Університетська бібліотека

Відділ нових інформаційних технологій

Відділ нових інформаційних технологій (НІТ) - структурний підрозділ університету, який підзвітний та підконтрольний безпосередньо проректору з адміністративно-господарської діяльності.

Відділ забезпечує функціювання та розвиток інформаційної комп’ютерної інфраструктури університету.

 

Головне завдання відділу НІТ - розвиток, впровадження та забезпечення функціювання нових інформаційних технологій в основних сферах діяльності університету.

 

Функції та завдання відділу:

- Координує реалізацію планів розвитку перспективних напрямків з інформаційних технологій в освіті.

- Здійснює адміністрування комп’ютерної мережі університету.

- Адміністрування серверів університету.

- Адміністрування та розміщення інформації на офіційному веб-порталі університету.

- Здійснює встановлення, налаштування та оптимізацію ліцензійного програмного забезпечення в університеті.

- Проведення мультимедійних заходів (відео і аудіо конференцій, та інших подій), пов’язаних з навчанням та розвитком університету.

- Забезпечує функціонування комп’ютерної техніки університету та її технічну підтримку (тестування, модернізацію, ремонт).

- Адміністрування корпоративної пошти університету.

- Адміністрування хмарних сервісів середовища Microsoft 365. Проводить навчання та надає технічну підтримку з питань використання хмарної платформи.

- Бере участь у плануванні переоснащення та удосконалення технічних і програмних засобів  в інформаційній структурі університету.

 

Керівник структурного підрозділу: Медвідь Вадим Михайлович

Години прийому: 14:00 – 17:00

 

Графік роботи відділу: понеділок - п’ятниця з 9:00 до 17:30

Обідня перерва 13:00 - 13:30

 

Наша адреса: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська 71, кабінет №21

тел.: +38 (048) 7530125

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

nit

Відділ докторантури Державного закладу "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"

Підготовка здобувачів ступеня доктора наук у докторантурі 

З метою завершення роботи над науковими дослідженнями та оформлення їх результатів та/або для підготовки публікацій до захисту для здобуття ступеня доктора наук особа має право вступити до докторантури вищого навчального закладу (наукової установи).

 


Перелік спеціальностей за якими здійснюється підготовка в докторанутрі:

012 – дошкільна освіта

015 – професійна освіта

033– філософія

052– політологія

053 – психологія


Протягом строку перебування в докторантурі докторант зобов’язаний захистити результати своїх наукових досягнень у вигляді дисертації, або опублікованої монографії, або наукової доповіді за сукупністю статей, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, перелік яких затверджується МОН, у спеціалізованій вченій раді.

Здобувач ступеня доктора наук у дисертації (монографії, сукупності наукових робіт) повинен представити узагальнення самостійних досліджень стосовно актуальної наукової проблеми (групи проблем) у межах однієї або кількох галузей знань, результати яких забезпечують розв’язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення, є достовірними та пройшли широку апробацію.

Перебування в докторантурі не є обов’язковою умовою для подання наукових досягнень до спеціалізованої вченої ради та подальшого їх публічного захисту для здобуття ступеня доктора наук.

Докторантура відкривається за рішенням вченої ради вищого навчального закладу (наукової установи), що затверджується наказом керівника вищого навчального закладу (наукової установи), за умови наявності трьох штатних працівників - докторів наук з відповідної або суміжної спеціальності. Наявність підстав для відкриття докторантури перевіряється державним замовником під час проведення конкурсу на розміщення державного замовлення.

Прийом до докторантури або надання творчої відпустки здійснюється з урахуванням наукових, науково-технічних досягнень за обраною спеціальністю відповідно до встановлених вимог.

До докторантури приймаються особи, які мають ступінь доктора філософії, наукові здобутки та опубліковані праці з обраної спеціальності (зокрема публікації в міжнародних реферованих журналах, індексованих в наукометричних базах, згідно з вимогами до рівня наукової кваліфікації осіб, які здобувають наукові ступені) і які мають наукові результати, що потребують завершення або оформлення у вигляді дисертації, монографії чи наукової доповіді за сукупністю статей.

Для вступу до докторантури вступник не менше ніж за два місяці до вступу подає кафедрі, відділу, лабораторії чи іншому структурному підрозділу вищого навчального закладу (наукової установи) розгорнуту пропозицію, в якій міститься план дослідницької роботи та/або інформація про обсяг наукової роботи, необхідної для підготовки результатів проведених досліджень до захисту. Протягом місяця з дня надходження документів від усіх вступників відповідний структурний підрозділ заслуховує їх наукові доповіді і шляхом голосування визначає можливість зарахування кожного вступника до докторантури та подає висновки на розгляд вченої ради вищого навчального закладу (наукової установи).

Перелік та строк подання документів, необхідних для вступу до докторантури визначається в правилах прийому до вищого навчального закладу (наукової установи). 


Перелік документів необхідних для зарахування до докторантури

  1. Заява.
  2. Особистий листок по обліку кадрів.
  3. Перелік наукових робіт.
  4. Копії:
    1. диплома про вищу освіту;
    2. диплома про присудження наукового степеня;
    3. диплома про присудження вченого звання;
    4. паспорта.
    5. трудової книжки.
  1. Виписка із протоколу засідання кафедри про рекомендацію до докторантури.
  2. Розгорнутий план роботи.
  3. Виписка із рішення вченої ради щодо рекомендації на зарахування.
  4. Адреса та контактні телефони.
  5. Довідка про наукову діяльність.
  6. Ідентифікаційний код.
  7. Доповідь на вченій раді університеті.
  8. Автобіографія.
  9. Підтвердження оплати за перший рік навчання (для контрактної докторантури).

Особа, яка подає для вступу до докторантури диплом, що виданий іноземним вищим навчальним закладом, допускається до вступу нарівні з іншими вступниками. У разі позитивного рішення вченої ради вищого навчального закладу (наукової установи) щодо зарахування такого вступника в докторантуру вчена рада відповідного вищого навчального закладу (наукової установи) одночасно приймає рішення про визнання його диплома. У разі відмови вчена рада вищого навчального закладу (наукової установи) надає вступнику обґрунтоване пояснення причин такої відмови.

Вчена рада вищого навчального закладу (наукової установи) в місячний строк розглядає висновки кафедри, відділу, лабораторії щодо кожного вступника і приймає рішення про його зарахування до докторантури та відповідно до наданої характеристики наукової діяльності вступника призначає докторанту наукового консультанта з числа штатних науково-педагогічних або наукових працівників відповідного вищого навчального закладу (наукової установи) із ступенем доктора наук з відповідної спеціальності. Рішення вченої ради затверджується і оформляється наказом керівника вищого навчального закладу (наукової установи).

На здійснення наукового консультування відводиться щороку 50 академічних годин навантаження на одного докторанта. Науковий консультант може здійснювати підготовку лише одного докторанта.

Державне замовлення на підготовку здобувача вищої освіти ступеня доктора наук в докторантурі за спеціальностями розподіляється на конкурсній основі між вищими навчальними закладами та науковими установами, у яких діють спеціалізовані вчені ради з відповідних спеціальностей.

Інформація про розподіл державного замовлення оприлюднюється на офіційному веб-сайті МОН та веб-сайтах вищих навчальних закладів (наукових установ), що отримали державне замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора наук.

Атестація докторанта здійснюється постійно діючою спеціалізованою вченою радою з відповідної спеціальності, яка функціонує у вищому навчальному закладі (науковій установі), до якого зарахований докторант. Якщо у вищому навчальному закладі (науковій установі), до якого зарахований докторант, не функціонує спеціалізована вчена рада з відповідної спеціальності, атестацію докторанта може здійснювати постійно діюча спеціалізована вчена рада з відповідної спеціальності іншого вищого навчального закладу (наукової установи) за клопотанням вищого навчального закладу (наукової установи), що здійснював підготовку здобувача вищої освіти ступеня доктора наук, або за заявою докторанта.



Відділ аспірантури Державного закладу "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"

Заява
Особовий листок

Аспірантура в університеті працює з 20-х років ХХ століття. Щорічно в аспірантурі навчається понад 200 осіб, а у докторантурі – 10 осіб. 

Наукове керівництво аспірантами здійснюють доктори наук, професори та за рішенням вченої ради університету – кандидати наук, доценти, які активно працюють над докторськими дослідженнями. 

В університеті функціонують 7 спеціалізованих вчених рад із захисту кандидатських та докторських дисертацій.


Перелік спеціальностей за якими здійснюється підготовка в аспірантурі:

012 – дошкільна освіта

014 – середня освіта (за предметними спеціалізаціями)

015 – професійна освіта

017 – фізична культура і спорт

023 – образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

033– філософія

035 – філологія

052– політологія

053 – психологія

105 – прикладна  фізика и наноматеріали

111 – математика


Організацію прийому вступників до аспірантури здійснює приймальна комісія, склад якої затверджується наказом ректора, який є її головою. Приймальна комісія діє згідно з положенням про приймальну комісію університету, затвердженим вченою  радою університету відповідно до Положення про приймальну комісію університету, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15 жовтня 2015 року № 1085. 

Ректор університету забезпечує дотримання законодавства України, у тому числі цих Правил прийому до аспірантури, а також відкритість та прозорість роботи приймальної комісії.

Рішення приймальної комісії, прийняте в межах її повноважень, є підставою для видання відповідного наказу ректора університету.


Прийом на навчання для здобуття вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

Для здобуття третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти приймаються особи, які здобули ступінь магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста).


Джерела фінансування здобуття вищої освіти 

Фінансування підготовки здобувачів вищої освіти здійснюється:

  • за рахунок видатків державного бюджету у державних закладах вищої освіти (державне замовлення);
  • за кошти фізичних та/або юридичних осіб (на умовах договору, зокрема за кошти грантів, які отримав заклад вищої освіти на проведення наукових досліджень, за якими передбачається підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії або доктора наук).

Іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, особи, яким надано статус біженця в Україні, особи, які потребують додаткового або тимчасового захисту, та особи, яким надано статус закордонного українця, і які перебувають в Україні на законних підставах, мають право на здобуття вищої освіти нарівні з громадянами України. Здобуття вищої освіти зазначеними категоріями осіб за кошти державного бюджету здійснюється в межах квот, визначених Кабінетом Міністрів України.


Обсяги прийому та обсяги державного  замовлення

Прийом на навчання здійснюється в межах ліцензованого обсягу для кожного рівня вищої освіти та спеціальності.


Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання

1. Прийом заяв та документів у паперовій формі від вступників до аспірантури здійснюється двічі на рік:

- з 01 лютого 2020 р.  до 28 лютого 2020 р. – тільки на навчання за кошти фізичних/юридичних осіб;

- з 01 серпня 2020 року до 15 серпня 2020 року – за кошти держбюджету та за кошти фізичних/ юридичних осіб.

2. Прийом заяв та документів у паперовій формі від вступників до аспірантури закінчується о 17.00 годині 28 лютого та о 17.00 годині 15 серпня. 

Співбесіда та вступні іспити проводяться з 01 березня 2020 року до 19 березня 2020 року та з 16 серпня 2020 року до 28 серпня 2020 року.


Вступники до аспірантури подають до приймальної комісії такі документи:

- заяву на ім’я ректора (тут ссылка);

- копію диплому про закінчення закладу вищої освіти із зазначенням здобутого освітньо-кваліфікаційного рівня

- копію додатку до диплома;

- копію паспорта; 

- особовий листок обліку кадрів (тут ссылка);

- копію трудової книжки (у разі її наявності завіряється відділом кадрів за місцем роботи);

- список опублікованих наукових праць та винаходів, завірені завідувачем кафедри або реферат з обраної наукової спеціальності.

Список  публікацій або реферат подаються з письмовим висновком (відгуком) передбачуваного наукового керівника за результатами співбесіди, розгляду реферату або наукових праць.

Приймальна комісія розглядає заяви та документи вступників і виносить рішення про допуск до участі в конкурсному відборі для вступу до аспірантури протягом трьох робочих днів з дати отримання результатів вступних випробувань, але не пізніше дати, що передує дню оголошення списку вступників із зазначенням рекомендованих до зарахування. 

Для конкурсного відбору осіб, які вступають на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, зараховуються бали вступних іспитів із спеціальності та іноземної мови.

Вступник, який підтвердив свій рівень знання англійської мови дійсним сертифікатом тестів TOEFL або International English Language Testing System або сертифікатом Cambridge English Language Assessment (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти або аналогічного рівня); німецької мови – дійсним сертифікатом TestDaF (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти або аналогічного рівня); французької мови – дійсним сертифікатом тесту DELF або DALF (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти або аналогічного 23 рівня), звільняється від складання вступного іспиту з іноземної мови. Під час визначення результатів конкурсу зазначені сертифікати прирівнюються до результатів вступного іспиту з іноземної мови з найвищим балом. 

Особи, які без поважних причин не з’явилися на вступні випробування у визначений розкладом час, особи, знання яких було оцінено балами нижче встановленого Правилами прийому мінімального значення, а також особи, які забрали документи після дати закінчення прийому документів, до участі в наступних вступних випробуваннях та у конкурсному відборі не допускаються. Перескладання вступних випробувань не допускається.

Іноземці та особи без громадянства можуть здобувати ступінь доктора філософії за кошти фізичних та юридичних осіб, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, законодавством або угодами між закладами вищої освіти про міжнародну академічну мобільність.

Строки проведення співбесід, вступних іспитів та зарахування іноземців і осіб без громадянства, які прибули в Україну з метою навчання в аспірантурі та вступають до ЗВО на підставі договорів, укладених ЗВО з фізичними та юридичними особами, визначаються приймальною комісією.

Прийом заяв та документів у паперовій формі від іноземців і осіб без громадянства, які прибули в Україну з метою навчання в аспірантурі здійснюється двічі на рік:

- з 01 лютого 2020 року до 28 лютого 2020 року;

- з 01 серпня 2020 року до 01 листопада 2020 року.

Співбесіда та вступні іспити проводяться з 01 березня 2020 року до 19 березня 2020 року та з 16 серпня 2020 року до 09 листопада 2020 року.


Адреса: м.Одеса, вул. Старопортофранківська, 26; Каб. 15

Телефон:  048-733-46-29

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Завідувач відділу аспірантури та докторантури   Хижняк Ірина Анатоліївна

Провідний фахівець Свекла Тетяна Петрівна

Секретар Мужеляк Юлія Валеріївна

Бухгалтерія

Бухгалтерія є самостійним структурним підрозділом університету і підпорядковується безпосередньо ректору. У своїй діяльності бухгалтерія керується Конституцією та законами України, Указами Президента України та постановами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, МОН України, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність університету, наказами ректора університету, а також положенням про бухгалтерію.

Для здійснення вказаної задачі на бухгалтерію покладені такі функції:

    • складати на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;
    • здійснювати поточний контроль за:
      • дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
      • правильністю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;
      • веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;

 

    • своєчасно та у повному обсязі перераховувати податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;
    • забезпечувати виконання касової та розрахункової дисципліни, цільове використання отриманих в установах банку коштів, дотримання порядку оформлення чеків і збереження чекових книжок;
    • забезпечувати дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
      • використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
      • інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

 

    • провадити аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
    • забезпечувати:
      • дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
      • достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
      • повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
      • зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;
      • складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг за даними бухгалтерського обліку та звітності, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;

 

  • брати участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • розробляти та забезпечувати здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників та працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані університету;
  • здійснювати заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Адреса: вул. Старопортофранківська 26, м. Одеса, 65020, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Головний бухгалтер – МАЛЯРЕНКО Наталя Іванівна, тел. +3(048) 752-98-11, каб. 17;Заступники головного бухгалтера: тел. +3(048) 752-98-08, 752-98-09 каб. 5; 752-98-13, каб. 21;Бухгалтер з обліку коштів за навчання: тел. +3 (048) 752-98-12 каб. 21;Бухгалтер з розрахунку стипендії: тел. +3 (048) 752-98-29 каб. 21;Бухгалтер з розрахунку заробітної плати: тел. +3 (048) 752-98-08 каб. 5;
Бухгалтера з обліку основних засобів, матеріалів та обслуговування в ДКСУ: тел. +3 (048) 752-98-15 каб. 18.

Юрисконсульт

Основними функціями, що покладені на юрисконсультів, є:

- надання юридичної консультації співробітникам та студентам університету;

- представництво інтересів університету в усіх органах суду, державної влади, а також в інших організаціях, установах, підприємствах незалежно від їх організаційно-правової форми.


Юрисконсульти університету:

Сильченко Ірина Олександрівна.

 

Прийом студентів: щоп’ятниці з 14.00 до 15.30; працівників університету щодня з 10.00 до 13.00.

Місцезнаходження: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26, головний корпус, каб. 6.

Телефон: (048)732-39-20.

Адміністративно-господарська частина університету

Адміністративно-господарська частина на далі – (АГЧ) є самостійним структурним підрозділом Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», що підпорядковується проректору з адміністративно-господарської діяльності.

У своїй діяльності АГЧ керується відповідними постановами Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти науки, молоді та спорту України й іншими нормативно-правовими актами, які регламентують адміністративно-господарську діяльність ВНЗ, наказами ректора університету, а також положенням про АГЧ.

У відповідності до характеру роботи до структури АГЧ входять: відділ головного енергетика, відділ головного інженера, експлуатаційно-технічний відділ, відділ з матеріально-технічного постачання. 

Головним завданням АГЧ є виявлення господарських проблем та кваліфікованого їх рішення, для забезпечення належного пожежного та санітарно-технічного стану, зберігання приміщень, а також відновлення та оновлення майна університету.

Керівництво АГЧ здійснюється призначеним ректором університету – проректором з адміністративно-господарської діяльності.

До складу АГЧ входять спеціалісти інженерного складу, коменданти навчальних корпусів та гуртожитків, водії, робочі з комплексного обслуговування та ремонту приміщень, охорона та обслуговування персоналу навчальних корпусів, гуртожитків.

 

Список телефонів

Адміністративно-господарської служби

 

П.І.Б.

Посада

№ телефонів

+38(048)

Грицюк Юрій Сергійович

Проректор з адміністративно-господарської діяльності

733-02-20      

Яцишин Сергій Владиславович

головний інженер

726-10-32    

            

Башинська Алла Андріївна

секретар проректора з АГД

726-11-44                

Селютін Олексій Володимирович

головний енергетик

753-08-50                

Корняну Дмитро Дмитрович

начальник ЕТВ

733-12-30

Бойко Галина Анатоліївна

Ліновська Євгенія Василівна

  Відділ МТЗ

753-08-54

753-08-58

Артемчук Юлія Миколаївна

уповноважена особа з публічних закупівель

753-07-56

Сурніна Лілія Петрівна

фахівець з охорони праці

726-58-38

Симонов Геннадій Миколайович

фахівець із цивільної оборони

726-58-38

Корєлєнштєйн Олександр Рафаїлович

фахівець з пожежної безпеки

726-58-38

Магденко Євгенія Володимирівна

директор табору «Буревісник»

746-88-93




Наша адреса:

65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26, каб. №31.

Інформаційно-видавничий центр

Положення про інформаційно-видавничий центр Державного закладу "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"


Інформаційно-видавничий центр Університету Ушинського створено в січні 2001 року. Майже за 20 років свого існування силами центру видано: 164 журнали «Науковий вісник ПНПУ ім. К.Д. Ушинського», 30 номерів журналу «Виховання і культура», 142 номери журналу «Наука і освіта», 20 спецвипусків, біля 20 методичних рекомендацій, 4 збірки віршів, 10 бібліографічних покажчиків, 76 навчальних посібників. Видається газета Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського – «Калейдоскоп подій та думок».

Інформаційний центр щорічно презентує наукову і видавничу діяльність університету на Всеукраїнських виставках-форумах «Українська книга на Одещині».

Упродовж 2006-2012 рр. з ініціативи центру проведено біля 10 духовно-просвітницьких конференцій, семінарів, читань (І Міжнародна конференція «Християнські цінності в освіті» 2007 р. м. Одеса; 1–5 регіональні Різдвяні читання 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 рр.; 1–3 регіональні Пасхальні читання 2010, 2011, 2012 рр. та ін.).

Центр займається консультуванням аспірантів та учителів шкіл. З ініціативи центру створено два постійно діючих семінари:

  1. Педагогічна антропологія.
  2. Історичне краєзнавство.

Центром підготовлено майже 900 макетів різноманітних видань. Найбільш цікаві з них: Кравченко Лидия. «Удались от зла и сотвори благо»: о чем заставил задуматься роман А.С. Пушкина «Дубровский»: Город N в поэме Н.В. Гоголя «Мертвые души» / Кравченко Л. – 2 изд. – Одесса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. – 235 стор.; Рибалка Валентин Васильович. Теорії особистості у Вітчизняній психології та педагогіці: Навчальний посібник. – Одеса: Букаєв Вадим Васильович, 2009. – 575 с.; Храмы и монастыри Одессы и Одесской области: Выпуск 3 / Яций А.М. – Одесса: «ТЭС», 2012. – 432 с. та багато ін.

Завдяки проведенню заміни застарілого друкарського обладнання новітнім упродовж 2017-2019 років, інформаційно-видавничий центр перетворився на повноцінну університетську типографію з можливістю видавництва усієї ланки поліграфічних виробів для потреб університету.

Завідувач центру - Шевченко Олег Олександрович. Тел.:+38-048-732-18-84. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Сторінка 1 із 2

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/