oke biar main kena scatter mahjongoke main perdana mahjong scatter profitoke auto cuan mahjong perkalianoke mahjong tunjukkan lewat scatteroke setiap spin scatter harapan mahjongoke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Наукова школа академіка А.М. Богуш «Теоретико-методичні проблеми дошкільної лінгводидактики»

Учнями наукової школи А.М.Богуш уперше було досліджено вплив змісту творів живопису – репродукцій художніх картин – на формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників; розкрито сутність понять «емоційно-виразне мовлення», «емоційно-виразні засоби мовлення»; виявлено й схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання репродукцій художніх картин; визначено педагогічні умови ефективного формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників: взаємозв’язок (інтеракція) навчально-мовленнєвої, художньо-мовленнєвої і образотворчої діяльності дітей; збагачення лексичного запасу дітей вербальними і невербальними емоційно-виразними засобами мовлення у комунікативно-мовленнєвій діяльності; використання творчої імпровізації у комунікативно-мовленнєвій діяльності за репродукціями художніх картин. Розроблено експериментальну методику формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису – репродукцій художніх картин, що можуть застосовуватись у практиці роботи дошкільних навчальних закладів на заняттях з розвитку мовлення, ознайомлення з довкіллям, художньої літератури та образотворчої діяльності, а також у процесі викладання фахових методик на дошкільних факультетах вищих навчальних закладів та інститутах післядипломної освіти.

Уперше подано цілісний науковий аналіз педагогічної і лінгводидактичної спадщини К.Д. Ушинського в роботі дошкільних навчальних закладів; визначено педагогічні умови ефективного використання творів К.Д. Ушинського в роботі дошкільних навчальних закладів, а саме: ознайомлення вихователів з педагогічною спадщиною К.Д. Ушинського; творче використання засобів, принципів, форм, методів і прийомів навчання дітей старшого дошкільного віку, що були запропоновані вченим; систематичне комплексне використання у роботі з дошкільниками художніх творів К.Д. Ушинського, малими жанрами фольклору; визначено рівні обізнаності дітей з творами К.Д. Ушинського, малими жанрами фольклору та рівні сформованості граматично правильного мовлення дітей (достатній, середній, низький, нульовий); окреслено напрями актуалізації практичного використання педагогічної спадщини педагога в роботі з дошкільниками.
Уперше вивчено, систематизовано, науково обґрунтовано лінгводидактична спадщину О. Потебні; визначено її місце на етапі розбудови національної освіти в Україні; виявлено та обґрунтовано напрями і форми актуалізації творчого розвитку філологічної та лінгводидактичної спадщини О. Потебні в сучасній освітянській практиці.
Уперше визначено поняття «діалогічний знак»; з’ясовано функціональний взаємозв’язок феноменів «діалогічне мовлення», «спілкування», «зв’язне діалогічне мовлення»; науково обґрунтовано педагогічні умови ефективного розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників засобами художніх текстів різних жанрів (забезпечення комунікативно-діяльнісного підходу до розвитку зв’язного мовлення першокласників; створення розвивально-мовленнєвого середовища з наявними емоційно-позитивними стимулами до діалогізування; використання художніх текстів різних жанрів, зорієнтованих на розвиток діалогічного мовлення; поетапність навчання діалогізування: навчання реп лікування, засвоєння діалогічних єдностей різних видів, складання мікродіалогів, створення діалогів різних функціональних типів); виявлено критерії (ініціативність спілкування, репродуктивно-творче діалогізування, мовленнєво-змістовий), схарактеризовано ступені сформованості вмінь діалогізування та рівні розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників засобами художніх текстів різних жанрів(високий, достатній, задовільний, низький, у стані формування); виявлено стадії розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників.
Розроблено методику розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів (казка, оповідання, вірш); систему мовленнєво-комунікативних вправ різних типів (відтворювальні, перетворювальні, конструктивні; підготовчі, тренувальні, комунікативні, контрольні), спрямованих на розвиток діалогічного мовлення учнів першого класу; індивідуально-облікові картки динаміки розвитку діалогічних умінь учнів у процесі навчання.
Наукові і практичні результати можуть бути використані у процесі викладання лекційних курсів лінгвістичного та лінгводидактичного циклів у вищих навчальних закладах (філологічні і педагогічні (початкові класи і дошкільна освіта) факультети), у системі післядипломної освіти; в роботі студентських наукових гуртків і факультативів; в оновленні навчальних програм, планів курсів для підготовки педагогічних кадрів в умовах сучасної модернізації освіти в Україні, а також вихователями дошкільних закладів освіти, організаторами нових типів навчальних закладів, керівниками органів освіти в розбудові національної системи дошкільної освіти з урахуванням сучасних вимог до навчання і виховання.

 

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
bocoran pola trik mahjong wins gaya pedagang sayurbocoran pola trik mahjong ways ala sopir trukbocoran pola trik mahjong wins ala abang gorenganbocoran pola trik mahjong ways ala warung kopi pinggir jalanbocoran pola trik mahjong ways auto dapet wild banyakbocoran pola mahjong ways ala satpambocoran pola trik mahjong ways gaya tukang kreditbocoran pola trik mahjong ways anti mainstreamidola scatter hitam mahjongidola sensasi baru mahjongidola pola super scatteridola kombinasi scatter hitamidola solusi cepat raih jackpotoke mahjong taring lewat scatteroke scatter hitam tak terbendungoke scatter mesin cuan setiap harioke perkalian fantastis mahjongoke momen scatter mahjong pemenangsakura mata baru melek saldo uda nambahsakura membaca pola di tengah spinsakura transformasi scatter menjadi jackpotsakura udah siap rungkat tiba dapat scatterasia2679asia2680asia2681asia2682heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88avivaequipments.comAsli777daphongthuy.nhadatban24h.vndoors2.mattsbm.comMpogalaxyMPOGALAXYawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com