02 квітня 2015 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті відбувся науково-методичного семінару «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті». Організаторами сімінару стали:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського,
Ізмаїльський державний гуманітарний університет,
Регіональний ресурсно-методичний центр професійного розвитку фахівців соціономічної сфери,
Регіональний інформаційно-ресурсно-методичний центр інклюзивної освіти,
Одеський обласний благодійний фонд реабілітації дітей-інвалідів «Майбуття»,
Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації,
Відділ освіти Ізмаїльської міської ради.
В роботі семінару були представлені наступні доповіді та майстер-класи.
Відкриття науково-практичного семінару.
Вітальні слова учасникам
Кічук Ярослав Валерійович – в.о. ректора Ізмаїльського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор.
Мурашова Олена Олександрівна – начальник відділу освіти Ізмаїльської міської ради
Якименко Тетяна Григорівна – начальник відділу освіти
Ізмаїльської районної державної адміністрації.
|
Лекція-презентація: Інклюзивна освіта в Україні: сучасний стан проблем, можливі перспективи і моделі розвитку
Хаджирадєва Світлана Костянтинівна – національний координатор від України міжнародного проекту TEMPUS “Східне партнерство в сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті INOVEST”, професор кафедри державного менеджменту Національної академії державного управління при Президентові України, доктор наук державного управління, професор.
Кічук Надія Василівна – завідувач кафедри загальної і соціальної педагогіки та початкової освіти, доктор педагогічних наук, професор
|
Інформаційна-презентація результатів міжнародного проекту TEMPUS “Східне партнерство в сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті INOVEST” – уроки для України
Черненко Наталія Миколаївна – професор кафедри управління освітніми закладами та державної служби Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент.
|
Тренінг: Абетка інклюзії.
Частина І: «Мі різні, ми – рівні».
Частина ІІ: «Рука об руку».
Частина ІІІ: «Команда – ключ до успіху».
Складається з практичних вправ і рекомендацій, які можуть бути використані педагогом для роботи в класі з учнями та з їхніми батьками. Форми роботи: ліні-лекція у форматів PowerPoint, самодіагностика, практичні та інтерактивні вправи, рольова гра, рефлексія.
Філатова Ніна Валентинівна – практичний психолог, аспірант
Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського.
Березіна Марія Анатоліївна – практичний психолог, завідувач психолого-педагогічним відділенням Одеського обласного благодійного фонду реабілітації дітей-інвалідів «Майбуття»
|
Практичне заняття: Розробка та залучення соціально-педагогічних проектів в практику роботи освітніх закладів
Барбан Маріанна Миколаївна – доцент кафедри управління освітніми закладами та державної служби Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук.
|
Майстер-клас з управління впровадженням інновацій в освітніх закладах на засадах інклюзії.
Хаджирадєва Світлана Костянтинівна – національний координатор від України міжнародного проекту TEMPUS “Східне партнерство в сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті INOVEST”, професор кафедри державного менеджменту Національної академії державного управління при Президентові України, доктор наук державного управління, професор.
|
Детальна інформація на офіційному сайті Півдня одеської області "Бесарабія"