І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання германських мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання германських мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання германських мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення германських мов;

2. Реалізація системи навчання германських мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання германських мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів германських мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі з германських мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи з германських мов.

8. Зміст методики навчання германських мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання германських мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання східних мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання східних мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання східних мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення східних мов;

2. Реалізація системи навчання східних мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання східних мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів східних мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі зі східних мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи зі східних мов.

8. Зміст методики навчання східних мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання східних мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

Голова ради:

1. Мартинова Раїса Юріївна, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Заступник голови:

2. Попова Олександра Володимирівна, д.пед.н., доцент, декан, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

Вчений секретар:

3. Кордонова Алла Вікторівна, к.пед.н., старший викладач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Члени ради:

4. Бігич Оксана Борисівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Київський національний лінгвістичний університет, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

5. Боднар Світлана Вікторівна, к.пед.н., професор, завідувач кафедри, Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

6. Гуменний Микола Хомич, д.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

7. Єременко Тетяна Євстафіївна, к.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

8. Листопад Олексій Анатолійович, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

9. Морська Лілія Іванівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Львівський національний університет імені І. Франка, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

10. Осипова Тетяна Юріївна, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

11. Оськіна Наталія Олександрівна, к.пед.н., доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

12. Редько Валерій Григорович, д.пед.н., старший науковий співробітник, завідувач відділу, Інститут педагогіки НАПН України, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

13. Руденко Юлія Анатоліївна, д.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

14. Стрига Елеонора В’ячеславівна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

15. Тарнопольський Олег Борисович, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

16. Юхимець Світлана Юріївна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

 

© 2025 Університет Ушинського
trik scatter hitam waysstrategi mahjong wins cuanjackpot cepat mahjong waystips jackpot ways2 penggandamahjong wins lagi gacorpola rahasia mahjong ways bocorcuma butuh 10x spin mahjong winsmahjong ways spin manualpemain banyuwangi raup ratusan juta dari scatter hitam mahjonghadiah besar tengah malam mahjong wins 3pola pro player mahjong winsrtp mahjong ways 2 diam diam naikmahjong ways kembali diserbu pemainscatter hitam profit harianpola master wins3 aktifspin awal cuan awsbetways2 modal tipis cuanscatter bahagia tiap saatways2 auto cuan kejutanmahjong wins auto cuanmahjong ways auto jp cuma modal spin manualmahjong ways tiba tiba scatter terusbongkar pola scatter mahjong winsspin anti zonk scatter hitampola gacor wins3 jabarteknik kalem scatter abc1131scatter stasiun jackpot andijackpot timing ways2 epikledakan scatter 2025 pgsoftmau cuan main mahjong profitnikmati keuntungan harian mahjonghanya mahjong scatter ubah nasiblangkah aman scatter mahjongmengukur profit scatter mahjongmahjong ways hari ini gacor total jam seginimahjong wins buat pemula auto kaya ini caranyaterungkap ini jam paling gila main mahjong winsmahjong wins punya pola baru yang bikin auto wdfenomena jackpot tengah malam di mahjong winsbuka pola ini sekarang mahjong wins langsung ngamukasia2615asia2616asia2617asia2618asia2619aasia2620aaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88andreuground.esbrenoparaiso.comtheinditravel.comAsli777Mpogalaxystaging.aopanet.orgtsvweb.comawsbet.net