І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання германських мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання германських мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання германських мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення германських мов;

2. Реалізація системи навчання германських мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання германських мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів германських мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі з германських мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи з германських мов.

8. Зміст методики навчання германських мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання германських мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання східних мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання східних мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання східних мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення східних мов;

2. Реалізація системи навчання східних мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання східних мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів східних мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі зі східних мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи зі східних мов.

8. Зміст методики навчання східних мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання східних мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

Голова ради:

1. Мартинова Раїса Юріївна, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Заступник голови:

2. Попова Олександра Володимирівна, д.пед.н., доцент, декан, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

Вчений секретар:

3. Кордонова Алла Вікторівна, к.пед.н., старший викладач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Члени ради:

4. Бігич Оксана Борисівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Київський національний лінгвістичний університет, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

5. Боднар Світлана Вікторівна, к.пед.н., професор, завідувач кафедри, Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

6. Гуменний Микола Хомич, д.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

7. Єременко Тетяна Євстафіївна, к.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

8. Листопад Олексій Анатолійович, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

9. Морська Лілія Іванівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Львівський національний університет імені І. Франка, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

10. Осипова Тетяна Юріївна, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

11. Оськіна Наталія Олександрівна, к.пед.н., доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

12. Редько Валерій Григорович, д.пед.н., старший науковий співробітник, завідувач відділу, Інститут педагогіки НАПН України, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

13. Руденко Юлія Анатоліївна, д.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

14. Стрига Елеонора В’ячеславівна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

15. Тарнопольський Олег Борисович, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

16. Юхимець Світлана Юріївна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

 

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/