwins2 kombo pemulaalasan player main mahjong ways 2trik sederhana cuan mahjong wins 3skripsi berkah jp mahjongwins3buyspin mahjongwins3 buka jackpotfreelance saldo gacor sweetbonanzapabrik bongkar pola olympusx5000free spin motor mahjongways2spin viral jp mahjongwins3naik bet 3x mahjongwins3 jp cepatpola langka bonus mahjongwins3hfspin mahjongwins3 rtp maxwinefisiensi spin mahjongwins3 profitstrategi maxwin mahjong baccaratsensasi unik cuankan mahjongways2super scatter olympuscuan 2m awsbet gagal kripto sukses gameskripsi dan cuan mahjong wins 3 deadlinespin bebas mahjong ways 2 cuan santaiteknik gacor jackpotstrategi gacor mahjong wins 2pola gacor mahjong wins 1rahasia jackpott di mahjong winsspin biasa jadi ledakan hadiah di mahjong ways 3gerbang kemenangan di gates of olympuswaktu terbaik rasain jackpot beneran di mahjong ways 2mahjong wins 3 sarangnya kemenanganmahjong ways 2 sering buat orang tajir secara dadakanmahjong wins lagi gacor hari inipola gachor mahjong wins 3asia2415asia2416maratona.icei.pucminas.brheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88situs gacor maxwinslot mahjong gacorslot thailandhttps://andreuground.es/slot gacor viral server luar negeri