Кафедрою управління освітніми закладами та державної служби Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського 02.04.2014 р. було організовано виїзний семінар на базі Одеської спеціалізованої школи-інтернату № 2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови, яка є базою міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту «Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства».
У заході взяли участь студенти магістратури денної та заочної форми навчання факультету післядипломної освіти та роботи з іноземними громадянами зі спеціальності «Управління навчальним закладом».
Привітлива господиня школи, Савельєва Наталя Володимирівна, охоче привітала гостей та презентувала специфіку роботи школи-інтернат. До уваги слухачів були представлені: історія школи, проблеми та досягнення ввіреного їй закладу, особливості реалізації концепції розвитку закладу та організація планування його діяльності, технології проведення педагогічних рад.
О. М. Мельник – практичний психолог школи, продовжуючи зустріч, доповіла про особливості організації та проведення гуманітарної експертизи в закладі з метою дослідження готовності педагогів до впровадження інноваційних педагогічних технологій та перспективного новаторського досвіду. Особливу увагу звернула на особливості структури сайту школи-інтернату й існування творчого надбання дітей – шкільної газети “Радар”, яка в 2010 р. стала переможцем XIII Національного конкурсу шкільних газет. Олена Михайлівна розповіла про портал "Noblebook" ("Книга благородних вчинків"), який був створений випускником Одеської школи-інтернату № 2 В. Є. Буригіним. Портал передбачає створення єдиної бази даних поважних, благородних вчинків, як прикладу моральної поведінки для залучання дітей до корисних справ.
Приємно здивував своїм виступом та викликав зацікавленість до своїх проектів М. О. Федорець, доктор філософії в галузі освіти, міжнародний експерт, учитель вищої категорії, президент Одеського педагогічного суспільства, який надав практичні рекомендації щодо підвищення якості аналізу проведення уроків.
Запропонована екскурсія школою сприяла ознайомленню з методикою активізації гармонійних коливань в сенсомоторній сфері за допомогою тренажеру В. Ф. Базарного та серцем закладу – бібліотекою, яка охоплює багато сучасних джерел інформації.
Закінчилося знайомство зі школою-інтернатом неймовірно пізнавальною екскурсією до «Музею історії школи», яку провела хранителька музею – Л. С. Прозорова. Як випускниця цієї школи-інтернату 1963 р., вона не тільки бережно зберігає крупинки історії, а й майстерно сполучає минуле і сьогодення, здійснюючи зв'язок школи з випускниками, які створили велике інтернатне братство.